Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Weet niet of dit de zelfde dame is ze stuurt via WhatsApp een aantal ingesproken videos ,waarin ze aangeeft wel te willen pijpen ,en je mag haar beffen ,neuken wil ze niet uit respect naar haar man ,maar volgens mij is er wel meer mogelijk
Er zijn overal liefhebbers voor. Heren graag respect voor de dames, maar ook voor de heren die van anderen houden dan jullie ideale plaatje. Ik hou van linker getint of lekker donker. Ga ik toch niet alles afkraken wat blank is of zeggen dat die mannen die daar op vallen gek zijn.
Ieder zijn meug. Ok, 80% hobbelt achter slank, jong en grote tieten aan. Gelukkig zijn er ook andere dames en ook wandelaars die op in jullie ogen 'uitzonderingen' vallen.
Iedereen veel wandel plezier. Bovengenoemde dame lijkt me heel gezellig en onze taal te spreken, allemaal pluspunten
Klopt, ieder zijn smaak. Er zijn echter grenzen vind ik. Leuk een lekker lichaam maar er is ook een hoofd waar ook tegen aan moet kijken . Zoals ik altijd zeg er zijn ookvan die vrouwen die je online of ergens in een horecagelegenheid kan versieren toch? Dus waarom hier voor gaan betalen. Alleen omdat iemand nzc aanbied?
Met versieren of via online moet je maar afwachten of er nzc zal gebeuren.
Als je betaald en goede afspraak maakt weet je dat wel.
Kost ook minder investering wat betreft tijd.
Maar voor deze dame pas ik ook hoor, er zijn idd grenzen.