Luderland - (FKK) Leverkusen

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Iemand al ervaring op gedaan in de nieuwe AO club, t.w. FKK Luderland te Leverkusen
Ik weet dat er dames zijn verhuist van Freude39 naar Luderland,
ook hebben ze andere dames uit andere club's hier naar toe gehaald.

Van de site haal je niet veel info af, over de prijzen van de dames.

http://fkk-luderland.com/index.php/luderland-home.html
underkoffer

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
heb wat gekeken op duitse fora en beknopt samengevat schijnen de prijzen zo nu en dan te wisselen. 15€ entree ( en10-12 gratis???) en is/was 40€ per half uur maar schijnbaar nu een ander systeem met 1x=50€/2x=80€/3x=90€ en naboeken 40€ per half uur of mischien nu weer 40€ per half uur (zoals bihj Freude) ipv de 3-keuze optie. Dames houden half uur in de gaten.
Bardame Justina (ex Villa Verena) en dames zijn oa. Amanda (ex Verena), Lisa,Janiena, Maya, Rebecca (ex Freude), Alina (ex Romantika),
Sandra,Mona, Rebekka, Betty (?).
Binnen ca. 15 zwarte lederen banken, heeft Sauna (buiten whirlpool en geopend in de zomer?) en standard algemeen tussen Arabella en Freude.
Er staat nog oude naam "saunaclub Globe" bij de ingang. Locatie 5 minuten van de A3.

misschien kan dit beter verschoven worde naar Duitsland-FKK/saunaclubs

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
katholiek zei:
15 meiden nu

voor 14u gratis entree en 50-80-100 voor resp 1,2 en 3 kamergangen

Hi Katholiek,

Heb jij ervaring aldaar? Please laat dan wat meer horen

Op 'n ander forum lees ik dit:
Kleine huiskamer, slechte kleedruimte en half werkende douches was wat ik aantrof.
Je krijgt er ook alléén maar 2 handdoeken en geen badjas.
Hierna ben ik maar weer snel vertrokken uit dit hok (nooit meer!).

Ik weet nu echt niet, naar welke club ik zou gaan.

underkoffer

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
FKK Luderland inderdaad het nieuwste telgje in het RTC carousel.
Ben er maandag middag even geweest en zoals verwacht enkele bekende dames uit de andere RTC clubs. Niet zo verwonderlijk, we hebben eerder gezien dat wanneer er een nieuwe club geopend wordt er enkele dames worden doorgeschoven. De club ken ik zoals van de Globe tijd. Niet veel bijzonder, maar voor RTC begrippen niet slecht. Kleine huiskamer, slechte kleedruimte en half werkende douches maar trof daar zoals een bekende beer bij tipte blonde Lisa (ex-freude39) aan. Daar een uur geweldig mee liggen stoeien, alles erop en eraan. Lisa behoeft geen nadere omschrijving meer daar men inmiddels weet dat dit een echte topper betreft. Einde van de middag doorgereden naar Freude om daar na 20:00u nog gebruik te maken van het 15 euro tarief.

Gemiddeld genomen is deze club kwalitatief gezien niet goed genoeg om zo ver voor te rijden. Met clubs als Venus dichter bij de grens is dat dood zonde van de kilomters.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
er is momenteel tussen 10-12 en 19-24 maar 10€ entree (25 minuten 30€ en 60 minuten 70 €) en
omdat ik daar toch altijd een keertje heen wilde, daar gisterochtend tegen 10.15 gearriveerd. Er waren zo'n 5 mannen aanwezig.
10 dames op de sedcards die ik dan niet veel later allemaal zag op hun bankje.

Linker kamer zat die slanke blonde Sara (Roe, 21j.) en na korte kennismaking een beetje voorzichtig tongzonen.
Het duurde dan ook niet lang dat ik een blaasconcert kreeg van haar op de bank. Heeerlijk en zal daar ook niet lang meer duren voordat dit
pzn op de bank niet meer mag in Luderland. Met haar naar de kamer dat wel heel erg klein was maar heel schoon. Gaan liggen en
weer een zeer goede pijpbeurt gekregen afgewissel met harde en zachte druk. Ze is hier al zo'n 9 maanden.
Haar gezegd dat ze op mij mag zitten.Zij vraagde of met condoom en uiteraard met nee geantwoord.
Dat cowgirl deed ze heerlijk en ging korte tijd later over op missionaris.
Ze heeft een strak kutje en duurde niet lang en ik kwam in haar. Doekje vor mij en voor haarzelf en
ik ging even onderweg (naar de grote kamer) snel douchen. Zij wachte bij de balie op mij en
uit erg smalle kluis mijn portemonnaie gehaald en de 30€ aan haar gegeven. Sara is voor mij een herhaling waard in de toekomst.
Het weerd goed druk in Luderland en zeker 10 mannen aanwezig. De kamer rechtsachter is waar de bulgarse vrouwen zitten.

Een mooi vrouw met groten ogen en mooie C borsten knipoogde met mij. Na een goede half uur pauze dan toch bij haar heegegaan.
Ze had intussen al een paar man afgewerkt. Ze heet Ana (Bul, 26j.). Mooi lang zwart haar. Ook zij kon aardig tongzoenen en mij gevraagd of ik
gepijpt wilde worden. Voortreffelijk. Dan maar snel haar de kamer de trap op in een ruime mooie kamer. De condooms lagen in een doos
op een tafeltje en zij pakte er een uit de doos op de tafel en ik legde het weer terug in het doosje. Wij gingen dan liggen en
zij ging kort daarna aan de slag om mij heerlijk te pijpen en ze likte ook regelmatig langs de schacht.
Gevraagd om op mij te gaan zitten en ze zei dan wel met condoom. Ik zei, liever niet. Dat was ok zonder maar mocht niet in haar klaarkomen.
Omdat ik nog wat moe was en na cowgil, pijpen, missionaris, pijpen en weer missionaris nog steeds niet kon komen, maar opgegeven.
Ze had een iets ruimere kut als Sara maar ook niet verwonderlijk na 3 kinderen die Ana intussen heeft en Sara nog geen kind had.
Beneden haar de 30€ overhandigd en een afscheidszoen. Ben dan gaan douchen en omkleden. Douche en kleedkamer in 1 kamer.
Vooral met omkleden kan krap worden als er 3 man daar staan. Douches gaan 10 seconden weer uit. Het gaat wel allemaal maar
van de mooie gedecoreerde kamers niet in verhouding met de douches.
Ik zag nog 2 vrouwen die lekker uitzagen. zo'n slanke blonde met krullen en andere met donkere lange haren, beiden uit de bulgarije hoek.
Over het algmeen was ik zeer tevreden daar. Mooie frisse kamers met mooi interieur. Dames van dik naar dun en van mooi tot doorsnee.
Een typische RTC club van deze prijsklasse.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
549
185
Omdat ik het zat was na weer dan een week de privédames te proberen bereiken maar mijn zinnen gezet op Duitsland.
Na raadpleging van deze prachtige databank was mijn keuze op Luderland gevallen. Omdat ik daar nog niet geweest was.

Naar RTC begrippen mooie en nieuwe / luxe club. En na de eerdere berichten gelezen te hebben moet ik concluderen met nieuwe douches die voorzien zijn van een zeer grote douchekop en een termmostaat kraan. Wel gaat die zoals in iedere club vanzelf uit als je de knop niet ingedrukt houd. De kamers zeer groot boven en mooi ingericht. Toiletten ook mooi , nieuw en luxe. Dus met betrekking tot het gebouw veruit de beste rtc club. Ook een tuin met ongebruikte sauna, bbq en jacuzie . Je kan merken dat het een gewone club geweest was.

Op de bar staan setcards van de dames echter zonder services. Maar een onderzoekje leerde mij dat geen een dame anaal ging. Koffie kan je vragen aan de theke en er staat een frisdrank automaat.

De lineup bestond zoals ik meer gelezen heb uit 10 dames. Voor ieder wat wils. En ook voor mij wat vollere dames aanwezig. De service standaard RTC. Pijpen , neuken , zoenen. Niet echt een GFE ervaring gehad. Ook animeren de dames totaal niet. Zoals in meerdere Rtc clubs moet echt naast ze gaan zitten op de bank anders komt er niks van terecht. Drie kamer gangen gedaan en was dus totaal 120 euro kwijt. Minder dan een privédame gemiddeld kost. Op een spiegel stond duidelijk GV Nürnberg mit schütz maar dat is denk ik puur voor de vorm en de nieuwe wet. Tevens een dame die vroeg of ik een gummie wilde maar toen ik nee zei was het geen probleem bare te gaan.

Kortom goede club voor een kort verblijf. Verwacht echter wel de RTC service. Geen eten , en geen gezelligheid met de dames en een GFE gevoel. De dames zijn allemaal Bulgaars en Roemeens en ruwweg tussen de 19 en 35 jaar oud. Geen echte optikficks maar goed te doen. Gewoon leuk uitziende girl next door types.

Zou er un de toekomst van nog eens langsrijden...

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Luderland is sinds begin van deze week een nmc-club.
Op straffe van een clubverbod doen de dames absoluut geen nzc meer en houden zich daar strikt aan...
Dat belooft weinig goeds voor de andere RTC-clubs na 1 juli.

.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
We gaan het in de tijd wel lezen en meemaken.
Voorlopig is er geen Polizei im Zimmer....

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
CWP zei:
We gaan het in de tijd wel lezen en meemaken.
Voorlopig is er geen Polizei im Zimmer....
Ook 'im Zimmer' houden de dames van Luderland zich strik aan het nzc-verbod, zelfs een (flinke) meerprijs bieden doet ze niet zwichten.

Het gaat niet om de Polizei. De dames willen niet het risico lopen van een clubverbod als op één of andere manier bekend wordt of misschien slechts het vermoeden bestaat dat ze een keer aan nzc hebben gedaan.
De grote baas van de de RTC-keten heeft op dat punt de dames goed de schrik aangejaagd, bang als hij natuurlijk zelf is dat anders zijn club dicht moet.

Daarnaast blijken de dames ineens érg goed te zijn voorgelicht over de risico's van nzc en ook op dat vlak zijn ze zelf overtuigd geen nzc meer te doen.

.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Als iedereen het heel strikt gaat doen, dan zullen de clubs hun deuren sowieso sluiten..denk ik dan.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
frankypanky zei:
Als iedereen het heel strikt gaat doen, dan zullen de clubs hun deuren sowieso sluiten..denk ik dan.
Ik denk dat dat wel meevalt. De RTC-clubs hebben nog altijd als USP dat de dames in hun nakie lopen en ze hanteren daarnaast een laag tarief.
De enige andere echte FKK-club binnen redelijke reisafstand die ik ken, is Babylon. Weliswaar is Babylon een prachtig verzorgde club met uitstekend eten, maar daar hangt dan wel een hoger prijskaartje aan: entree 60 euro en kamergang 50 euro per half uur. Alleen de entree bij Babylon is dus al evenveel als de entree bij een RTC-club inclusief een kamergang.

Heel wat Nederlanders die alleen met condoom neuken, bezoeken juist de RTC-clubs omdat de dames in hun blootje zijn te aanschouwen en er een laag kostenplaatje is, want de dienstverlening van de dames is gemiddeld genomen vergelijkbaar met de duurdere saunaclubs. Bovendien zijn de RTC-clubs aangename rustige clubs waar niet gejaagd wordt en je geen last heb van jolijterige gasten die zijn aangeschoten, want er wordt geen alcohol geschonken.
Zelfs met condoom vind ik de RTC-clubs daarom nog te prefereren boven de fraaiere saunaclubs.
Maar voor nzc-toerisme moeten na 1 juli vrees ik andere wegen worden bewandeld.

.

Grover

Toogplakker
4 mei 2015
25
74
Als de week een beetje gaat lopen als ik hoop ga ik donderdag a.s. naar deze club. Nog wel wat achterhandjes voor het geval het tegenvalt, maar van horen (iemand uit deze omgeving) zeggen dat het het zeker aan te raden is. verslagje volgt.

Groet,
Grover

Grover

Toogplakker
4 mei 2015
25
74
Dit hebben jullie van mij nog tegoed. Een paar weken geleden ben ik zoals gepland bij Luderland beland. Het was makkelijk te vinden. De binnenkomst ging zoals ik bij Arabella was gewend. Een mooie naakte dame doet open en voorziet je van 2 handdoeken en brengt je naar de Teke. De entree was 30 euro, ik weet niet of dat kwam omdat ik voor 12:00 binnen was of dat dit altijd zo is. Er wordt het één en ander uitgelegd hoe het werkt en waar wat te vinden is. De prijzen hangen overigens ook op voor het geval je dat niet kunt onthouden 😊. De kluisjes waren inderdaad erg klein, wat ik eerder ook ergens al had gelezen. Ik moeten mijn portemonnee openklappen om die erin te krijgen, maar mijn telefoon kon er al niet meer bij. De kastjes daarentegen in de kleedruimte zijn voldoende groot.

Na mijn spullen en kleding opgeborgen te hebben eerst een koffie gedaan. De woonkamer is wat opgedeeld in verschillende zithoekjes, wat het geheel wat knusser maakt. Er zaten denk ik 10 tot 12 dames waarvan een groot deel mij wel aansprak en er een soort keuzestress bij mij ontstond 😊. Eerst maar eens wat gaan rondkijken. Er zijn zowel op de begane grond als 1e verdieping kamers. Boven zijn over het algemeen zeer grote kamers. Het is mede door de bovenverdieping behoorlijk groter dan Arabella. De sauna zit een beetje weggestopt in een hoekje, maar was goed heet. Er is een behoorlijke buitentuin met 2 blokhutten erin en een tuintafel met stoelen op een groot boventerras. Een sauna en een whirlpool in de tuin lagen er vervallen bij, die waren duidelijk al heel lang niet gebruikt. Het was heerlijk weer en een man werd op het terras gepijpt door een leuke meid. Later gingen ze de blokhut in waar ik zag dat ze hard op zijn hondjes werd genomen.

Hierna weer teruggegaan voor een 2e bakkie en raakte in gesprek met Lisa. Uiteindelijk zijn we samen naar een blokhut in de tuin gegaan waar ik haar missionaris heb geneukt. Ik wou nog niet klaarkomen, wat op zich niet meeviel, omdat ik nog veel andere leuke dames had gezien. Na even neuken gedaan of ik kwam om haar ook het gevoel te geven dat het goed voor me was.

Als 2e met Lara meegegaan naar een kamertje op de begane grond. Onderweg naar de kamer had ik eigenlijk al spijt van deze keuze. Ze was erg afstandelijk, reageerde zelf wat schuw als ik haar aanraakte, maar was daarentegen ook weer erg bitsig door een lijst op te sommen van wat wel en wat niet kon. Er was duidelijk geen klik en dit was dan ook maar een kort rondje.

Vervolgens weer een rondje door het gebouw en de tuin gedaan. In één van de blokhutten was een stel weer lekker bezig, heerlijk om te zien. Daarna in de woonkamer wat gaan drinken en bij Lori gaan zitten. Vroeg me intussen wel af of alle namen 4 letters zouden hebben beginnend met een 'L'. Lori is een mooie slanke meid van eind 20, maar begin 20 zou ik ook geloofd hebben. Samen naar een blokhut gegaan waarna ze naar lekker even knuffelen haar kontje naar me toe draaide. Met nog volle ballen en haar strakke kutje duurde het niet erg lang voor ik doggiestyle mijn sperma in haar pompte. Nog lekker wat nagepraat in de hut om vervolgens een douche te nemen. Ik hoop dat ze een volgende keer er ook is want dan is de herhaling kans 100%

Na de douche in de achterste deel van de kamer gaan zitten. Wat drinken en een appeltje gescoord om wat energie op te doen. Op de bank naast me zat Victoria. In eerste instantie was ik niet van plan met haar te gaan kameren. Maar we raakte aan de praat en hebben best een tijd gezellig over van alles en nog wat gehad. Uiteindelijk toch met haar naar een kamer gegaan. Deze keer boven. Een lekker ruime kamer met een heerlijk groot bed die bij mij thuis waarschijnlijk niet eens zou passen. Heb haar lekker lang geneukt, maar klaarkomen ging helaas nog niet. Lori had me kennelijk behoorlijk gemolken. Uiteindelijk weer gedaan alsof om ook de tijd en dus kosten een beetje onder controle te houden.

Na wederom een douche en even een Sauna bij Maria beland. Ze sprak geen Duits, maar ook geen Engels. Lisa vertelde me dat ze nieuw was en hielp ons met het gesprek. Ze gaf aan 22 te zijn en zag er leuk uit. Samen naar een kamer boven gegaan en verder met wat gebaren gecommuniceerd wat best goed ging. Na een tijdje neuken voelde ik het weer komen en heb haar lekker gevuld.

Als laatste wou ik nog een keer met Lisa of een andere leuke meid die ik in de blokhut had gezien. Echter waren beide in geen velden of wegen te bekennen. Nog wat rondjes gelopen en mijzelf intussen maar volgestopt met wat koeken en nog een appel maar nog steeds geen Lisa en Brunette. Uiteindelijk bij Maya beland, die eigenlijk de echte Maria was zag ik later aan haar kettinkje 😊. Ze is wat ouder, kleiner en molliger waar ik normaliter niet op val, maar ze had een heerlijk ondeugend gezicht wat mij overhaalde. In de kamer kwam ze op me zitten Ze wist me op deze manier nog een keer klaar te maken. Ze deed kennelijk erg hard haar best om nog met de anderen te kunnen concurreren.

Toen ik terugkwam was zowel Lisa als de brunette terug. De brunette bleek Bianca te zijn. Het is dat mijn geld op was anders had ik alsnog met haar naar de kamer gegaan ondanks dat klaarkomen dan wel niet meer gelukt zou zijn. Maar dat wordt hopelijk een volgende keer dat ik haar binnenste ga voelen

Na met Bianca wat gebabbeld te hebben weer lekker, zoals gebruikelijk, de sauna opgestookt om daarna te douchen en huiswaarts te gaan. Tegen 10 uur was ik avonds weer thuis

Groetjes,
Grover

A

Anonymous

Guest
Ben morgen avond denk in de buurt van deze club wordt hier nog bare geneukt sinds 1 juli 2017
Uit de vorige recensie lijkt het er wel op en doet iedereen het zonder BVD

H.loper

Snuffelaar
17 dec 2018
22
1
ik wilde hier morgen naar toe rijden....

weet iemand of dit nog steeds AO is?
anders rijd ik naar Villa Venus.....

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dit weekend wil ik voor het eerst naar deze club om Andrea te bezoeken. Is er bij de balie net als bij Arabella en de Grimbergsauna een vitrini met daarin de foto's van de aanwezige dames?

Terug
Naar boven