Luderland - (FKK) Leverkusen

bareisthemax

Toogplakker
20 jan 2022
90
24
Tina is een geval apart want op de kamer nog wel eens het verzoek gekregen niet in haar te spuiten dus ao-light terwijl een ander geen beperkingen krijgt opgelegd maar dat is bij meer dames het geval.
Op de bank zegt ze daar niets over maar met condoom neuken is me met Tina nog nooit overkomen.

Leuke meid met strakke kut maar voor mannen met bovengemiddeld gereedschap het slechte nieuws dat ze die weigert en dat werd me des te meer duidelijk na de laatste kamergang met haar waarin ze boos aangaf alleen kleine en normale pikken te willen neuken. Het rare is dat ze voorheen nooit moeilijk deed maar ja dames worden met de tijd kieskeuriger blijkt maar weer.
Zou je niet beginnen moeilijk doen met je klagen en zagen dat een ander meer mag dan jij.

Kareldudokbgg

Snuffelaar
7 sep 2022
17
10
Jezus zeg,
Ik zie alleen maar recencies van jou voorbijkomen waar je @Robbie af loopt te zeiken , nu in meerdere threads ook gewoon.
Alsof je er bovenop zit om geen mogelijkheid onbenut te laten.
Word nu wel een beetje flauw , ik weet natuurlijk niet of er meer speelt tussen jullie ofzo ?
Maar dan kunnen jullie dit misschien beter samen uitpraten/chatten ofzo.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zeker goed re horen dat Vanessa weer terug is. Haar ga ik zaterdag vullen en heb net gebeld om de aanwezigheid van Jessy maar nog niet terug. Een deze dagen wordt ze verwacht.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Met reeds 11 dames aanwezig en nog 3 afwezig (Oana, Selena en Jessy) lijkt Luderland met dan 14 dames weer compleet te zijn. We kunnen weer aan het werk 😉

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Toch mis ik Cleo en Joana ten zeerste. Waar zouden ze toch heen zijn gegaan of gestopt?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
11 dames aanwezig; ik denk dan aan:
1. Anita;
2. Emi;
3. Andrea;
4. Maya;
5. Vanessa;
6. Lori;
7. Bianca;
8. Tina;
9 Veronica;
10.Silvia;
11. Victoria
12. Elena

Ik tel 12 dames dus welke dame hoort er momenteel niet thuis want verneem 11 dames?

Selina, Oana en Jessy afwezig en hoe zit het met Sarah (voorheen vv) en Nigeriaanse Jessica voorgoed weg?

Andrea zou eind aug/begin sep op vakantie gaan. Voor hoelang kon ze me niet aangeven. Jessy zeer binnenkort weer terug volgens theke Christina.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Morgen weer naar Luderland en zeker nu Vanessa weer terug is. Hopelijk is Jessy er ook weer en is Andrea nog niet vertrokken. Bianca vind ik ook zeer aantrekkelijk en Elena heb ik ook altijd leuke kamers mee gehad. Alleen had ik vernomen dat ze behoorlijk was aangekomen dus ben benieuwd wat ik kan verwachten. Anita is ook de moeite waard en heel misschien ga ik nog voor jonge Emi als ik mijn kans schoon zie. 1 dag is eigenlijk te weinig voor al dit moois dus wellicht ben ik hier zondag ook te vinden en met 30€ voor 25 minuten de goedkoopste kamer van de bekende RTC-saunaclubs in NRW.

Terug
Naar boven