Marta - Deurne (vh Antwerpen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

zomerliefje

Toogplakker
10 dec 2015
74
0

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Beste Mod's,

Wordt er nog eens een keer ingegrepen door jullie tegen die volwassenen die zich als een stel KUT KINDEREN gedragen of wat ?
Het is godverdomme in meerdere onderwerpen steeds wel raak hier.

Groetjes beffer007

Dit bericht heb ik net maar via de Meldknop gestuurd want jullie verzieken op deze manier de hele sfeer op het forum het jullie godvergeten zielige kleine kindergedrag. Het is dat het niet kan maar het liefst zou ik tegen de Moderators een Motie van Afkeuren indienen omdat ze het steeds overal maar zo ver laten komen. Barefan wil wel een forum hebben maar de boel in het gareel houden kan hij niet eens.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
buffalo zei:
Ik laat ze voorlopig links liggen, bij mijn laatste bezoek heb ik een SOA opgelopen, daarna was ze ineens van den naarbol verdwenen, ik kon haar ook niet meer verwittigen, das ze haar moet laten nakijken. Zeer spijtige en pijnlijke affaire

Bij elk bezoek waar hij het over heeft loopt Buffalo een SOA op.
Misschien toch beter langs de dokter gaan en eens laten checken of je zélf geen SOA bent.

Sukkel :lol:

hotty1984

Snuffelaar
2 apr 2015
20
8
Ze is terug in het land mss in het weekend eens een jong pools kutje gaan neuken :D Maar ontvangt zij ver van het station?

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
Zouden we haar geen gangbang kunnen laten doen. Op haar website is ze daar zeker niet vies van. Ik weet alleen niet of haar Poolse vrienden daar voor te vinden zijn.

roodlichtjes

Toogplakker
29 jul 2016
78
1
Blijkbaar reist ze heel Europa door en hanteert ze verschillende tarieven afhankelijk op welk tijdstip je haar komt bezoeken...
Besluit: onduidelijkheid alom.

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
In Antwerpen is het al altijd dezelfde prijs
150 voor normaal
200 voor all in

Steven

Toogplakker
5 mei 2015
57
3
Ik heb eens gevraagd achter GB
De Poolse vriend ziet het niet zitten dit te organiseren. We mogen wel met een paar man tegelijk komen en haar bvb voor 2 uur boeken en afneuzen

Ik zou dat wel zien zitten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven