Marokkaanse (Arabische) dames

wtf

Toogplakker
4 jun 2015
44
33
Ik ben gek op Marokkaanse en Arabische dames. Lekkere billen om van te genieten!

Kunnen jullie al de Marokkaanse dames (Arabische dames) hier gaan delen?

Het liefst met een foto!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Hup in het archief, ik ben gek op slanke jonge europese dames die voor €20.- 3 uur neuken. -als iemand ze weet svp pm... -;)

A

Anonymous

Guest
Zoek nog een echte maagd,liefst een jaar of dertig,die bare wil.
Als iemand iets weet, laat het me weten :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Heb nog niet zoveel ervaring :eek:

A

Anonymous

Guest
Een oma die maagd is,met adoptiekinderen :lol: :lol:
Dan kan ze nog maagd zijn.
Is ze slank,stuur maar een pb :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
bare-addict zei:
Ik weet Marokkaanse dame zitten.

Vertel…..
We zijn nieuwsgierig….
Allez als ze Bare doe tenminste :lol: :lol:
In Belgie ook he

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.806
1.482
Te mooi om waarste zijn, vraagt een vooruitbetaling

Maar er zijn er een paar hoor die bare gaan, degene die een Marokkaans/arabisch adres retour heeft krijgt er van mij ook per pb, voor wat hoort wat

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Samira in Prive Unlimited in Rotterdam gaat bare. Staat niet bij de mogelijkheden maar als ze je leuk vind glijdt ie dr zo in ;)

hamdovfom

Toogplakker
14 aug 2021
58
4
Naar mijn mening zijn dit de beste dames.
Ze zijn haast nooit professionals. Doen dit werk altijd slecht een paar maanden tot een paar jaar. Als je er een klik mee hebt is er ontzettend veel mogelijk.

Ze zijn ontzettend gek op seks en warmbloedig, in tegenstelling tot die fake ijskonijtjes uit oost europa. Ze genieten echt van sex en als je de juiste snaar raakt kan je ze goed en langduring pakken hoe je maar wilt.

Ze zijn zeer vrouwlijk, hebben de beste lichamen, meestal lekker mollig , dikke tieten mooi dik haar krullen, grote dikke welgevormde kont , ruiken lekker etc.

Helaas heb je er ook oplichters tussen zitten (ben ik ook tegen aan gelopen).

Maar de beste ervaringen heb ik met deze dames gehad en ja ook bare. Och er was me jaren terug toch zo een lekkere jonge mollige meid in de doubie in den haag in die passage waar je naar boven kan, pffff helaas maar 1 keer kunnen pakken.

De echte goeie op kinky zijn gestopt , zijn er nog wel een paar. Mijn advies ga voor de wat oudere dames, boven de 30, die zitten minder in de strenge sociale controle, zijn meestal gescheiden met kids en komen soms uit huwelijken met jaren lang weinig tot geen sex of slechte sex. En zijn zichzelf helemaal aan het ontdekken op dat gebied.

Nogmaals in mijn ogen de mooiste en lekkerste dames die je kan pakken, wel moeilijk om langdurig een goeie te hebben en te houden. Vooral wat betref dit forum(bare) dan moet je echt van goede huize komen.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ik deel je ervaring, ook in België. Heb een gelijkaardige ervaring met Loubna, idd dat Oost Europees koud en geld verslaafd grut laat je best links liggen :x

Terug
Naar boven