Luderland - (FKK) Leverkusen

A

Anonymous

Guest
ben eens gaan neuzen daar. De club op zich is heel wat moderner dan Villa Venus of Arabella. Maar vond de line-up toch maar beneden alles. 4 kamers. nog half uur in de rij moeten staan. Geen herhaling voor mij.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vandaag voor de eerste keer Luderland aangedaan en eigenlijk speciaal voor Andrea gekomen. Ik ken haar van villa venus en toen ik haar daar niet meer zag een week later na mijn eerste bezoek aan haar werd mij in eerste instantie verteld dat ze een maand met vakantie zou zijn maar later kreeg ik te horen dat ze in Leverkusen zou werken.

Het was wel een hele opgave om vanuit het treinstation van Leverkusen mitte naar de juiste bushalte te komen. Daardoor heb ik tijd verloren waardoor ik even na 12 uur binnen was. Ik baalde wel toen ik zag dat de entree maar 20€ was tussen 10 en 12. Helaas was ik 10 minuten te laat voor de korting. Overigens toen ik aanbelde deed Andrea open maar ze liep zo snel weer terug dat ik haar niet eens aan kon spreken.

Het eerste wat me opviel is dat de naam van de club Luderland nergens te bekennen is. En toen ik mijn kostbaarheden wilde opbergen bemerkte ik dat het kluisje zo klein is dat mijn smartphone, welke niet eens groot is, er niet in paste en ook mijn portemonnee ging er niet in. Alleen mijn paspoort stopte ik erin en uiteraard 30€ voor een kamer. Laten we het houden op een ontwerpfout. De ruimte voor een grotere kluis is zeker aanwezig maar het aantal kluisjes hebben ze zo overdreven waardoor dit ten koste gaat van het formaat van de kluis.

Ik zag bij de balie een vitrine met foto's van de aanwezige dames. Ik telde maar 6 foto's en nog 2 dames zonder foto. Ik kreeg te horen dat 2 dames vrij waren dus zo'n 10 dames schijnt de norm te zijn. Lisa, Oana en vooral Lorena zag ik wel zitten als een mogelijke tweede kamergang na die van Andrea. Lorena was vrij lang met een flinke kont en goed figuur maar toen ik vlak naast haar zat deed ze geen enkele moeite om contact te maken m.a.w. ik vond haar nogal stug overkomen en ik vond haar stilletjes.

Ik was de boel aan het verkennen en liep naar buiten om de tuin te bekijken en ik was onder de indruk van de grote oppervlakte. In het begin kon ik mij slecht oriënteren en was ik even een paar maal de weg kwijt. Het zitgedeelte is knus ingedeeld met zo'n 3 min of meer aparte gedeeltes.

Nog een vreemd aspect is dat je koffie zelf niet kan inschenken maar dit moet vragen en ook als je frisdrank wilt nuttigen moet je een muntje inwerpen. Andrea heb ik over bovenstaande geraadpleegd.

De douches, toilet, sauna en de kluis voor je kleding bevindt zich beneden. Er zijn 3 douchekoppen en de doucheruimte is ruim en netjes maar alleen het veelvuldig op de knop moeten drukken om de waterstraal te blijven voortduren is erg iritant. Gelukkig is de temperatuur, dit in tegenstelling tot Arabella, wel in orde.

Toen ik mij had gedouched wist ik natuurlijk niet de vaste zitplek van Andrea maar al gauw liep ze naar haar bank waar ik mij dus ook snel naar vervoegde. Leuk met haar gekletst en ze vond het leuk toen ik zei dat ik speciaal voor haar kwam. Ze zal deze club voorlopig ook niet verlaten en de kans dat ze naar villa venus terugkeert acht ik niet groot haar zo te horen. De kamergang met Andrea was weer prima. Ze is leuk en geeft goede service. Alleen jammer dat je haar niet hoort. Ik heb haar op geen enkel kreuntje kunnen betrappen. Nu ik dit zeg hoorde ik op het eind van onze sessie wel het nodige gekreun klinken uit één van nabije kamers wat ik wel geile bijkomstigheid vond.

Qua uiterlijk zou Lorena zeker mijn tweede kamergang moeten worden maar haar stugheid deed mij naar Oana of Lisa uitwijken. Het werd uiteindelijk Lisa met haar geile zwarte kousen aan en haar mooie figuur. Ik had een lichte voorkeur voor Oana en in eerste instantie zat ik ook op haar plek maar ze zag een bekende en ging naast hem zitten waaruit een kamer voortkwam. ik wilde niet te lang wachten want ik had al een afspraak gemaakt voor een massage in Duisburg dus toen ik Lisa voorbij zag lopen koos ik voor haar. Sex was niet verkeerd maar communicatie, wat haar het best in het Engels afgaat, was zeker geen sterk punt. Ze zei nog wel tijdens het pijpen niet in haar mond klaar te komen maar dat was toch niet mijn bedoeling.

Resumerend: Luderland zal ik heus nog wel eens bezoeken vanwege Andrea maar het heeft zeker niet mijn prioriteit. Qua dames is het aantal wat minder als bij villa venus en Arabella en de reistijd werkt ook niet in het voordeel van deze club.

Tot slot vind ik het opmerkelijk dat er zo weinig over Luderland wordt geschreven terwijl de service vergelijkbaar is met villa venus of Arabella.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Zal ook wel met de afstand te maken hebben die je meer moet rijden, terwijl je in (omgeving) Duisburg uitstekend terecht kan.
Als ik in de buurt ben (wat ik over een paar weken niet uitsluit) wip ik misschien langs voor een wipje.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vorig weekend was ik iets na 12.00 uur in Luderland. Tussen 10 en 12 gold een verlaagd entree van 20€. Dat stond op een papier bij de balie. Op de website van Luderland was dit nergens terug te vinden. Clubs als Arabella, villa venus en Grimbergsauna maken dit wel bekend op hun website. Wat zou de reden hiervoor zijn?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Binnenkort, wellicht aanstaande weekend, wil ik Luderland weer eens aandoen maar alleen als Lorena weer aanwezig is want ik lees voornamelijk goede berichten over haar en ze ziet er aantrekkelijk uit. Ik heb afgelopen weekend gebeld maar de theke zei dat ze nog op vakantie was maar zeer binnenkort weer terug zou zijn. Mocht dat zo zijn dan hoor ik dat graag. Bvd

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Deze zaterdag naar Leverkusen afgereisd en 10.40 uur binnen dus geprofiteerd van de goedkope entree tussen 10 en 12. Ik kijk in de vitrine en zie 11 foto's en 1 dame zonder foto (Samira) dus 12 dames. Of een dame anaal doet staat niet vermeld. Veel dames met zwart haar en mooi postuur. Eigenlijk geen lolita dames gezien maar veel dames met vlees op de botten. Maar 2 dames gezien die echt slank waren. De setting was o a. Melli, Andrea, Oana, Lorena, Anna, Selena/Selina, Bianca, Michaela, Samira etc.

Mannen belden regelmatig aan dus genoeg te doen voor de dames. Buiten was het nog aangenaam zo vroeg op de dag. Tweemaal heb ik een dame een tuinhuisje zien ingaan maar geneukt werd daar niet. Een keer hoorde ik een vent luidkeels klaarkomen en een keer hoor ik hevig gekreun van een meid wat mij altijd doet opgeilen. Buiten nog met een Duitse man gepraat die maar geil geil und sehr geil riep met het mooie weer. Hij was een regelmatige bezoeker. Zou ik ook zijn maar de afstand is een probleem voor mij. Bijna 3 uur reizen met trein en bus is wat veel. Daarom ben ik vaker in villa venus in Duisburg wat 1 uur scheelt. Maar het zitgedeelte van Luderland bevalt me wel. Knus en gezellig.

Als aantrekkelijke dames zag ik ondermeer Andrea, Bianca, Lorena, Michaela, Anna en Selena/Selina. Het viel niet mee om ergens te gaan zitten waar geen dame zat want over elke bank hing wel een handdoek. Wel goed dat ze op sommige plekken fauteuils hebben staan naast een bank. Over de douches ben ik minder tevreden. Je moet constant de knop ingedrukt houden anders is de waterstraal weer weg. Bij villa venus heb je daar geen last van. Ook de kluisjes zijn waardeloos want veel te klein.

Mijn eerste kamergang was rond 11.30 met Lorena;
Mijn tweede kamergang was rond 14 45 met Anna en mijn derde kamergang waa rond 17 uur met Selena/Selina.

Het meeste indruk op mij maakte Lorena. Mooi gezicht en grote kont. Alleen haar borsten vond ik wat minder. Op de bank was het leuk kletsen met haar en op de kamer heeft ze me prima sex gegeven. Ze kijkt je vaak (geil) aan en pijpt goed. Neuken voelde goed. Ze is vaak bezet en ik weet nu waarom. Mooie verschijning en prima service. Vingeren wil ze niet. Lorena is beslist voor herhaling vatbaar.

Anna, 32 jaar en sinds kort werkzaam was het minst. Te snel om een kamer vragen als ik net op haar bank zit. Mooi sexy lichaam heeft ze wel met grote kont en tieten (cup d) met grote tepelhoven. Anna heeft een licht gebogen neus en schouderlang zwart haar. Ook opvallend zijn haar zwarte enkellaarsjes. Ze spreekt het liefst Engels. Verder heeft ze geen tattoos. Op de kamer geen kussen. Lekker knuffelen was er niet bij en neuken was ook wat lastig omdat ze nogal strak was of droog. Soepeltjes ging het in ieder geval niet en mijn pik had moeite om goed stijf te worden. Vaak een teken dat de opwinding niet optimaal is. Had gelezen dat ze graag gevingerd wordt. Een vinger accepteerde ze wel maar toen ik haar vroeg of het goed was had ze liever geen vinger in haar poes. Ook weinig communicatie. Eenmalig bezoek voor mij.

Selena/Selina was een prima meid met goede sex. Haar zwarte naaldkousen stond bijzonder sexy. Op de bank leuk gekletst en op de kamer deze stevige meid heerlijk geneukt waarbij ze goed meedoet. Ze laat zich goed horen en dat windt mij bijzonder op. Haar benen goed gespreid en dan weer hoog was lekker en zeker in de spiegel kon ik al dat moois aanschouwen. Ook zij heeft zwart haar. Haar gezicht vind ik niet echt mooi maar zoalsgezegd de sex is geil met haar. Ze vertelde nog volgende week donderdag op vakantie te gaan voor 6 weken.

Er valt nog veel te ontdekken in deze club maar zoalsgezegd het is een uur langer reizen maar voor al dat moois heb ik het er wel voor over.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Weer geprofiteerd van de goedkope entree want ik was er iets na 10.30 uur. Er waren 11 dames aanwezig en alle dames waren voorzien van foto.
Oana, Samira, Andrea, Melli, Veronica, Michaela, Lorena, Erika, Ana, Sia en Rebecca. Die laatste 2 zijn nieuw en ik weet dat Sia alleen mc neukt want toen ik naast haar ging zitten vertelde ze wat haar service was. Jammer want het was een mooie meid maar ze zou mijn 2e kamergang worden en dan is nmc lastig om klaar te komen. Als ze mijn 1e kamer zou zijn geweest had ik het wel gedaan. Ze had een mooi figuur met mooie rondingen en beste kont. Ik denk dat Rebecca ook dezelfde service aanbiedt maar ben niet geheel zeker daarvan. Sia en Rebecca waren onafscheidelijk.

Ik heb eerst gekamerd met Andrea. Mooie meid met erg goede kont met relatief korte benen. Ze droeg zwarte kousen wat ik haar wel geil vond staan. Heb me suf geneukt en na afloop was ik flink bezweet. Ook Andrea had het behoorlijk warm. Wel jammer dat Andrea zich weinig laat horen tijdens de sex.

Als tweede heb ik gekamerd met Michaela. Ik lette een beetje op haar en ze is best wel een vrolijk type. Alleen op de kamer had ik er wat meer van verwacht. Ik vond haar vrij passief en helaas kon ik niet goed eindigen. Ik dacht bij mezelf had toch voor Lorena gekozen. Erg mooie dame met mooi uiterlijk en goede kont maar ik wilde even wat nieuws proberen.

Luderland krijgt nog een staartje. Ik verliet de club ergens tussen 13.15 en 13.30 uur. Gelijk de bus kunnen pakken en vervolgens de trein. Ik zocht mijn paspoort en deze bleek nog in de kluis te liggen. Ben uitgestapt en in Düsseldorf benrath uitgestapt en gelijk de theke gebeld en gezegd dat ik mijn paspoort nog in de kluis had zitten. Ik moest een poosje wachten op de trein en weer de bus moeten nemen. Dit hele gedoe heeft me 2 uur extra reistijd gekost waardoor ik voor mijn doen laat villa venus aandeed namelijk pas om 17.30 uur. In het vervolg toch maar niks in de kluis doen uitgezonderd het geld. Alleen een paspoort past erin. Een smartphone is al te groot en daardoor had ik na afloop de kluis vergeten leeg te halen.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Was vandaag in de buurt en ben uit nieuwsgierigheid hier even gaan buurten.
Het gebouw, douches etc net iets minder gedateerd als Venus maar daar is ook alles mee gezegd.

11 vrouwen aanwezig waarvan voor mij maar 1 waarbij ik zonder kamagra mijn werk kon doen en bij die andere zou het met kamgra nog niet eens lukken
Wie van iets ouder, volle billen, luisterig, hangborsten wordt houd is dit de ideale tent.
De 1 e vrouw die er wel goed uit za was de oude bekende Helena uit Venus en ik dacht ook Dortmund. Weet uit ervaring dat zij altijd goed werk leverde. Ze was jammer genoeg steeds bezet. Ben na een uur daarom weer weggegaan

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Na mijn mislukte reis naar R##inbach waar ik de sper##games wou bijwonen in aanwezigheid van El##a Fl##er welke helaas had afgezegd was Leverkusen het dichtsbijzijnde saunaclub.

10 dames aanwezig te weten:
Ana, Andrea, Elena, Elli, Erika, Lorena, Maya, Melissa, Melli en Samira.

Ik ging naast Andrea zitten maar het ging anders dan anders. Ze was niet blij. Ik zei wat er aan de hand was. Ze was nerveus zei ze. Het was erg ongemakkelijk op de bank. Geen aanraking of een gesprek. Ik durfde niet door te vragen wat het probleem was. Tegenover haar zat Elli; ook een ex-venusgediende. Zij voerde het woord met Andrea en toen ontdooide ze wat en moest ze af en toe lachen maar op de bank heb ik haar niet geknuffeld. Ik had beter weg kunnen gaan en een andere dame kunnen nemen. Het is een mooie meid maar als ze niet lekker in haar vel zit is de sex ook minder. Ze was passief en de intimiteit was ver te zoeken. Naast ons ging het aardig tekeer met een klant die klaarkwam en het gekreun daarbij van de dame. Dat kon me nog wel wat opwinden maar voorlopig voor mij even geen Andrea meer.

Elli zag er geil uit en volgens mij zijn haar borsten wat gegroeid. Ze heeft een leuke persoonlijkheid. Kletst makkelijk en geeft goede sex. Haar blowjob is lekker nat en diep. In de cowgirl ging ze gehurkt en ik zag mijn pik telkens in en uit haar poes gaan wat geil is om te zien. Na de sex niet gelijk de kamer uit maar nog wat aftertalk.

Maya en Melissa waren nieuw voor mij. Michaela en Oana niet gezien. Lorena had ik beter kunnen nemen in plaats van Andrea want die leverde de vorige keer prima service en ziet er geweldig uit met haar knappe gezicht en flinke kont.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Er wordt maar weinig geschreven over Luderland. Ik zal daar wat aan doen door vanochtend af te reizen naar Leverkusen en bovengenoemde saunaclub te bezoeken. Heb gisterenavond gebeld en te horen gekregen dat Selina weer terug is. Heb eens met haar gekamerd en met haar sexy naaldkousen en haar dikke kont kwam ik lekker klaar. Bovendien is ook Lorena aanwezig dus deze twee gaan het in ieder geval worden. Of er nog een derde kamergang volgt weet ik niet. Verslag volgt uiteraard.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zoals beloofd een recensie. Vanmorgen rond 11.25 uur bij Luderland aangekomen. Parkeerplaats was helemaal vol met auto's. Binnen veel mannen en 14 dames. Aanwezig waren: Elli, Veronica, Jasmin, Ada, Bianca, Lorena, Anita, Melli, Andrea, Maya, Alice, Oana, Selina en Michaela.

Ik vind Luderland aangenaam om te vertoeven. Het ziet er netjes en knus uit met die hoekjes en altijd handig die zitfauteuils naast de banken als je even niet naast een dame wilt zitten.

Douches zijn nog steeds voor verbetering vatbaar want constant moet de knop worden ingedrukt om watertoevoer te garanderen. Alleen de linkerdouche is fijn want die hoef je niet in te drukken.

Een verschil met andere saunaclubs is dat je nog steeds 25 minuten krijgt voor 30€ en voor een uur nog steeds maar 70€ i.p.v 80€. Is toch 25% meer neuktijd. Toch mooi meegenomen.

Heb gekamerd met Selina en weer dezelfde kamer als toen ik haar de laatste keer bezocht. Erg grote kamer met megaspiegel. Erg geil om je bezig te zien als ik in de spiegel kijk. Het bed kraakte wel behoorlijk. Helaas was Selina wat hoesterig waardoor we niet gezoend hebben. Ik had vantevoren een halve cobra ingenomen en dat deed zijn werk uitstekend. Toen we van de bank afgingen voor de rit naar boven had ik al een stijve pik waardoor mijn handdoek over mijn pik viel. Dat was goed te zien. Ik probeerde dat een beetje te verbergen bij het passeren van de banken met dames want ik geneerde mij daar een beetje voor. Sex was weer prima. Selina kreunde en steunde weer en zat me aardig op te geilen. Du hasst ein grosse Schwanz kreeg ik weer te horen. Ik heb haar eerst gebeft en vervolgens pijpte Selina mij. Daarna de gebruikelijke standjes en na afloop nog wat aftertalk om de tijd vol te maken.

Het was een poosje geleden dat ik Luderland heb bezocht. Anita was nieuw voor mij; een mollige meid met flinke tieten maar weinig gevraagd. Ada was een meid met bril en droeg sexy zwarte kousen. Ik geilde wel op haar dus ging naast haar zitten. Helaas bleek zij niet katholiek te zijn dus droop ik teleurgesteld af want ze zag er echt lekker uit en had een goede kont.

Lorena had ik als tweede dame willen nemen maar ik had de pech dat ik erg lang moest wachten toen ze uiteindelijk weer tevoorschijn kwam. Ik vergelijk haar met Kati van die andere saunaclub in Gelsenkirchen. Ze is moeilijk te boeken en maakt lange kamers. Denk ook dat ze veel vaste klanten heeft. Verder doet ze het rustig aan met het nemen van kamers en neemt pauzes wanneer zi dat wil.

Ik koos uiteindelijk voor Bianca. Dat ging wat vreemd. Ik ging naast haar zitten en al snel wilde ze met me douchen alvorens een kamer te nemen. We liepen vervolgens naar beneden om daar een kamer te nemen. Een kleine kamer maar wel met grote spiegel en aangenaam warm. Ook tegen mij zei ze du hasst eine grosse Schwanz maar daarbij ook een paar maal dat ik een tablet had ingenomen. Ik ontkende uiteraard. Deze meid houdt wel van geile praat en liet zich goed horen.

Rond 15.50 uur verliet ik de club met de gedachte om morgen een andere saunaclub te bezoeken namelijk die uit Gelsenkirchen omdat één van mijn twee favoriete dames (Aylin) weer terug is heb ik vernomen via een ander forum.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zoalsgezegd was ik eergisteren in Luderland. Ada met bril en sexy zwarte kousen zag ik helemaal zitten en ze is pas nieuw. Op een Duitse forum wordt gezegd dat ze strikt katholiek is dus zonder condoom. Heeft iemand haar bezocht die deze service kan bevestigen? Bvd

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Rond 11.45 uur Luderland bezocht. 13 dames aanwezig. Helaas geen Anita. Die is juist nu met vakantie en is woensdag 4 december weer terug zei de theke. Het aantal mannen viel tegen. Op een gegeven moment zat ik daar als man alleen in het bijzijn van 7 dames om me heen. Beslist niet vervelend. Dames als Lorena, Bianca, Andrea, Selena, Jasmine en vooral Ada zijn zeer aantrekkelijk voor mij. Ik heb 3 kamergangen gemaakt.

De 1e kamergang was met Selena en das een veilige keuze want de sex met haar is altijd goed en ze doet lekker mee. Ze laat zich goed horen en zei dat ik een grote pik had. Ik nam haar goed in missio, doggy en cow-girl.

De 2e kamergang was met Ada. De vorige keer zat ik naast haar en ze begon gelijk dat ze het alleen met Gummi deed. Dat vond ik raar want in een andere forum las ik dat ze gewoon katholiek was en dat intern doneren mogelijk was. Dit keer droeg ze geen geile zwarte kousen wat ik wel jammer vond. Ze beloofde me volgende week zaterdag voor mij deze wel aan te zullen trekken. Een bril draagt ze niet meer. Ze heeft nu contactlenzen. Staat beter zo zonder bril. Ada vind ik de mooiste dame qua lichaam. Mooie rondingen en geweldige kont. Op de bank begon ze niet over condoomgebruik. Overigens toen ik met Selena naar beneden liep was Ada bij het zitgedeelte al bezig met een klant. Ik zag het en werd er geil van en ik hoorde haar naderhand luid kreunen op de kamer. Ik wist niet wat ik kon verwachten op de kamer. Ze pijpte mij heerlijk maar bij het neuken ging het condoom over mijn lul. Daar was ik niet happy mee. Klaarkomen ging zo niet lukken. Op een gegeven moment verwijderde ze het condoom en begon me af te trekken. Ik wilde weer neuken en nu mocht het zonder. Alleen niet intern doneren. Dat was jammer want het idee je zaad in een kut te spuiten windt me veel meer op waardoor het toch niet lukte. Ze vond mijn lul (te) groot en ze zei dat ik haar bijna kilde. Vond ik wat overdreven want ik ben beslist geen ruwe neuker maar gezien haar reactie kan ze geen grote pikken verwerken. Wat ook jammer was dat ze vroegtijdig glijmiddel aanbracht waardoor een likbeurt was uitgesloten. Ik moet zeggen dat ze tijdens de sex lekker meedeed en ze praat geile taal. Helaas was het snel afgelopen toen ze merkte dat ik niet klaar ging komen. Volgende week ga ik weer een poging wagen met haar en dan neem ik haar als eerste. Hopelijk heeft ze dan alle schroom overboord gegooid.

Lorena nam ik als laatste. Ze deed goed haar best maar ik had er toch iets meer van verwacht. Wellicht te hoge verwachtingen en niet echt een klik. Toch kwam ik bij haar wel klaar maar dat kwam ook omdat ik er zo in kon.

Alledrie de kamergangen vonden beneden plaats. Wel bijzonder omdat ik nog nooit beneden heb gekamerd.

Rond 15.45 uur verliet ik de club weer.

Volgende week zaterdag kom ik weer terug om met Anita kennis te maken en uiteraard Ada weer strikken voor een kamergang. Wellicht dat ze nu wat losser komt en volledig katholiek gaat. Ik hoop het zeer want ik vind haar woest aantrekkelijk.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Momenteel in de trein naar Leverkusen. Rond 10.15 uur hoop ik er te zijn als alles meezit. Ik ga in ieder geval voor Anita die ik nog nooit heb bezocht. Daarna Ada en voor een derde kamergang twijfel ik over Selena of Bianca of wellicht een dame die ik nog niet heb gezien en aantrekkelijk is. Wordt vervolgd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanmorgen rond 10.30 uur in Luderland. Ik zag maar 3 auto's op de parkeerplaats dus erg rustig. Datzelfde was het met het aantal dames. Ik keek in de vitrine en zag maar 9 foto's (Ada, Melli, Andrea, Lori, Elena, Oana, Michaela, Selena en Erika). Een uur later kwam nog Alice samen met Lorena binnen en gelukkig voor mij ook Anita dus in totaal 12 dames.

Anita kwam bij binnenkomst gelijk naar me toe en gaf me een lekkere zoen. Ze had een opvallend afro kapsel. Stond haar erg goed en sexy. Ze zei dat ik 10 minuten moest wachten maar het duurde wat langer wat ook te maken had met het feit dat op een gegeven moment bij de theke kerstpakketten werden uitgepakt. Bijna alle aanwezige dames stonden er gezellig bijelkaar.

Uiteindelijk dus Anita naast me op de bank. Had haar nog nooit bezocht maar daar gaat nu verandering in komen. Ze ziet er erg aantrekkelijk uit met goede tieten en kont. Verder is ze erg aardig en praat makkelijk. Op de bank veel zoenen en lichaamscontact. Vervolgens liepen we naar boven naar kamernummer 3. Een geweldige kamer met volop ruimte en een groot bed met een grote spiegel. De sex was geweldig. Veel intimiteit en na dik een kwartier goed in haar klaargekomen. Na de sex nog even de tijd volgepraat. Ja Anita heeft me zeer positief verrast en naast Selena een 2e topper voor mij.

Daarna heb ik lang pauze genomen om mij te focussen op Ada. Een dame die je blijft verrassen in positieve en negatieve zin. Qua uiterlijk is het voor mij misschien wel de aantrekkelijkste dame want ze heeft een erg mooi lichaam met rondingen en met goede kont. Alleen haar borsten zijn in verhouding tot haar lichaam aan de kleine kant.

Ik zat op de bank waar Ada zat maar toen ze terugkwam ging ze ergens anders zitten. Ik stond op en wilde naast haar zitten maar ze wilde eten en pauze nemen en even alleen zijn. Ik dacht dat het vandaag geen Ada ging worden. Ik ging zitten malen en dacht dat ze misschien geen sex met me wilde omdat ze me de vorige keer vertelde dat ik haar bijna kilde. Zeker toen ze daarna wel een half uur wegbleef dacht ik wie mijn tweede dame zou worden maar opeens kwam Ada weer terug en ging naast mij zitten. Ik was opgelucht en vrij snel besloten we te gaan kameren. Nou kameren eigenlijk niet want ze had het warm en wilde naar de kino. Ik zei dat ze exhibionistisch was waarop ze lachte. Volgens mij kickt ze er wel om in het bijzijn van eventuele beren sex te hebben. We namen dus de bank en het begin was weer prima. Ze pijpte me lekker zonder en keek me geil aan. Ik wilde haar daarna likken maar dat mocht niet; te gevoelig. Ook nu weer pakte ze een condoom en deed die om mijn pik. Ik was hier niet blij mee maar ze zei net als de vorige keer. Ze ging bovenop mij zitten en bereed me heerlijk. Ze sloeg geile taal uit en uiteindelijk kwam ze schokkend klaar. Apart om mee te maken en ze laat zich goed horen. Mijn pik was goed stijf maar klaarkomen ging niet lukken. Vervolgens deed ze het condoom eraf en begon me weer te pijpen. Ook ging ze met mijn pik tussen haar borsten en mocht ik daarop klaarkomen. Ik wilde liever klaarkomen in haar poesje. Op een gegeven moment ging ze op haar rug en smeerde wat glijmiddel en kon ik er zo in maar mocht niet in haar klaarkomen want ze was bang voor sperma. Ik merkte dat klaarkomen moeilijk zou gaan en zei of we even naar de kamer konden gaan omdat dat comfortabeler is en die spiegels vind ik ook wel wat. Eerst de missio en wat ze toen zei had ik nooit meer verwacht. Ik denk dat ze zo geil was geworden dat ze op een gegeven moment geile taal ging uitslaan en ik moest haar Musschi volspritzen. Dat was niet aan dovemansoren besteed dus uiteindelijk haar toch gevuld. Waarom in het begin met condoom en later zonder met deze keer zelfs intern doneren is mij een compleet raadsel en dat terwijl ze zegt dat ze bang is voor sperma. Of ze zit me een beetje uit te dagen en te plagen of ze kan goed acteren? Ik weet het niet maar ze is niet te voorspellen maar een spannende sessie was het zeker. Veel kussen is er trouwens niet bij tijdens de sex.

Na afloop zei ze dat het een soort fitness voor mij was en ik zei haar dat ik een dame ken die datzelfde over mij zegt waarop ze moest lachen.

Ik wilde nog een derde kamergang maken maar ik had weinig energie en was nogal moe dus besloot rond 16.45 uur de club te verlaten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vandaag weer naar Luderland afgereisd en iets na 10.30 was ik binnen. Ada deed voor mij net als de vorige keer de deur weer open. Totaal 13 dames aanwezig, te weten:
Ada, Alice, Andrea, Angela, Ani, Anita, Denisa, Elena, Erika, Lori, Melli, Oana en Teri. Later in de middag kwam Lorena nog opdraven. Alleen van Ani en Teri waren geen foto's beschikbaar. Heel erg jammer dat Selena niet aanwezig was terwijl ze er gisteren nog was. Wat bleek? juist vandaag is ze vertrokken voor een vakantie en komt waarschijnlijk begin volgend jaar weer terug. Ik baalde enorm want ik had haar vorige week niet bezocht maar wilde dat vandaag goedmaken want het is een lekkere meid en geeft uitstekende service.

Ik maakte nog kennis met een forumlid die voor de eerste keer een fkk club zou bezoeken. Via een pb gaf ik hem mijn favoriete club en aangezien hij ook op mijn type dames valt raakten we meermalen in gesprek. Leuk om weer eens een landgenoot te ontmoeten maar echt NL was hij niet omdat hij uit België kwam.

Mijn eerste kamergang was weer met Anita. Deze keer helaas op een mindere kamer want wat kleiner en een spiegel die te hoog was geplaatst om de sex gade te slaan. Anita was weer goed op dreef en heeft me weer goed verwend.

Daarna nam ik een tijd pauze om me weer op te laden voor een kamergang met Ada. Ze was in goed humeur Toen ze met een klant klaar was en naar de kluis liep tegenover de balie zocht ze contact met mij. Ze zag er weer geil uit met haar zwarte kousen. Even later trok ze het uit en droeg ze rose onderbeenwarmers wat ik minder sexy vond staan maar ze zei dat haar zwarte kousen kapot waren. Ik moet zeggen. Dit was de derde keer met Ada en het wordt steeds beter en ze was blij met mijn gezelschap. Ze was aardig en ze zat lekker aan me op de bank. Nu ook weer eerst sex op de bank bij de kino terwijl een gast nog op de bank zat. Ik had niet veel zin om in zijn bijzijn lang sex met haar te hebben maat het orale gedeelte vond er uitsluitend plaats. Bovendien vind ik sex op de bank wat oncomfortabel. Het neuken gewoon weer op de kamer en Ada was in een geile bui en sloeg weer geile taal uit. Dit keer geen condoom gezien dus lekker mijn gang gegaan. Het is nog geen gfe bij haar maar ik denk hoe vaker ik haar boek hoe beter ze wordt. Ze is voor mij nog steeds een topper.

Ik moet zeggen dat ik het vrij rustig vond met het aantal mannen. Zag ook dat Ada op het moment dat ik naast haar ging zitten nog niet al te veel had gekamerd.

Voor een derde kamergang koos ik voor Teri uit Bulgarije. Ging naast haar zitten maar Duits beheerst ze niet echt. We namen vrij snel een kamer. Op de kamer vertelde ze pas dat ze alleen mc neukte. Ik dacht bij mezelf zeg zoiets dan op de bank. Het was een ongemakkelijke situatie maar ik had geen zin meer. Het was al de derde kamer en wist dat ik mc niet zou klaarkomen. Mijn les die ik hieruit kan trekken om op de bank gewoon te vragen of nzc kan want ik wil niet meer voor verrassingen komen te staan maar ik vind gewoon dat een dame gewoon moet aangeven dat ze niet katholiek is.

Ik besloot uiteindelijk voor Lori te gaan. Met deze meid heb ik nog nooit gekamerd. Ze is niet echt mijn type maar ze heeft wel brede heupen en ik wist dat ze katholiek was en dat hielp om de laatate kamergang toch succesvol af te sluiten. Deze meid heeft trouwens wel een strakke dooa. Op een gegeven moment was het een beetje onprettig neuken want het deed wat pijn en voelde niet echt lekker. Later ging het wat soepeler en werd ik toch nog verlost van mijn zaad. Helaas ook weer een kamer boven waar de spiegel weer te hoog was geplaatst.

Rond 17.00 uur weer vertrokken. Toch nog met een lichte teleurstelling weggegaan vanwege het ontbreken van Selena.

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
Gisteren voor de eerste keer naar een fkk geweest en de keuze was gevallen op Luderland fkk, dit op aangeven van Robbie.
En het was een topervaring ! Het is wel lang rijden met de auto om er te geraken. 3 uur rijden is eigenlijk te lang, maar deze keer zeker de moeite waard.
Ik was er rond 10.30 u, er stonden maar 3 andere auto's op de parking. Binnengelaten door Melli en 30,00 EUR entrée betaald. Theke was een Nederlandse dame en maakte mij wegwijs.
Eerst omkleden, waardevolle spullen in het superkleine kastje bij de Theke en dan eerst douchen.
Mijn eerste indruk is dan ook overweldigend, zo veel lekkers uitgestald te zien, doet watertanden. Ik kon dan ook niet weerstaan aan de sexy vormen van Ada. Ada mijn eerste kamergang, maar een kamergang die wel wat teleurstelde. Ada is uiterst aantrekkelijk als vrouw, maar op de kamer te mechanisch en zakelijk. Neuken kon enkel met condoom. Toch lekker klaargekomen, maar geen gfe.
Na de kamergang douchen en kom ik in de zaal op de sofa van Anita, Robbie tegen. Uiterst leuk om collega forumleden te ontmoeten en van gedachten te wisselen over de club, deze club en de andere clubs in de omgeving. Robbie kon mij al meteen een en ander uitleggen hoe het er toe gaat en wat van wie kon verwacht worden. Anita stond ook op mijn lijstje nadat ik haar zag aan komen gelopen, maar collega Robbie was eerst aan de beurt en ik wenste even te bekomen van mijn eerste kamergang.
Dan maar eens de andere dames monsteren en nagaan wat er kon. Eerst Andrea even gepolst, maar zij had haar dagje niet. Passief en antipathiek, dus deze ging het niet worden, ondanks dat ik haar uiterst lekker vond. Soms is het best om de lust een halt toe te roepen als er geen klik is. Zij zei ook niet katholiek te zijn, beuh !
Dan maar de nieuwe Teri geprobeerd. Aantrekkelijk jong Bulgaars meisje, maar ook niet katholiek ????? ;) :( Ik dacht al, ben ik op de verkeerde dag gekomen naar Luderland ?
Ik geef de moed niet op en ik denk bij mezelf te wachten op Anita, ook al omdat Robbie mij wist te vertellen dat zij een hoog gfe-gehalte heeft. Ok, van zodra Anita in het vizier kwam, naast haar op de sofa en naar kamergang gevraagd. Wat natuurlijk ok was. Als je vraagt om op de bovenverdieping een kamer te hebben, dan gaat dit zonder probleem. Anita is zoals wordt beschreven, heet, geil, gfe, lekkere ronde vormen (moet je voor zijn !) en goedgemutst. Enige wat ik zelf minder vind, is haar lengte. Maar tijdens de actie is dit van generlei waarde, want Anita is meer dan haar tarief waard. Lekker en diep pijpen, tongzoenen, meerdere posities. Na een tijdje vraag ik haar of zij ook een trio doet en met wie ze dit het liefst doet, of ze een vriendin heeft in de club. Ok, dit kon, ze ging gauw haar vriendin halen en die vriendin was Elena. Elena is de schoonheid en liefheid zelve. Met drie op bed en elk om beurten pijpen, tongzoenen, neuken, plagen ... echt een heel lekker half uurtje tot ik in een explosie klaarkwam. Uiteraard zoals het hoort katholiek :D :D :cool:
Ik dacht bij mezelf die 2 wil ik nog wel een keer en uitgebreider op de kamer hebben. Zeker Elena was een voor mij een aangename kennismaking. Mijn verplaatsing was al meer dan geslaagd, vond ik.
Na wat gerecupereerd te hebben en verder met Robbie te hebben gepraat met drankje en versnapering, terug zin om nog eens te kameren. Wat wil je met al dat lekkers dat gedurig voor je ogen rondparadeerd :D :cool:
Eerst nog Oana, Roemeense met donkere huid en roodgeverfd haar, ook qua lengte meer naar mijn goesting. Fijne kamergang, lekker tongzoenen en heel goed pijpen, lekker vol poesje, maar niet de gfe-klik zoals bij Elena en Anita.
Mijn laatste kamergang was met Denisa. Ook een Roemeense, maar skinny. Ik wilde nog een kamergang voor dat ik zou moeten vertrekken om terug te keren en Elena en Anita waren bezet, vandaar Denisa geprobeerd, ook al is ze niet mijn type.
Leuke kamergang, nauw kutje, maar gewillig. Het contrast met Anita deed het hem dan toch. Eentje om het af te leren zoals men zegt. Voorkeur blijft voor lekkere rondingen en als het kan dames van een bepaalde lengte.
Ik wou nog langer blijven om nog eens te kunnen kameren met Elena en Anita, maar ik moest terugkeren naar België. Afscheid genomen van Robbie en uitgelaten met dikke tongzoen door Anita, voldaan de terugweg aangevangen. Rustig rijdend duurt de reis 4 uur !
Ik heb zeker nog zin om terug te keren naar fkk, maar dit is geen evidentie gezien de reistijd. In ieder geval ben ik zeer tevreden dat ik met het concept heb kunnen kennismaken en dat ik er een toffe tijd heb mogen beleven met enkele lekkere, geile dames.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Elena heb ik vaker gezien en nooit mee gekamerd maar nu ik het verhaal van movenpick lees wil ik haar beslist ook een keer boeken want qua uiterlijk is ze ook mijn type.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vandaag voor de afwisseling pas rond 15.30 uur in Luderland aangezien ik vanochtend moest werken. Slechts 8 setcards te weten: Ada, Ani, Andrea, Angela, Denisa, Elena, Melli, Teri. Later was Denisa weg. Veel minder moeten het er ook niet zijn anders kun je de zaak net zo goed sluiten. Ik had vantevoren al gebeld en gevraagd naar de aanwezigheid van Ada en Elena en beiden waren present.

Ik zag Ada toen ik bij de kledingkluisjes stond. Niet veel later zat ik op haar bank. Ik hoefde niet lang te wachten toen ze naast me kwam zitten. Ze vertelde dat ze keelpijn had waardoor (tong)zoenen geen goed idee was volgens Ada. Nou moet ik goed nadenken over onze vorige kamergangen maar van innig (tong)zoenen kon ik mij weinig heugen. Al snel belanden we weer bij de kino waar ze me staand pijpte. Dit deed ze maar kort. Mijn pik was al goed stijf maar ze mocht best langer doorgaan. Ik ging liggen op de bank en ze kwam lekker boven op me. Lang hield ze het niet vol en nu moest ik aan de bak en dan wel op de kamer van haar. Heb haar in diverse standjes geneukt en uiteraard weer geile taal uitslaand en vervolgens heb ik haar volgespoten waar ze om vroeg. Helaas na de daad is het gelijk over. Niet even nababbelen of zo wat ik wel jammer vind als de tijd nog niet voorbij is. Nee qua service valt er nog wel het nodige te verbeteren en toen ik vroeg om haar te mogen likken gaf ze aan dat ze daar niet van houdt dus voorspel wordt zo wel beperkt. Het is dat ze zo'n mooi lichaam heeft met geweldige kont en er weinig concurrentie is anders loop ik zo over na een andere dame met een wat minder uiterlijk. Ik hoop dat Selena dan ook weer snel terug want die maakt er echt werk van en praat de tijd ook vol.

Na zo'n anderhalf uur op de bank van Elena gaan zitten. Ze is nog helemaal naturel dus geen tattoos en/of piercings. Ze is weinig opvallend in het bijzijn van andere dames maar ik vind haar wel aantrekkelijk. Op de bank al meer voorspel als bij Ada en op de kamer liet zij zich uitgebreid beffen en tongzoenen is ze ook niet vies van. Ze pakte in het begin wel eerst een condoom maar toen ik aangaf graag zonder gepijpt wilde worden was dat geen probleem. Neuken wel met condoom zei ze. Toen ik haar wilde neuken en ik aangaf om op me te komen zitten was ze het condoom vergeten. Ze liet zich zakken en in diverse standjes lekker klaargekomen waarbij ik haar in de missio mocht tongzoenen. Ik merkte wel dat ze in plat doggy wat ging meebewegen. Het liefste heb ik dat ze gewoon stil blijft liggen. Na afloop niet gelijk van het bed maar nog even nababbelen tot de tijd voorbij was. Neuken was lekker omdat ze strak is en geen glijmiddel gebruikt. Een leuke meid die Elena en als de keuze beperkt is is Elena zeker een optie. Communicatie gaat het best in het Engels.

Na ruim 3 uur te hebben verbleven de club weer verlaten. Het beste is om midden/eind januari de club weer aan te doen en hopelijk zijn Selina, Anita en Bianca dan ook weer terug.

Na anderhalf ging ik op de bank vsn Elena zitten die net met een klant ging kameren. Ik hoefde niet lang te wachten voor ze weer terug was. Elena is ook vrij vol qua postuur en spreekt het best Engels

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Eigenlijk wilde ik gisteren Luderland bezoeken maar toen ik belde en te horen kreeg dat Ada vrij was ben ik niet gegaan. Dus vanochtend nogmaals gebeld en Ada was er nu wel. Bij aankomst stond de parkeerplaats vol met auto's en binnen was het aardig druk. Ook hét aantal dames stelde mij niet teleur want 14 dames. Helaas nog geen Selena, Anita en Bianka. Ook Lorena en Alice waren afwezig.

Na me uitgekleed en gedouched re hebben liep ik eerst naar de grote kino en werd al opgewonden van het gekreun dat me ten gehore kwam en ik wist gelijk dat het van Ada kwam.

Tijdens één van mijn douchebeurten raakte ik in gesprek met een Duitser. Hij kwam met nuttige info en wist me te vertellen dat Selena maandag weer terug zou zijn. Voor bevestiging hiervan vroeg ik ook de theke hierover en die zei ook ja maar zei er wel bij dat het nog geen garantie was. Anita zou volgens hem over 2 weken weer verschijnen.

Ik liep weer naar de ruimte waar de dames vertoeven en ging zitten op een bank waar Ada de laatste keer ook zat. Ik vroeg voor de zekerheid gelijk aan een dame waar Ada zat en ze zei bij de kino. Daar heeft ze nog nooit gezeten. Beetje achteraf en ze zat daar alleen op één van de 4 aanwezige banken. Ik zag een handdoek over de bank en ging daar zitten. Al snel kwam Ada naar en deze keer weer met bril naar me toe en vroeg me nog even geduld te hebben want ze moest ze moest eerst wassen na de daad. Al snel zat ze naast me en trok geile zwarte kousen aan. Dat houdt ze dus goed onthouden want ik ben een liefhebber van kousen. We kletsten wat en zoenden elkaar en ze zat al snel aan mijn pik. Ze was aangenaam verrast want hij was al keihard. We besloten uiteraard te gaan kameren maar mijn pik was zo stijf dat ik me wat schaamde bij het lopen langs de banken met dames want je zag mijn pik gewoon over de handdoek vallen dus met mijn ene hand drukte ik tegen mijn pik om deze niet teveel op te laten vallen. We liepen weer naar de kino en daar lag een gast op de bank. Ada maakte geen aanstalte voor sex op de bank bij de kino en liep gelijk naar de kamer. Het was weer een potje geile sex en ik vroeg weer of ik haar mocht likken en ze zei weer dat weet je toch m.a.w. liever niet maar voor het eerst stond ze me toe haar even te likken. Ze maakte schokkende bewegingen en het deed haar zeker wat. Een dame likken doe ik ook om de tijd wat te rekken want je hebt 25 minuten de tijd dus een paar minuten likken is weer meegenomen. Ze sloeg weer geile taal uit en toen ik haar harder begon te neuken gilde ze het uit. Ze ging even flink tekeer en dat moet zeker gehoord zijn door iemand. Heb aan haar verzoek om haar vol te spuiten met plezier voldaan. Na zo'n kleine 20 minuten de kamer verlaten. Een geile geslaagde sessie met voor mij samen met Selena en Anita de aantrekkelijkste dame van de club met dienverstande dat Ada de meeste porno uitstraalt.

Ben daarna nog even een poos bij de grote kino gaan zitten op de bank want ik vind de temperatuur wat aangenamer als bij het zitgedeelte. Op een gegeven moment kwam Ada weer langs met een klant en ze zag mij uiteraard zitten en wenkte naar me. Ik keek even op mijn horloge om te kijken hoelang hij het volhield met haar. In het begin even wat gekreun maar niet luid en intens en ik was stomverbaasd dat binnen 5 minuten die gast en Ada de kamer alweer uitkwamen. Niet normaal zo snel dus de druk was bij hem klaarblijkelijk zeer hoog en het was vast zijn 1e kamer.
Ik denk dan; je hebt 25 minuten en in nog geen 5 minuten is het voorbij. Zonde denk ik dan bij mezelf.

Mijn 2e kamergang net als de vorige keet ook met Elena. Ze pijpt erg lekker maar eerst moest ik haar stevig masseren. Ook met Elena was het weer genieten qua sex.

Ik was iets na half 2 binnen en verliet iets na 5 uur weer de club. Ik zie uit naar een volgend bezoek en dan zal zeker Selena weer aan de beurt komen voor een kamergang.

Terug
Naar boven