Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hamdovfom zei:Naar mijn mening zijn dit de beste dames.
Milez zei:hamdovfom zei:Naar mijn mening zijn dit de beste dames.
Marokkaanse dames zijn vaak uitstekend, dat klopt, maar toch kun je er ook slechte ervaringen bij hebben. Uiteindelijk hangen zulke dingen altijd af van zoveel dingen: stemming van het moment, wederzijdse klik, verwachtingen, ... zodat het moeilijk is zulke algemene stellingen te verdedigen.
Mijn persoonlijke topervaringen waren met een Marokkaanse dame, een half-Congolese, een Peruaanse, een Italiaanse, enkele Indische, een Albanese, enkele Vlaamse, een Poolse. Gaat geografisch alle kanten uit. (Geen enkele van die dames werken trouwens nog, dus momenteel zit ik helaas zonder vaste waarde.)
Zondercondoom zei:Ik wil haar wel delen alleen als ik er ook iets voor terug krijg![]()
Milez zei:Zondercondoom zei:Ik wil haar wel delen alleen als ik er ook iets voor terug krijg![]()
Zo werkt een forum niet.
Je deelt ervaringen. Je krijgt een heel forum met ervaringen terug.
snoopp17 zei:Volgens mij heb je zelf ook nog niks gedeeld , en dan meld je eindelijk dat je leuke ervaring hebt en dan wil je niet delen