Marokko - algemeen

Voormalig lid 33763

Toogplakker
8 nov 2022
34
22
Ik hoop binnenkort weer eens naar Marokko te gaan. De vorige keer was ik in een wat kleinere plaats en heb ik via Tinder een jongedame ontmoet. We zaten om 11 uur in de ochtend baco's te drinken in haar vakantie appartement. Het was van het begin af aan duidelijk waar we op uit waren, maar ze vond het nogal spannend. Dat kan ik begrijpen omdat in hetzelfde appartement een vriendin en haar vriend verbleven die àlles uiteraard doorhadden. Het neuken was met condoom, maar wel de moeite waard. Maar eerlijk gezegd vooral vanwege de bijzondere setting.

Ik vind de spoeling destijds (ongeveer twee jaar terug) wel dun op tinder. Was al blij dat ik met deze ene had kunnen afspreken. Hebben jullie tips voor andere apps of sites? Ik zal ook nu niet de grotere steden aandoen naar alle waarschijnlijkheid.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Er zijn in de steden massagesalons waar mogelijkheden zijn.
Of dat in kleine steden ook zo is weet ik niet.
Heb in Marrakesh een leuke serveerster ontmoet en dat was geweldig.
Ze komt binnenkort voor 2 weken naar mij (eind van april) dus dan even
geen bezoek aan andere dames :)

SuperPuss

Snuffelaar
7 feb 2024
14
13
In Marrakesh kun je ook in de cafés in de Hivernage en in de disco's in de buurt van de McDonalds tussen Hivernage en oude stad zowel Marokkaanse vrijgezelle dames als DVPs scoren. Voor de singles geldt dat meestal meer dan redelijk Frans spreken voor pickup wel een vereiste is. ZC dan regelmatig wel mogelijk, bij de profi's zelden.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
nu is marrakech top nog niet te warm in de zomer veel te warm 2 dagen na de ramadan ze hunkeren daar, ga in een restaurant zitten met terras aan de straatkant, nu nog ook niet veel toeristen! Nador is ook perfect echt perfect je neukt ze hoor de zina"s met de groene ogen ze bestaan echt
Pak 1 taxichauffeur die je exclusief laat rijden voor je kost paar tientjes per dag die weten alles

Voormalig lid 33763

Toogplakker
8 nov 2022
34
22
Ik ben daar lang geleden weleens geweest. Er liepen daar erg veel heren in uniform rond uit angst voor opstanden door de oorspronkelijke bedoeïenen bevolking (en ooit Polisario). Geen idee hoe de situatie qua betaalde sex is, maar mijn voorgevoel zegt dat je er niet te veel van moet verwachten. Voor de hoertjes is er waarschijnlijk veel aanbod van soldaatjes die ver van huis zijn. Waarom dan risico lopen met een buitenlander?
Ben benieuwd naar je ervaringen. Ik hou zelf erg van dit soort ongebruikelijke bestemmingen.

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
Feitelijk, op de Franstalige website Youppie.net vind je veel recensies van fantastische seksuele ervaringen in Marokko.

Youppinautes getuigen dat Marokko een sekstoerisme heeft dat vergelijkbaar is met Thailand. Ze geven ook informatie over wat je wel en niet moet doen om problemen te voorkomen.

De website afribaba.com, in Frans, is een goede bron van informatie. De twee secties "massages" zijn voor volwassenen.

* https://ma.afribaba.com/search.html?q=massage&cityid=6&catid=8
* https://ma.afribaba.com/search.html?q=massage&cityid=6&catid=12

Goede reis ! :cool:

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
550
186
Ik was in Tanger voor twee dagen . Prostitutie officiëel niet legaal. Dus geen officiele bordelen en sexclubs. In nachtclubs zijn bijna alle jonge meiden dames van plezier . Ze sjansden vanzef met me en in club 555 kreeg ik een aanbod voor 200 dirham bare voor meerdere uren van een jong meisje , echter de club ging al dicht en ging me iets t snel en was mij te duur . Op een morocco forum las ik 1000 gangbaar was voor de rest van de nacht wat obgeveer 100 euro is.
Ook zijn er verschillende sites met erotisch masseuses waar misschien meer mogelijk is

blowme73

Toogplakker
27 nov 2015
33
30
Ik wil in maart nog een weekje naar de zon en dacht aan Agadir. Alleen is het daar nu rammadan. Gaat dat, buiten wellicht aangepaste openingsuren, veel hinder geven?

Sidarta

Toogplakker
13 sep 2015
106
10
Ik ga begin juni naar Marokko voor een dikke week. Ik begin in Marrakech en zou het niet erg vinden om daar eens kennis te maken met een lokale dame. Ik heb al gelezen dat het slimmer is om je eigen appartement te huren via airbnb dan een hotel als je iemand wil meenemen maar ik zie op airbnb dat er vaak camerabewaking is aan de ingang. Wat moet ik mij hierbij voorstellen? Gaat de politie opeens binnenvallen terwijl ik met mijn broek op mijn enkels zit? Zijn er mensen hier die eventueel adresjes kennen?

• Like
Waarderingen: 0o0

Shfunk3

Toogplakker
23 jun 2022
25
21
Je hebt het beste kans rondom/iets buiten gueliz een Airbnb te zoeken met eigen check in. Je kan voor de zekerheid in de beschrijving lezen of je gasten mag ontvangen of anders de host berichten en vragen of je gasten mag ontvangen voordat je boeking definitief maakt/nog kan annuleren. Je mag me ook een PM sturen als je nog vragen hebt.

Mr. Parker

Toogplakker
26 sep 2015
56
20
Ik ben in het land van mijn vrouw Marokko. Zelf ben ik geen Marokkaan. Ik ben in Rabat. Weet iemand tips of ik hier nog ergens terecht kan voor zonder condoom? Ik heb een deel van mijn euro's cash omgewisseld 5000 dirham kan ik daar iets mee? Het probleem is ook dat ik geen Arabisch en geen Frans kan spreken, alleen Engels en Nederlands.

Iemand raad, tips of advies?

Alvast bedankt

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
@Mr. Parker

Met 5000 dirham neuk je heel Marokko bijna nee even serieus. Kun je alleen weg of zit je de hele dag aan de thee?

Tip1: meiden die in tweetallen arm in arm zijn werking Girls maar als je geen Frans spreekt geen kans

Tip2: als je op een terras zit ga met je gezicht naar de straatkant zitten ze vragen vanzelf of ze bij je mogen zitten. Nogmaals je moet Frans spreken.

Tip3: neem een taxi chauffeur in de arm voor de komende dagen, voor paar tientjes per dag heb je een privé chauffeur, bodyguard en gezelligheid die gasten zijn echt gezellig, weten alles brengen je naar de beste massagesalons, weten goede adressen om te eten, kortom werelds

Cabareckubs is tip 4

De taxi chauffeur zet je af bij de beste cabareclubs doet een praatje met de portier en je zit geramd, de portier goede tips geven

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
@Mr. Parker

Met 5000 dirham neuk je heel Marokko bijna nee even serieus. Kun je alleen weg of zit je de hele dag aan de thee?

Tip1: meiden die in tweetallen arm in arm zijn werking Girls maar als je geen Frans spreekt geen kans

Tip2: als je op een terras zit ga met je gezicht naar de straatkant zitten ze vragen vanzelf of ze bij je mogen zitten. Nogmaals je moet Frans spreken.

Tip3: neem een taxi chauffeur in de arm voor de komende dagen, voor paar tientjes per dag heb je een privé chauffeur, bodyguard en gezelligheid die gasten zijn echt gezellig, weten alles brengen je naar de beste massagesalons, weten goede adressen om te eten, kortom werelds

Cabareckubs is tip 4

De taxi chauffeur zet je af bij de beste cabareclubs doet een praatje met de portier en je zit geramd, de portier goede tips geven

Mr. Parker

Toogplakker
26 sep 2015
56
20
Ik kan zelfs met mijn zwagers niet spreken. Ze hebben allemaal goede opleidingen en goede banen, maar geen Engels. Alles wordt vertaald vanuit mijn vrouw en andersom. In Mararkech paar jaar terug ik zat op een bankje en 2 jonge meisjes kwamen bij mij, maar mijn zwager kwam erbij en die werd heel boos op hun. Dus dit is zoals jullie zeggen de werkwijze hier. Alleen zonder Frans of Arabisch kom ik niet ver.

Het lijkt mij gewoon leuk voor de avontuur en welke meisjes hier zijn en die het doen.

Ik kom al jaren hier maar ben nog nooit echt zelf opsta geweest. Alleen rondom het huis naar het café of om iets te kopen. Ze beschermen mij enorm en als we opstap gaan gaan we met zijn allen met de auto. Of met mijn vrouw en schoonzus per stadstram.

Gewoon een taxi pakken lees ik maar dat zal niet de lokale taxi zijn?

Hier bij de cafe (theehuis) alleen mannen komen. Hier kom ik voor wat te drinken en gratis snelle Wi-Fi. Maar geen vrouw gezien

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven