Marta - Deurne (vh Antwerpen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
200 euro voor een uur all in. Staand tongkussen. Haar tegen de muur geduwd. Mijn hand rond haar keel om haar goed te domineren. Enkele kletsende oorvegen die ze zonder murwen aanneemt. Haar benen gespreid. Vlot haar nat kutje gepenetreerd en haar heftig tegen de muur staand geneukt. Een tepel genepen en gedraaid. Nee daar houdt ze niet van. Haar opgetild en met m'n prik in haar kut gedragen en neergelegd op het bed om haar verder te neuken. Gewisseld naar zowat alle standjes en haar dan geboden mij te pijpen en mijn ballen te likken. Spontaan duikt ze naar mijn bilspleet en tongt mijn aars zo diep als ze kan. Uiteindelijk in haar mondje klaargekomen. Alles heeft ze geslikt waarna we nog lekker getongzoend hebben. Ze is er nog tot zaterdag.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Ze is al lang terug naar Polen, net als haar vriendinnetje Anita.

(Haar site is trouwens besmet met malware).

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Ze is er maar tot zondag. Ik heb mijn afspraak al.
Drukke week, want vandaag ook GB met Misty en Julie.

The Destroyer

Toogplakker
2 mei 2015
161
4
Even de schuif met superlatieven opentrekken... :)

Heel leuke date gehad met Marta.
Ik moet hier niks meer beschrijven, ze is ondertussen wel gekend zeker?
Wel rustiger aan gedaan, geen dominante sex of zo. Ik was erg moe.
Heerlijke pijpbeurt gehad (deepthroat), enkele standjes nzc, en haar dan volgespoten.
Haar Duits is meer dan behoorlijk en we hebben nog uitgebreid liggen babbelen achteraf.
Kortom, een meid die weet waar ze mee bezig is.

Haar laatste dag in België is nu zondag. Ze komt dan terug einde april.

hustergt

Snuffelaar
25 dec 2016
20
6
Mijn afspraak voor vanavond ligt ook vast :) dat wordt weer genieten van dit geile lijfje.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Marta is sinds gisteren terug tot minstens 5 mei.
Reeds een fantastische date gehad.

hustergt

Snuffelaar
25 dec 2016
20
6
Zou het deze keer mss lukken om haar eens met iemand te delen. Ik ben een 33-jarige slanke man, liefst iemand van ongeveer mijn leeftijd en bouw :) geen bi toestanden.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
hustergt zei:
Zou het deze keer mss lukken om haar eens met iemand te delen. Ik ben een 33-jarige slanke man, liefst iemand van ongeveer mijn leeftijd en bouw :) geen bi toestanden.
Is toch niet moeilijk. Als je haar in trio wil neuken, doet haar vriend mee. Het kost je dan wel €50 extra.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven