Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Klopt inderdaad. Zij neukt ook wel in dat zijgedeelte bij de wasmachines. Is inderdaad ook graag verbaal aanwezig. Mag je graag terloops naar je pik grijpen.
is er dan een nieuwe, voor ons onbekende dame aanwezig die de hele lading doorslikt? Geil maar ik heb haar nog niet ontmoet. er is nog wel een andere kleine vrouw (Maya) maar die is volgens mij ook nog op vakantie en slikt ook niet. Een raadsel
Heren is hier in het weekend ook iets te beleven? Ben zondagochtend in de buurt. Heb net naar Venus gebeld, maar daar waren er maar 5 en Alexandra is nog op vakantie.
Wat kan ik hier verwachten? Wie heeft advies voor mij? Pb mag ook.
Vanwege de fijne en geile ervaring vorige week, vandaag weer een bezoek gebracht aan Luderland.
En om aan alle vragen een einde te maken, de dame die vorige week donderdag zo gewillig haar gezicht en mond liet volspuiten heet Veronika. Op diverse Duitse fora ook wel Veronika II genoemd.
En ze is een echte luder in Luderland.
Bij binnenkomst herkende ze me direct. Kreeg direct een knipoog en geile glimlach.
Maar eerst rustig douchen, gevold door een kop koffie en een peuk buiten op het terrasje.
Ondanks dat ze niet de knapste is trok het mij weer aan om met haar te kameren. Naar aanleiding van de vorige keer eens kijken of ze een echte luder is.
Op naar haar bank en plaatsgenomen. Ik werd vriendelijk begroet. Fijn je weer te zien. Ik antwoordde dat ik het de vorige keer zo geil en lekker vond dat ik hoopte dat ze het vandaag kon overtreffen. Ze keek me geil aan en vroeg of ik genoeg "kolen" heb. Natuurlijk heb ik voor iets kinky's altijd genoeg geld. En toen begon het. Ze draaide zich een kwartslag en vleide haar benen over de mijne. Toen begon het intens tongzoenen wat aangemoedigd werd door onze buurvrouw (Sara met die ernome reet). Vervolgens ging haar hand stiekem onder de handdoek en werd mijn eikel zachtjes gemasseerd. Mijn vrije hand vond vervolgens haar borst en begon deze lichtjes te kneden en een beetje haar tepel te teasen.
Na zo'n kleine 10 minuten elkaaropgeilen(denk ik, want er hangt geen klok in de huiskamer) op naar boven. Op naar de kamer van plezier!
En daar ging de geile pret verder. Lekker tongzoenen, zij mijn pik trekken en ik haar kutje vingeren die geleidelijk natter werd. Vervolgens begon ze me heerlijk te pijpen waarbij ze ook mijn ballen niet vergat. Het gebeurde allemaal vol overgave.
Tijd om de wederdienst te bewijzen en ook ik zal dit met overgave doen. Kijken of het lukt. Ben lekker haar kutje en clitje gaan likken. En natuurlijk een vingertje erbij. Het duurde even, misschien wilde ze er niet aan toegeven, maar de aanhouder wint. Het zwaar ademen ging over in kreunen en niet veel later voelde ik haar kuitspieren samentrekken. Ze kwam klaar en dat kon ze niet ontkennen.
Als dank kwam nu het echte luder in haar naar boven. Du, popo ficken!
Ze ging op haar knieën voor me zitten en ik moest haar anaal neuken. Mevrouw houdt woord. Ze maakt er inderdaad weer iets speciaals van. Het was lang geleden voor mij, maar het voelde bijzonder en heerlijk. Maar ik had ondertussen meer snode plannen bedacht.
Haar vervolgens op de rug gelegd en even ouderwets missionaris. Niet veel later hield ik het niet meer en spoot ik mijn sperma diep in haar natte kut. Nog een beetje half hard doorstoten tot ie slap was. Toen ik langzaam mijn lul uit haar kut trok sijpelde het sperma uit haar kut.
En toen kwam de perverseling in me naar boven. Ik likte mijn zaad uit haar kut en begon haar daarna lekker te tongzoenen. Een echte geile spermatongzoen. Ja Veronika doet de naam van het etablissement eer aan. Wat een luder.
We zijn alles bij elkaar een klein uurtje bezig geweest. Dus daarvoor 70 euro aftikken en voor anaal en de spermatongzoen nog 30.
Nou, dat was me de 100 euro zeker waard.
Na een verkwikkende douche weer tijd om op krachten te komen met een bakkie koffie en een peuk, en twee en drie....
Het was goed toeven buiten in het zonnetje. En af en toe kwamen de dames ook effe kort naar buiten voor het zonnetje. Maar nooit lang.
Tot op een gegeven moment een kittige meid met een parmantige c cup naast me kwam zitten. Ze stelde zich voor als Victoria. Een zigeunermeid uit Bulgarije.
We hadden een geanimeerd gesprek. Best gezellig. Ze had vroeger ook in Brussel en Rotterdam gewerkt. Ze wist me te overtuigen door uit het niets te melden dat ze toendertijd adverteerde op kinky.nl
Maar ze was nu blij te werken in Duitsland. Op één dag 12 uur werken en dan 12 uur slapen. En zo kreeg ik het verhaal van het leven van een prostituee te horen. Ze had het allemaal al wel eens gedaan. Tippellen op straat, achter het raam en in de club. Over en weer werden wat geile insinuaties gemaakt en niet veel later de bekende vraag: zimmer? Natuurlijk meid.
En hup op naar de kamer. Bij Victoria was het tongzoenen heerlijk. Geen geworstel met de tongen, heerlijk passievol. Ze kan echt heerlijk tongzoenen.
En niet veel later had ze mijn genotsknots in haar mondje. Ze zuigt vol overgave. Een heerlijk gevoel. Niet veel later de wederdienst bewezen. En Victoria kan goed toneelspelen. Ze kreunde als een echt sletje. Ookal is het gespeeld, als ze geil kreunen windt het mij altijd op. Ik houd er wel van als ze sletterig doen. En aangezien het raam openstond vanwege de hitte, moeten ze het buiten op het terrasje ook gehoord hebben. Stiekem wel een geile gedachte.
Ondertussen mezelf iets naar boven begeven om nog eens aan die heerlijke tepels te likken en te sabbelen. Maar nee, binnen een paar tellen trok ze me verder omhoog en zei "ficken". En zo geschiedde.
Door haar geile gekreun duurde het niet lang voor de laatste druppels zaad die ik nog in me had, haar kutje binnendrongen.
Ik voelde me de koning vandaag. Wat ben ik vandaag verwend door twee luders van Luderland. Thanks ladies.
De schade vandaag: 30 euro entree, 30 euro voor de wip met Victoria (die veel te snel voorbij was, maar dat is eigen schuld) en 100 euro voor Veronika II. En mijn les vandaag bij Luderland, geef aan dat geld geen probleem is en er kan stiekem meer.
Het is nu weer tijd om te sparen, want ze gaan me zekers weer terug zien.
Er waren deze keer twee dames die ik de vorige keer niet gezien had.
Een wat oudere dame met bril en donker opgestoken haar. Dat zal dan wel Maya zijn.
En een vrij grote en stevige meid van ergens in de 20 schat ik. Ook donker haar en geen tattoo's.