Marokko - algemeen

anyone

Snuffelaar
1 dec 2025
7
7
Net weer terug van zes weke. n Casablanca, heb zelf een apt in Mohammedia dus gemakkelijk ontvangen. dame oppikken in een van reeds genoemde dancings in Casa en dan meenemen naar huis. Beetje door het centrum van Mohammedia links en rechts afslaan, zodat de dame niet meer precies weet, waar ze is. Is vervelend als zij een dag later met vrienden terugkomt om verhaal te halen en een extra betaling. in Casa zie je steeds meer sub Sahara dames en dan is het verdomd lastig om de juiste leeftijd te schatten. Beter geen risico nemen, als de gendarme je controleert op weg naar huis dan ben je de pisang. Een volwassen dame is nog af te kopen een minderjarig meisje is meestal een bezoekje aan de gevangenis

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Terug in het land waar niets mag en alles kan, alhoewel nu kan er toch iets niet 😔
Er is iets aan de gaande in Marokko en DVP's .
Politie hebben in verschillende hotels een razzia gehouden. Ik ben terug in Mekness en het hotel Zaki maar we mogen niet met dames naar de kamer nu, want als er een razzia voorvalt toen ze hun vergunning kwijt😔.
Dus moet u met de dame ergens naartoe buiten het hotel.
Na de sluiting van de disco was er dame troosteloos aan het rondwandelen en voor de timide personen onder ons moet u uw stoute schoenen aantrekken en de dames aanspreken.
Met de dame een prijs afgesproken , een soort van Uber genomen en naar een opp van een vriendin die ons al stond op te wachten. PZC en NZC hadden we van te voren afgesproken en verliep dus alles zonder problemen. Een kleine twee uur met de dame op de kamer van het app verbleven en nadien terug met de lokale Uber naar het hotel. Dit allemaal zonder gevaar maar bij het buitengaan keek men eerst eens of er iemand anders in trappenhal was.
Vandaag staat een "spa" op het menu 😇 en later in de nacht de "disco" 🤣

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
dit kan ik beverstigen @Makkie en het wordt alleen maar erger ze zijn volgens mij ook de wet aan het veranderen omtrent prostitutie, de wk komt er aan en en de 4 jaar aanloop gaan ze gewoon alles schoonvegen

Terug
Naar boven