Marie-Jose - Maastricht

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
130
346
Geen reactie op een bericht van twee dagen geleden
Bedoel je van mij of van Moderator.
Ik startte MJ als een privé -ontvangst, wat ze ook doet. Mijn review werd toen verbannen naar rubriek verhalen "omdat er geen contact gegevens bij stonden". Nu plaatst ik die gegevens erbij in een nieuwe review in rubriek "privé ontvangst" , en dan wordt de hele review verwijderd. Hebben verschillende moderatoren ieder hun eigen regels? Ik geef nu haar nummer weer in pb uit. Pfff.........

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Zo moeilijk is dat niet hoor. Met contactgegevens wordt bedoeld een link naar een advertentie op een website, zoals kinky of redlights. Niet een particulier die hier plompverloren een telefoonnummer neerknalt, wat dan ook uit den boze is. Bij een screenshot van een advertentie kan wel een telefoonummer worden opgenomen, dat wordt zelfs op prijs gesteld. Ten tweede is er op dit forum de regel dat per DVP maar eén topic wordt aangemaakt. Voor de duidelijkheid: ik ben geen moderator.

Holande

Snuffelaar
27 apr 2023
9
11
Ik woon al heel lang in Maastricht en heb nog nooit van haar gehoord. Hoe kan het dat niemand foto's van haar heeft? En ja, een nummer zou fijn zijn.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
130
346
@Spuitmans , ik kan jouw geen pb sturen; dan moet jij je instellingen veranderen. De rest hierboven heeft allen een pb met nummer ontvangen.

Cutdick19

Toogplakker
17 feb 2025
25
9
Deze dame was een jaar of 4 geleden denk ik heel actief op bullchat.
Ben er vaak geweest keer of 10, laatste keer zomer 2025 maar was niet meer hetzelfde. Ze had een blauw oog , flink afgevallen en niet fris.
Vroeger wel anaal gedaan maar wilde ze niet meer.
Schat haar zo begin 50, kort haar.
Neukt zonder, squirt ,slikt, tongen , deepthroat.
Had er wel een klik mee maar geen tijd meer gehad sinds de laatste keer, ook viel het toen wat tegen.

Zijn 2 hoeren in Maastricht Pottenberg, MJ in de flat bij de rotonde.
Ze komen beide heel af en toe op chatgirl. Maar mj is dan de betere, de andere is echt smerig ben er toen weggegaan zonder iets te doen.

gekker

Snuffelaar
1 dec 2016
16
0
Komend weekend ben ik in Maastricht. Heb je haar nummer? Dan kan ik kijken wat er mogelijk is met haar.

Joepie1958

Toogplakker
11 aug 2021
33
13
Ik ben er gisteren geweest, helaas was het voor mij snelle afwerksex, had gevraagd voor 30 minuten maar stond binnen 15 minuten weer buiten Zal wel aan mij gelegen hebben maar ik had totaal geen klik met haar. zoenen was met een heel voorzichtig tongetje en pijpen was ook zeer kort met nogal heftige reactie van haar waardoor het niet lekker voelde. Ze vroeg wel vooraf of ik met condoom wilde. Voor mij zo goed als zeker geen herhaling, ik ga toch liever naar Kerkrade of Brunssum. Hopelijk hebben anderen betere ervaringen met haar. Verder vond ik haar er niet echt slecht uitzien, rekening houdend met haar gewichtsverlies zag ze er nog tamelijk strak uit.

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
Ik begrijp t niet, waarom staat dit bij "Verhalen". Het lijkt mij meer een continue rij recensies. Kan dit naar de juiste rubriek?
grtz Harry

Terug
Naar boven