Luderland - (FKK) Leverkusen

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ik hoorde inderdaad gisteren de naam Lori. Dit was een slanke knappe dame met a cup of heel kleine b. Ik benadruk slank. De billen zijn de helft in omvang van die van Vanessa. Ik schat in begin 30. Veel in gesprek met Vanessa en Andrea. Lori zat als het ware tegenover Andrea, die volgens mij vaak op dezelfde bank zit.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Lori en Selina waren gisteren ochtend de meest geboekte dames. Ze staan op mijn lijstje voor de volgende keer. Altijd leuk dat je nog iets overhoud om voor terug te moeten gaan. 😉

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Lori is qua uiterlijk niet echt mijn ding. Heb eens met haar gekamerd maar als het echt geweldig was gewerst zat het nog in mijn geheugen of ze moet haar service hebben verbeterd.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Zijn er de laatste tijd nog mensen naar Luderland gegaan? Ik was er voor het laatst een maand geleden, maar toen was de spoeling al dun. Het is altijd zo'n ding dat men vaak niet weet wanneer een dame precies terug komt. Ook wel eens lekker om een dame weer fris aan de start te neuken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Heb al gelezen dat Selina alweer in haar thuisland is dus ze is maar kort gebleven na haar vakantie van 2 maanden en ben bang dat ook Vanessa al is vertrokken. Jessy moet inmiddels ook al vertrokken zijn dus de spoeling zal net als bij andere clubs dun zijn.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Jemig, dan te bedenken dat ze net 2 maanden vakantie hebben gehad en na amper 3 weken al weer weg zijn. Gisteren nog gebeld maar men weet niet wanneer er weer dames terugkomen. Eerdaags maar even in Duisburg een kijkje nemen, echter vind ik Duisburg niet zo leuk en is er buiten ook geen actie. In Leverkusen kun je gewoon een half uurtje buiten zitten met een bakkie koffie. Paar keer gehad dat ik zomaar daar gezelschap kreeg ;-) Qua dames is het niet super, maar ik heb het er eigenlijk altijd wel naam mn zin

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Heb nog opgeschreven dat Selina 6 juli weer was begonnen na haar lange vakantie dus idd na nog geen maand alweer vertrokken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Andrea en Bianca zal ik zeker volspuiten en Sarah zag er laatst ook aantrekkelijk uit maar dan moeten ze er wel zijn en niet net als Selina, Vanessa, en Jessy huiswaarts keren anders valt er weinig te spuiten.

Terug
Naar boven