Marie-Jose - Maastricht

Mark69w

Snuffelaar
14 mei 2024
14
4
Had ook graag haar nummer, ben regelmatig in Maastricht.
Handig een adres daar. Alvast bedankt

parelkarel

Toogplakker
10 jun 2023
95
21
Ik ben er keer smorgens vroeg geweest, zeker geile dame maar vond haar niet fris, moest bijna kotsen nadat ik mijn vingers rook. Ben meteen naar de PLUS daar in de buurt gegaan om een doos natte doekjes te halen en mijn auto stuur goed afgeveegd. Hadden ook afgesproken dat ik haar anaal mocht nemen, op afspraak lekker goed doorgeneukt en daarna wilde ik mijn lul in d'r kontje doen waarbij ze me heletijd tegen hield. Afgemaakt over haar kutje maar 1ste keer was ze niet fris, tweede keer kwam ze haar afspraken niet na. Ik ga er in ieder geval niet meer heen.

Ze is denk ik rond de 45 jaar, niet strak, platte billen en hang borsten.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Heb iedereen hierboven, die daarom vroeg, een pb gestuurd:giggle:. Was vorige week nog bij haar en haar geilheid en wulpsheid wegen ruimschoots op tegen "de tands des tijds". Ik ben heel tevreden en bel regelmatig bij haar aan;). Menukaart is in overleg met haar.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Moet ze niet gewoon verplaatst worden naar het Limburg forum onder privé ontvangst?? Heeft weinig te maken met verhalen

erik18cm

Toogplakker
24 mrt 2021
145
31
Ben er geweest, is geen sexy vrouw of mooie vrouw. Hangtieten, weinig inzet bij onze afspraak. Maar voor die prijs mag je niet klagen. En je kan zo hard neuken als je wilt.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
@parelkarel, kan een dagkoers zijn geweest. Bij mij altijd schoon en verzorgd:cool:. Waar blijven al die reviews? Ik heb een ruim aantal leden voorzien van haar contact gegevens .....

Moet dit item niet naar privé ontvangst Limburg??

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.255
Moet ze niet gewoon verplaatst worden naar het Limburg forum onder privé ontvangst?? Heeft weinig te maken met verhalen

als de dame echt is hoort dit inderdaad thuis in privé ontvangst idem met de rubriek wie heeft ervaring met.. als je zelf er nog niet geweest bent is er altijd wel iemand die er al geweest is maar deze persoon heeft nog geen tijd gehad om zelf een recentie te schrijven..

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Van de week weer een lekker half uurtje gehad. MJ weet ondertusen wat ik heeeeel lekker vind, en daar doet ze haar uiterste best voor :cool: .
Naar aanleiding van bovenstaande; het is altijd een wisselwerking en er is een "klik" of niet. En soms is die er niet. Prima.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven