Voormalig lid 33763
Toogplakker
- 8 nov 2022
- 34
- 22
Ik hoop binnenkort weer eens naar Marokko te gaan. De vorige keer was ik in een wat kleinere plaats en heb ik via Tinder een jongedame ontmoet. We zaten om 11 uur in de ochtend baco's te drinken in haar vakantie appartement. Het was van het begin af aan duidelijk waar we op uit waren, maar ze vond het nogal spannend. Dat kan ik begrijpen omdat in hetzelfde appartement een vriendin en haar vriend verbleven die àlles uiteraard doorhadden. Het neuken was met condoom, maar wel de moeite waard. Maar eerlijk gezegd vooral vanwege de bijzondere setting.
Ik vind de spoeling destijds (ongeveer twee jaar terug) wel dun op tinder. Was al blij dat ik met deze ene had kunnen afspreken. Hebben jullie tips voor andere apps of sites? Ik zal ook nu niet de grotere steden aandoen naar alle waarschijnlijkheid.
Ik vind de spoeling destijds (ongeveer twee jaar terug) wel dun op tinder. Was al blij dat ik met deze ene had kunnen afspreken. Hebben jullie tips voor andere apps of sites? Ik zal ook nu niet de grotere steden aandoen naar alle waarschijnlijkheid.