Marloes - Kaatsheuvel

lanc54

Toogplakker
25 jul 2022
27
9
Weet niet of dit de zelfde dame is ze stuurt via WhatsApp een aantal ingesproken videos ,waarin ze aangeeft wel te willen pijpen ,en je mag haar beffen ,neuken wil ze niet uit respect naar haar man ,maar volgens mij is er wel meer mogelijk

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Er zijn overal liefhebbers voor. Heren graag respect voor de dames, maar ook voor de heren die van anderen houden dan jullie ideale plaatje. Ik hou van linker getint of lekker donker. Ga ik toch niet alles afkraken wat blank is of zeggen dat die mannen die daar op vallen gek zijn.
Ieder zijn meug. Ok, 80% hobbelt achter slank, jong en grote tieten aan. Gelukkig zijn er ook andere dames en ook wandelaars die op in jullie ogen 'uitzonderingen' vallen.
Iedereen veel wandel plezier. Bovengenoemde dame lijkt me heel gezellig en onze taal te spreken, allemaal pluspunten

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Ze heeft wel echt een pawg ass, geweldige kont vroeger deed ze ontvangen en sinds een jaar virtueel, Maar die billen zijn echt mooi doggy

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Klopt, ieder zijn smaak. Er zijn echter grenzen vind ik. Leuk een lekker lichaam maar er is ook een hoofd waar ook tegen aan moet kijken . Zoals ik altijd zeg er zijn ookvan die vrouwen die je online of ergens in een horecagelegenheid kan versieren toch? Dus waarom hier voor gaan betalen. Alleen omdat iemand nzc aanbied?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Met versieren of via online moet je maar afwachten of er nzc zal gebeuren.
Als je betaald en goede afspraak maakt weet je dat wel.
Kost ook minder investering wat betreft tijd.
Maar voor deze dame pas ik ook hoor, er zijn idd grenzen.

Terug
Naar boven