Marta - Deurne (vh Antwerpen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

buffalo

Snuffelaar
17 feb 2016
6
0
Ik laat ze voorlopig links liggen, bij mijn laatste bezoek heb ik een SOA opgelopen, daarna was ze ineens van den naarbol verdwenen, ik kon haar ook niet meer verwittigen, das ze haar moet laten nakijken. Zeer spijtige en pijnlijke affaire

A

Anonymous

Guest
buffalo zei:
Ik laat ze voorlopig links liggen, bij mijn laatste bezoek heb ik een SOA opgelopen, daarna was ze ineens van den naarbol verdwenen, ik kon haar ook niet meer verwittigen, das ze haar moet laten nakijken. Zeer spijtige en pijnlijke affaire

Dit klopt toch niet....! 2 min nadat je lid wordt zo een recensie???? Je hebt amper tijd om het onderwerp te lezen en als niet-lid kan je zelfs niet zien wat er op de site staat....

Kan dit niet gewoon gedeleted worden?

Steven

Toogplakker
5 mei 2015
57
3
Hey Mannen

Misschien een leuk idee om eens met een paar samen te gaan ? Misschien kan iemand eens met de planner bellen of een GB mogelijk is .... :D

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
beezie zei:
buffalo zei:

Dit klopt toch niet....! 2 min nadat je lid wordt zo een recensie???? Je hebt amper tijd om het onderwerp te lezen en als niet-lid kan je zelfs niet zien wat er op de site staat....

Ik zou dit niet deleten. Misschien schuilt er wel enige waarheid achter. Volgens "moet" Marta alles aanvaarden en krijgt ze ook niet te horen welke klanten zij gaat hebben. Ik weet dat vorig jaar de organisator vlakaf aan een mogelijk geïnteresseerde klant heeft gezegd dat zijn mogelijke SOA besmetting er niet toe deed. Marta zou wel de nodige pilletjes krijgen. Dat was iemand die op dat moment geweldig veel schrik had om besmet te zijn maar achteraf bleek gelukkig dat dit niet zo was.

Het feit dat er zo op zulke manier gereageerd wordt door de organisator lijkt mij toch dubieus.

A

Anonymous

Guest
wwam zei:
beezie zei:
buffalo zei:

Ik zou dit niet deleten. Misschien schuilt er wel enige waarheid achter. Volgens "moet" Marta alles aanvaarden en krijgt ze ook niet te horen welke klanten zij gaat hebben. Ik weet dat vorig jaar de organisator vlakaf aan een mogelijk geïnteresseerde klant heeft gezegd dat zijn mogelijke SOA besmetting er niet toe deed. Marta zou wel de nodige pilletjes krijgen. Dat was iemand die op dat moment geweldig veel schrik had om besmet te zijn maar achteraf bleek gelukkig dat dit niet zo was.

Het feit dat er zo op zulke manier gereageerd wordt door de organisator lijkt mij toch dubieus.

De bron die het meldde is minstens meer dan verdacht!!! Je wordt geen lid om 2 minuten later zonder dat je amper iets hebt kunnen lezen zo een recensie te schrijven..... Dus ik zou geen waarde hechten aan wat buffalo schrijft, want dit is vanuit een ander oogpunt geschreven....
Dit neemt niet weg dat jouw verhaal wel waar kan zijn.... Ik zeg alleen dat dat van buffalo niet geschreven is met de bedoeling is forum-leden te waarschuwen, maar enkel met het doel negatieve reclame te maken....

zomerliefje

Toogplakker
10 dec 2015
74
0
wwam zei:
beezie zei:
buffalo zei:

Die pilletjes zal wel antiobiotica zijn om haar SOA te genezen. Lijkt me geen zuivere koffie

A

Anonymous

Guest
buffalo zei:

het is HEEL typerend dat er door 1 nieuw lid WEER wordt beweerd dat die een SOA heeft opgelopen bij een op dit forum gewilde dame !!

ALS er al sprake is van een SOA overdracht door marta waarom nu pas hier melden ??
als er al sprake is dat marta een soa zou hebben dan zou dit al lang en breed vermeld zijn toen ze net was vertrokken

maar deze melding komt precies als de dame weer actief is !!

dit riekt naar laster om deze dame in het discredit te brengen !
nu zal Buffalo wel gaan preken voor zijn parochie !

A

Anonymous

Guest
zomerliefje zei:
bbig zei:
@ zomerliefje; Tuurlijk, jij je zin.....

Ja pooiertje van Martha hahaha laat ze maar allemaal een gono oplopen tzal u een worst wezen debiel

om daarna naar Luna te gaan om die met gono vol te dekken ???

we weten wat voor vies mannetje je ben zomerliefje ..

laster en leugens rond strooien om je eigen parochie aan te prijzen ...

zomerliefje

Toogplakker
10 dec 2015
74
0
creampie adriano zei:
zomerliefje zei:
bbig zei:
@ zomerliefje; Tuurlijk, jij je zin.....

Ja pooiertje van Martha hahaha laat ze maar allemaal een gono oplopen tzal u een worst wezen debiel

om daarna naar Luna te gaan om die met gono vol te dekken ???

we weten wat voor vies mannetje je ben zomerliefje ..

laster en leugens rond strooien om je eigen parochie aan te prijzen ...

Den Ollander moet ook nog eens zijne muil open trekken, niet voldoende Aids meisjes boven de Moerdijk, stukske loser

kristof

Toogplakker
1 mei 2015
178
42
Zomerliefje de pooier komt precies kwaad lol. Wanneer gaan ze die idioot hier eens bannen?

The Destroyer

Toogplakker
2 mei 2015
161
4
Doe allemaal wat je wilt, ik ga er volgende week eens mee afspreken. Héél benieuwd naar deze Poolse schone, en of ze doet wat ze belooft.

diver12

Toogplakker
8 feb 2016
27
4
Ben Naar deze dame geweest in deurne noord , niet makkelijk een parkeerplaats te vinden ,stopt wel een tram voor de Deur. Ontvangst was goed , mooi vrij recent appartement , Marta spreekt wel geen woord Nederlands . kon wel een klein beetje duits met haar spreken . bij ontvangst waren er wel 2 ander mannen in het appartement in het pools aan het spreken. Marta pijpt heel goed en hard , had meteen het gevoel dat deze dame graag hard geneukt word , wat meteen duidelijk was , zij eerst onder eerst rustig geneukt maar begon men billen vast te nemen , haar dan echt afgereden voelde haar over men lul komen haar nog eens goed diep over men lul getrokken en een leuke donatie gedaan diep in haar even gerust en bij elkaar gelegen (conversatie zit er echt niet in ) dan pijpte ze me nog even maar een tweede donatie zat er echt niet in , ze is echt een slet die het keihard wil ,algemeen leuke dame als je je eens wil laten gaan heeft het graag keihard , denk dat ze eerder 24-26 is , maar wel kleine body . denk wel dat ze heel veel ervaring heeft . herhaling ?,,,? ja als ik eens een slechte dag heb , anders toch een dame waar je eens mee kan praten.
maar heb nog niet veel leuke dames in deurne noord gevonden
diver

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven