China Massage Wuppertal - Aue 94

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
https://www.chinamassagen-wuppertal.de/Was zo'n 3 maanden geleden en dacht Aue 94 een bezoek te doen.
Ze hebben exact dezelfde deurbel als bij Albrechtstrasse.
Ik werd hartelijk ontvangen als de deur open ging en naar achter in een kamer en de dame (ze heet Linda)
ging mij meteen tongzoenen en tussen de benen voelen of er al beweging in zat (had de broek nog aan).
Hoe lang ik wil en half uurtje gevraagd en dat kost 70 maar ze overtuigde mij om een uur te boeken (100 euro).
Dat is veel beter. 2 shots. Als de qualiteit niet goed geweest is, mag ik de manager contacteren.
Linda kan bijn geen duits en ging via vertaal app.
Op de massagetafel op mijn buik gaan liggen en zij ging mij goed masseren. Zij ging mij hot maken met de vingers langs de bil mijn
kroonjuwelen aaien. Zij ging zich uitkleden en langs mijn bilspleet likken. Hemels lekker.
Na zo'n 15 minuten ging ze naast mij liggen en tongzoenen en langzaam haar onder mij draaien in missionaris positie.
Ging haar dan snel neuken en kwam lekker in haar klaar.
Moest dan op mijn rug liggen en ze ging mijn halfslappe pik weer bewerken met haar handen totdat het weer hard was.
Ging haar dan weer neuken in missio en daarna nog een kleine afscheidsmassage omdat nog iets tijd over was.
2 keer komen binnen een half uur, is bij mij lang niet voorgekomen.
Het lijkt alsof Linda een nymphomane is. Ze maakt je gek tot je komt.
Was de beste "chinese massage" die ik ooit had.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
weer daar geweest (2 maanden geleden) en dit keer was het bij Yasmin.
Ik herkende haar als mamasan van Albrechtstrasse. Ze kijkt zo lief en Linda was er niet, dus met Yasmin een uurtje bezig geweest.
Zij is meer de softie type en lekker in haar klaargekomen. Kan haar aanbevelen.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
de derde keer was niet lang na het tweede bezoek en weer was het Linda die opendeed.
Hetzelfde als vorige keer maar dit keer ging zij mijn broek en onderbroek naar beneden trekken en
ging mij lekker pijpen terwijl er stond.
Langzaam dirigeerde ze mij naar en bankstel en intussen was mijn pik al aardig haar maar nog niet helemaal.
Zij ging op mij zitten om op mij te rijden. Lukte niet zo goed met een nog niet zo haarde lul.
Op de massagetafel ging mij weer verkrachten als de eerste keer. Nadat ik in haar gekomen was weer voorbereidingswerk om
de 2de sessie te doen. Weer lekker neuken maar kon niet komen ook al ging zij mij aanmoedigen om te komen.
Ik was zeer tevreden (ook al lukte het niet meer de 2de keer te komen).
Ging door gang en zag een paar andere dames. Eentje was zeer skinny en zag er ondeugend uit (Lusa).
Nog een iets vollere dame gezien en uiteraard Yasmin. Ik verheug mij al op de volgende keer bij Aue 94.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
vierde keer ging een iets vollere dame opendoen. Mmmh, niet echt mijn type en gevraagd naar Linda.
Zij was er niet en ik denk dat 10 uur in de ochtend zij waarschijnlijk nog niet is en pas later op de dag.
Waren er nog 2 andere meiden die ik daarvoor nog niet gezien had. Eentje ging mij meteen pakken. Lili.
Ze zag er ook heel ondeugend uit met haar doorzichtige jurk.
Wat als er een een normale persoon (vrouw?) komt een een massage wil ? Misschien doen ze snel nog andere kleding aan.
Zij ging mij meteen in de kamer tongzoenen maar ik vond dat ze meer haar tong uitstak en voelde een beetje irritant.
Verteld dat ik een uurtje neem voor 100. Weer eerst een serieuze massage van Lili en dan kwam ze naast mij liggen en
dan ik bovenop en mijn sperma in haar kutje gespoten.
Moet erbij zeggen dat elke dame als ze aan pijpen zijn op de massagebank,
hun achterwerk voor mijn gezicht is en waarschijnlijk een uitnodiging om te likken.
Dus bij Lili haar ook gebeft voordat ik iets later haar neukte.
Een tweede ronde was er niet bij maar vond dat niet erg.
Hoorde tijdens de massage dat er af en toe gebeld wordt. Dus drukke tent.
Ik zag nu bij het naar buiten lopen dat naast de hoofdingang een kamerafscherm voor het bankstel staat zodat de wachtende gasten
meer privacy hebben. Ik hoop dat er de volgende keer Linda er weer is, maar Yasmin vind ik heel goed.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Ik heb geen enkele keer het over seks gehad. Gewoon naar de kamer toe.
Misschien gaat die dame je al zoenen. Misschien vraagt ze hoe lang je wilt blijven en als ze niks zegt,
zeg haar dat je een uurtje blijft voor 100 €. Dan weten ze genoeg dat het geen normale massage is maar met alle extras.
Gewoon op je af laten komen. Ik kan mij voorstellen als je meteen naar seks vraagt dat ze nee zeggen.
Ik zou het ook niet over nzc hebben. Ik denk de meesten doen zonder maar kan je geen garantie geven.
Ik zag een dame die een beetje changrijnig keek en had het gevoel dat ze niet alle of maar gedeeltelijk haar dienst doet.
Was mijn eerste indruk en heb dan voor Lili gekozen en zij pakte mijn arm vast.
Voor mij is dit een verkapt bordeel net als bij de Albrechtstrasse (met zekerheid dezelfde eigenaar)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@tim

Op de site zie ik niks staan van een half uur 70€ en een uur 100€. Wel 1 uur traditionele Chinese lichaamsoliemassage voor 40€ en 90 min 58€. Echt niet duur maar zoals je zegt niet over seks beginnen en een uur voor 100€ is dan alles inclusief dus met bare neuken en in dame klaarkomen?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik neem aan dat bovengenoemde China Massage alle dagen van de week open is. Ik ben van plan om volgend weekend daar heen te gaan en zal alles op me af laten komen zoals tim ook heeft gedaan en hopelijk tref ik dan Linda en anders Yasmin of Lili.

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Hey Robbie, op hun website staat niet expliciet vermeld dat ze alle dagen open zijn. Als ik de openingsuren op Google bekijk, staat erbij dat ze op zondag gesloten zijn.
Ik zou toch voorzichtig zijn als je op zondag wilt gaan. Misschien best eerst eens bellen.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Hoi en @ Robbie
Ik meen dat ik een keer op zondag ochtend daar geweest ben.
Ik ben zeer waarschijnlijk eind deze week er weer. Vind dan zeker tijd voor een uurtje om de dames te bezoeken.
Ik kan ze dan vragen of ze ook elke zondag open zijn.

Misschien was het gespeeld maar Yasmin keek mij met verliefde ogen aan bij het eind van de massage toen ik net weer aangekleed was.
Zij kan een beetje duits.
Heb ze geen enkele horen praten of men een condoom wil (tenminste niet bij Linda, Yasmin en Lili).
Zag een dame die skinny was en lijkt mij leuk om die een keer te nemen. Ze heet Lona (per abuis in eerder bericht de naam Luza geschreven)
Toen ik met Lili in de kamer ging, ging ze even snel haar kutje wassen bij het toilet. Ook bij Linda toen het al in de later namiddag was,
smaakte haar kutje schoon terwijl zeker al een ladingen in haar had die dag.

Wat op de website staat is natuurlijk voor de buitenwereld. Als je normale massage wilt, kan dat zeker ook.
Je voelt meteen dat ze her normale massage vak al langer doen.

Ik schrijf snel een kort bericht na mijn volgend bezoek. (ik vermoedt vrijdag volgens planning)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Goed idee; ik zal bellen en vragen of ze zaterdag en zondag geopend zijn en gelijk vragen naar de aanwezigheid van Linda en eventueel Yasmin en lili en hoelaat ze begin(t)nen.

A

Anonymous

Guest
Wellicht een domme vraag, maar zijn het allemaal Chinese dames die daar masseren?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@tim

Ik wil er zaterdag heen gaan maar om Linda te treffen maak ik dan meer kans om 12 uur dan om 10 uur en als ik de service wil waar het in dit forum om draait is een half uur voor 70€ dan toereikend of kan ik beter voor een uur a 100€ gaan? Bvd

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Ga voor het uurtje (100€). Linda had mij toen duidelijk gemaakt dat voor een half uur niet zoveel "service" verleend wordt.
Ik was er een keertje om 10 uur daar en zij ook maar of ze altijd zo vroeg er is weet ik niet.
Een dame doet de deur open. Ze verstoppen zich achter de deur als je naar binnenloopt.
Ik vermoedt vanwege de lichte kleding die ze aanhebben.
De ontvangstdame is zo'n beetje de eerste die aan de beurt is en als er andere dames er rondhangen daar een keuze uit maken.
In de kamer gaan ze even aanvoelen of zoenen of je een klant bent die voor de uitgebreide massage gaat.
Misschien aan de deur vragen of ze Linda heet als je perse Linda wilt hebben.

A

Anonymous

Guest
Ik ben volgende week voor mijn werk een aantal dagen in Düsseldorf dus ik ga de oversteek ook eens maken. Zal hier een verslagje opschrijven wanneer ik geweest ben. Kan je een beetje makkelijk parkeren daar?

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Vlakbij de salon (schuintegenover) zijn een meerdere parkeermeters (munten). Daar is meestal iets vrij.
Zondag zijn ze ook open.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Kom net bij linda vandaan.
Voor massage moet je absoluut niet gaan.
Elke andere kan het beter en bij de meest veel en veel beter.
Ik gaf bij begin aan 100460 program. Begreep ze niet helemaal maar na over en weer vertaal app begreep ze.
Eerst gewoon op de buik, zij was wel al naakt.
Wat wrijven en af en toe wat erotisch strelen.
Ze deed btb wat wel lekker was maar zeker niet top.
Na een 20 minuten dacht ik… wtf ik draai me gewoon om.
Toen viel ze in me armen en begon te zoenen.
Nu is haar gebit niet echt ju van het… dus ik was wat terughoudend in begin.
Je vindt wel lekker als je hard zuigt in haar spenen op haar kleine A cub hang tietjes. Deze zijn echte knoppen, wel erg geil.
Je spreiden haar benen en keek me aan van…. Neuk me dan!
Dat heb ik ook gedaan….. ze huilde bijna zo geil was ze op me paal.
Fake klaar komen kan ze als de beste haha.
Haar poesje dan ook afgevuld met een flinke hoeveelheid ochtend pap. Met haar vingers haalde ze uit haar kut om op te likken, best wel geil.
Toen ging ze schoonmaken in badkamer, zeker 8 min weg gebleven.
Hierna nog wat benen massage en klaar was GGD😜
Oja tijdens massage elke 5 min een bericht op haar mobiel. Ook 2 keer ging mobiel af! Ze verontschuldigde zich wel maar ze is niet gek. Zet mobiel dan op stil!
Eind conclusie, ze is goed zonder te neuken en alle standjes welke je maar wil, kreunt goed mee, nep klaarkomen. Massage KUT.
Inspuiten geen probleem.
Voor dit geld ga ik liever 2 meiden pakken in De 3 bekende nzc sauna's.
Ik ga nu naar thai om me lekker voor €40 te laten masseren😉

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik had het voornemen om zaterdag naar dit massage huis te gaan voor een uur a 100€ met de bijkomende extra's maar nu ik het niet zo positieve verhaal van ggd lees en zijn slotbetoog voor dit geld liever 2 meiden te pakken in de bekende nzc sauna's denk ik er eigenlijk net zo over.

A

Anonymous

Guest
Eerder dan verwacht bij Linda geweest. Vond haar fysieke verschijning ook tegenvallen. Gebit is niet best en dat is toch wel een drempel vwb zoenen. Slappe kleine borsten maar inderdaad flinke spenen er op waar ze graag aan gezogen word. Het nzc heeft haast iets ranzigs maar dan op een geile manier als men snapt wat ik bedoel. Iemand nog een aanrader bij deze salon vwb een wat aantrekkelijkere masseuse???

Terug
Naar boven