Marta - Deurne (vh Antwerpen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
bbig zei:
Ze is deze hele week nog aan het werk en komt in februari terug. Dan ben ik zeker van de partij.

Blijkbaar is de 10e haar laatste dag. Een domper op de feestvreugde want voordien kan ik me niet vrijmaken en ik had haar graag een paar uurtjes meegenomen naar een sauna :(

Chloe25j

Snuffelaar
29 jul 2015
17
0
ZIZI zei:
ik weet het is vloeken in de Kerk maar qua seks kan je ze vergelijken met Chloe (ja, Chloe je hoort het misschien niet graag maar je wordt gechallanged).

Hoe durf je zo met de emoties van een
zwangere vrouw spelen!
Haha nene, grapje!

Hey, ik heb uiteraard haar fotootjes ook gezien, ik wil maar zeggen wat een lijf!!
Zij mag me gerust "concurreren" ( al ben ik gestopt ) als ik haar zo bekijk in haar portfolio is dat enkel een compliment ! :) ziet er een hete donder uit!!

Ben blij dat er nog eens wat "goei" gerief verschijnt hier voor jullie heren! Geniet maar lekker van deze nymfo!

Moest ik geen relatie hebben en zwanger zijn, had ik wel graag een double gangbang gedaan met haar!

Chloe x

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Chloe25j zei:
Moest ik geen relatie hebben en zwanger zijn, had ik wel graag een double gangbang gedaan met haar!

Chloe x

Ook al heb ik nog geen sex met je gehad gaan wij natuurlijk hopen dat je ooit weer terug komt en die dubbele gangbang met haar aangaat.
Wat zal dat een spermafeest zijn dan zeg voor jullie en ons.

Voorlopig hoop ik dat je zwangerschap goed gaat en oprecht veel plezier er van en geniet van je relatie lekkerding. Xxx

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Deze meid is wel degelijk terug van weggeweest, ik heb ze destijds ergens in West Vlaanderen op een GB ontmoet, ze adverteerde toen op afspraakjes met de foto's die je nu kan zien (link hoger hier) waar ze langs achter genomen wordt als ze tegen een boom staat (kleren deels aan)
Dat is meer dan 3 jaar gelden dus hier klopt iets niet.
Ofwel heb ik toen een minderjarige geneukt (en dat voelt niet goed aan) ofwel is ze nu ouder dan dat ze zegt.
Er was toen een Poolse vriend bij die ze "chi chou" noemde, zou pools zijn voor liefje schatje of zo.
Ze is echt Pools, ik was kort voordien naar Polen geweest en kende een paar woorden die ze wel begreep.
Ik heb al Poolse vrouwen gehad die geen woord Pools kende mar wel russisch verstonden. ik heb russische buren en ken wel behoorlijk wat woorden.

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Wel een lang verhaal om te zeggen dat je haar leeftijd niet geloofd en zeker weet dat ze pools is.....

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
bbig zei:
Wel een lang verhaal om te zeggen dat je haar leeftijd niet geloofd en zeker weet dat ze pools is.....

Idd. En dan nog helemaal van de pot gerukt.
Marta heeft toen nooit geadverteerd.

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Op de pot gerukt? :)
Neen verhaal van die gangbang klopt wel hoor, hebben ze toen met een 15-tal mannen volgespoten voor spotprijsje.
En zijn dus zeker niet op de pot gaan rukken.
Ze is dus wel degelijk ouder.

nightcrawler

Toogplakker
21 mei 2015
77
13
Vorige week bij deze (toch) heerlijke meid geweest.
Communicatie verloopt slecht door het Pools/Duits... :(
Maar moet zeggen dat het een gewillige en vriendelijke meid is.
Ik denk wel dat ze reeds een zware dag achter de rug had, of mss een beetje ziek aan het worden was.
(Zitten vandaag wel meer mensen met een keelontsteking en dergelijke)
Mocht niet al te diep penetreren, maar voor de rest voldoende afwisseling.
Na een 35tal minuten begon ze me ineens terug te pijpen.
Ik dacht...shit, ze gaat me zo laten klaarkomen... :( :cry:
Heb dan maar gezegd (in de mate van het verstaanbare) dak als ik kom, dat ze het heeeeel rustig aan moet doen... ;)

Maar na even gepijpt te hebben, zette ze zichzelf spontaan gehurkt bovenop mij....
Tja... Dat heeft ni lang geduurd natuurlijk.... denk dat ik na amper 5 keer op en neer ben klaargekomen....Goddelijk gewoon !!!!
Ze bleef traag op en neer gaan, tot de laatste druppel verschoten was, de laatste spiertrekking uitgedoofd was, en...pffff...waanzinnig !!!!!

Dan ging ze rustig weg, en alles gutste uit haar poes....

Man man man, alhoewel ze niet echt erbij was....de finale was kort en bondig TOP !!!!!

Die ziet mij zeker nog terug !!!!!!

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Ze had gezegd dat ze er weer zou zijn in januari, dus laten we hopen dat ze er snel weer bij is.
Ik ga er van uit dat ze daar in Polen ook niet stil heeft gezeten :)

markie_880

Toogplakker
14 dec 2015
34
5
Vandaag langs geweest bij Marta. Inderdaad deze meid is wel tot. Klein geil ding waar je veel plezier aan beleefd. Waren al deze meiden maar zo geen klokgekijk en gezaag van dat mag niet of daar moet je extra voor betalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven