Luderland - (FKK) Leverkusen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja dit is mijn favoriete club qua inrichting met geweldige ruime tuin en 2 tuinhuisjes en natuurlijk aantrekkelijke dames. Hoop dat een van de volgende dames aanwezig zullen zijn. Ik bedoel: Elena, Bianka, Ada, Ola, Anita, Dilara en Selena

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Luderland is leuk te combineren met een voetbalwedstrijd van Leverkusen. Het is namelijk vlak bij het stadion. Ik hoop dat mijn favorieten: Oana, Michaela, Maya en Veronika er weer zullen zijn.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend was ik vroeg uit de veren want ik wilde zo snel mogelijk naar de voor mij aantrekkelijkste ao-club. Leuk ingericht van binnen en voor mij qua smaak de aantrekkelijkste dames. Ik denk dan aan Selena, Bianca, Ada, Lorena, Anita, Elena, Dilara en Gina. Helaas is er geen vitrine meer met foto's van de dames maar mede met behulp van een andere Duitse site kan ik zeggen welke dames er vandaag aanwezig waren:
Gina (voorheen Kristina), Bianca, Anita, Elena, Oana, Angela, Lori en Maya. Wat mij opviel is dat er nergens prijslijsten hangen met de daarbijbehorende tijdsduur. Ik vroeg de theke nog naar het aantal minuten speeltijd en dat is nog steeds 25 minuten. De meeste andere clubs hanteren 20 minuten. Toch wel jammer dat door de corona de mondkapjes op moeten blijven en even gezellig naast een dame op de bank wat kletsen is er niet echt meer bij.

Bij binnenkomst zag ik Elena al voorbijlopen. Met haar kun je het best in het Engels converseren. Zeker geen druktemaker/praatster zoals Angela en Lori. Toen ik voor het eerst met haar kamerde vroeg ze nog met of zonder condoom maar als je haar vaker neemt gaat alles automatisch zonder. Pijpen doet ze lekker en ze neukt ook lekker. Ze is een stille genietster want je hoort haar niet echt kreunen. Ze had last van de warmte hoewel de klok nog maar 11 uur in de ochtend aanwees. (Tong) zoenen is ze wel voor in. Best een geslaagd bezoek met haar gehad.

De deur binnen naar buiten was opengezet dus het waaide goed door. Jammer ook dat er niks te eten is. Geen fruit, snoep, bifi worstjes of kleine versnaperingen en dit alles dankzij corona. Vanaf de receptie geheel rechts is een hoekje waar Bianca en Gina zitten. Ze praten vaak met elkaar en hebben allebei zwart haar en zijn mooi. Ik heb met die Gina vorig jaar nog gekamerd en weet me nog goed te herinneren dat ze mijn vingers naar haar tepels bracht en ik moest erin knijpen want ze had melk. De sex was apart want we hadden veel gepraat waardoor er weinig tijd voor sex overbleef en wat ik mij ook goed herinner is dat ze neukte met condoom. Ik wilde niet tegen haar zeggen of het zonder kon want aan haar woorden merkte ik dat ze niet wist dat dit een ao club is. Ik wilde haar er niet mee confronteren als het ware

Bianca heb ik weer genomen. Geweldig figuur heeft ze met mooie kont. Heb lekker met haar geneukt en ze maakte me goed geil met haar luide gekreun. Later zei ze nog dat ik een grote "Schwanz" had. Bij het voorspel deed ze trouwens ook nog lekker likken op mijn bovenlichaam.

De absolute nummer 1 is toch wel Selena gevolgd door Dilara en Ada. Als die drie weer terug zijn en wellicht ook Ola, die hier vorig jaar kort vertoefde, dan heb ik de tijd van mijn leven.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Je moet een negatieve test overleggen of dubbel gevaccineerd zijn (+ 14 dagen) of eenmaal (Jansen vaccin)
Zag wel eens dat iemand het pand snel verliet omdat hij paspoort niet kon overleggen oid.

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
:| :| Weer zo een prachtverslag Robbie... Je doet me watertanden. Ik hoop in het najaar eens binnen te kunnen springen. Misschien zien we ons elkaar dan weer eens. 👍

Jee

Toogplakker
14 mrt 2019
47
1
Gisteren voor de eerste keer sinds Corona weer een FKK clubje bezocht. Na kort advies van Robbie en met de top links van 4fun was het snel geregeld. Zondag een sneltest geboekt en maandag om 08u30 na het passeren van de grens een vlot georganiseerde en gratis test laten uitvoeren bij een van de vele testlocaties. Om 9u45 stond ik als 2e te wachten in de snel groeiende file 😁 (Het was zeer druk bij opening en een 8-tal dames aanwezig).
Er kwamen enkele vrouwtjes voorbij en ik herkende Angela, wat een stoot. Die is voor mij dacht ik 😅 en zo gebeurde ook nadat ik me vakkundig voor een twijfelende Duitser wurmde. Ik weet dat er ook wat kritiek is op Angela maar bij mij loopt het altijd zalig. Ze is rustig en aangenaam en verklaarde ook dat ze weet dat ze zo niet altijd doet maar dat is vooral een reactie op hufterig gedrag of onverzorgdheid. Dus een goeie houding doet wonderen. Terug naar de essentie, ze begon me heerlijk kussend op te vrijen en dan te pijpen als de beste. Eerst boven op me, Jezus wat vind ik het een moordwijf. En daarna normaal lekker intern gedoneerd. Tijd voor een douche en even op de bank. Tja, als je van iets voller houdt heb je ruime keuze maar voor mij was er niets slank aantrekkelijks, dus hup 2e kamer met Angela. Nog beter deze keer en weer een fysisch en optisch genot. Topper voor mij en de volgende week ga ik direct voor een uur, dan hoef ik tenminste niet een beetje ongemakkelijk op een bankje liggen te staren. Luderland, I'll be back 😅

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik had gisteren een sneltest gedaan en wilde van het negatieve testresultaat gebruik maken door het bezoeken van toch weer Luderland. Door spoorproblemen in Duitsland kwam ik maar liefst 3 uur later aan namelijk 13.20 uur ipv 10.20 uur. Jammer dat de samenstelling van de dames onveranderd bleef in vergelijking met vorige week dus nog steeds 8 dames (Maya, Anita, Elena, Angela, Lori, Oana en de zussen Bianka en Tina) Jammer dat Dilara niet aanwezig was. Vind ik echt een stoot. Ook mis ik mijn 2 toppers Selena en Ada heel erg. Ook Lorena, Andrea, Melli, Michaela, Teri miste ik. Hopelijk zal het aantal dames weer wat toenemen en wat nieuwe dames erbij of dames die ik nog mis zou welkom zijn.

Ik zat wel eens te kijken vlakbij de thekebalie of msnnen wel op de hoogte waren van de toelatingseisen ivm corona en het viel me op dat er toch wat mannen waren die geen test konden overleggen en dus rechtsomkeert moesten maken.

Toen ik het zitgedeelte inliep zag ik Tina zitten. Liep gelijk naar haar toe en sprak haar aan. Een man zag dat en dacht dat ik gelijk met haar wilde kameren waardoor hij enigszins geïrriteerd reageerde. Tina legde uit dat die man met haar wilde kameren en ik moest dus even wachten. Ik hoefde niet lang te wachten op de terugkeer van Tina. Ze ging op haar plek zitten en ik zat naast haar. Ze had een grote bank waar ook ruimte is om op gepaste afstand van elkaar te zitten maar toch vroeg ze me om op de naastliggende bank te gaan zitten. Vond ik een wat rare actie van haar of ze wilde even wat privacy en ruimte.Ze rookt helaas erg veel wat ze ook zei en waardoor ze regelmatig moet hoesten. Tina is een mooie jonge meid met een opvallend lang kapsel. Ze spreekt maar weinig Duits wat de communicatie niet ten goede komt. Bovendien is ze best wel gereserveerd naar de klant toe maar haar jonge leeftijd speelt wellicht ook mee. Ik was benieuwd hoe de sex met haar zou zijn. De vorige keer was ze best spraakzaam maar nu gingen we gelijk over tot actie. Pijpen is niet bijzonder dus wilde ik haar snel beffen. Daar reageerde ze goed op. Ook wat kusjes op de mond maar verder geen tongzoenen. Op een gegeven moment kwam ze bovenop me zitten zonder condoom welteverstaan. Dat was al een verbetering met de vorige keer want toen neukte ze nog met condoom. Ze kwam op me liggen wat ik wel geil vond. Neukte haar diep en ze kreunde aangenaam en ze leek het zelf ook wel lekker te vinden. Daarna deed ik lepeltje lepeltje met haar en dat was lekker. Helaas kwam toch opeens het "nicht reinspritzen of zoiets" uit haar mond. Dat vond ik wel jammer want als ik zonder condoom neuk wil ik graag haar kutje volspuiten. In de missio uiteindelijk klaargemomen. Denk niet dat ik haar nog een keer neem. Ze is wat afstandelijk en niet echt spraakzaam en ze is wat onvoorspelbaar in haar doen en laten want bijvoorbeeld de ene keer kun je haar wel volspuiten en dan weer niet heb ik op een andere site gelezen.

Na Tina wilde ik voor Bianka gaan. Mooie meid met mooie lichaam en goede kont. e is wat ouder als Tina maar eigenlijk vind ik haar aantrekkelijker als Tina. Voorspel is lekker met haar. Ze likt je bovenlichaam en pijpen doet ze goed. Ze neukt ook lekker. Helaas kwam ik niet klaar en Bianka zei ook dat het nist altijd lukt. Misschien had ik iets langer moeten wachten met een tweede kamer maar Bianka is best vaak en langdurig bezet en ik wilde het risico niet nemen haar mis te lopen. Ze had haar best gedaan en haar dan ook een kleine fooi gegeven.

Anita vond ik ook wel aantrekkelijk eruit zien mst geweldige billen dus toen ze vrij was nam ik haar. Prima sex met haar gehad in de grootste kamer met een geweldig grote spiegel. Daar kick ik nou op en Anita maakte daar dankbaar gebruik van om toen ze plat op haar buik kwam geil in de spiegel te kijken. Ik bleef maar stoten en ging lekker over haar billen. Uiteindelijk heerlijk klaargekomen en alles in haar gespoten. Dat voelde lekker en Anita is een leuke meid om med te praten.

Als de samenstelling van het aantal dames niet veel veranderd laat ik Luderland even met rust. Pas als Selena, Dilara of Ada weer tevoorschijn komen kom ik zeker snel Luderland aandoen.

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Voor dilara moet je naar verena

dirtyharry61, Freitag um 22:01 Uhr 354602
NeuRitter-Sport Dilara :)

... habe kürzlich eine Bildungslücke geschlossen, d.h. die Villa Verena visiert.
Dilara werkelt nun hier - früher F39 und Villa Venus.
Hier weiss man was Mann hat. Keine Optik zum Niederknien aber exzellenter Service.
Sie ist wie Ritter-Sport - "quadratisch, praktisch, gut"

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@wasmachine

Weet je wel heel zeker dat Dilara van villa venus en even Luderland naar verena is vertrokken?

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Robbie zei:
Ik had gisteren een sneltest gedaan en wilde van het negatieve testresultaat gebruik maken door het bezoeken van toch weer Luderland. Door spoorproblemen in Duitsland kwam ik maar liefst 3 uur later aan namelijk 13.20 uur ipv 10.20 uur. Jammer dat de samenstelling van de dames onveranderd bleef in vergelijking met vorige week dus nog steeds 8 dames (Maya, Anita, Elena, Angela, Lori, Oana en de zussen Bianka en Tina) Jammer dat Dilara niet aanwezig was. Vind ik echt een stoot. Ook mis ik mijn 2 toppers Selena en Ada heel erg. Ook Lorena, Andrea, Melli, Michaela, Teri miste ik. Hopelijk zal het aantal dames weer wat toenemen en wat nieuwe dames erbij of dames die ik nog mis zou welkom zijn.

Ik zat wel eens te kijken vlakbij de thekebalie of msnnen wel op de hoogte waren van de toelatingseisen ivm corona en het viel me op dat er toch wat mannen waren die geen test konden overleggen en dus rechtsomkeert moesten maken.

een simpele zelftest is dus al voldoende?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Neen; je moet een sneltest doen en het negatieve testresultaat op papier of op je smartphone kunnen overleggen aan de theke anders kom je er niet in..

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja, je moet volledig gevaccineerd zijn en 14 dagen na de laatste vaccinatie ben je welkom.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Robbie, maar wat als je corona hebt gehad en dus maar 1 prik krijgt. Wat verstaat men dan onder volledig gevaccineerd? Immers bij de vaccinatie staat niet dat je corona hebt gehad...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik heb vorig jaar ook corona gehad en de Nederlandse overheid zegt nu dat 1 prik volstaat. Das leuk maar voor bezoek aan een Duitse saunaclub denken ze daar anders over en delen ze dit standpunt niet. Natuurlijk de Duitse overheid gaat hierover maar de saunaclubs mogen hier niet van afwijken dus laat ik mij gewoon tweemaal prikken. En anders moet je telkens een sneltest doen wat mij teveel tijd en moeite kost.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Als je gaat laat dan even weten hoe het was en als je het aantal dames kan geven met hun namen zou dat mooi zijn. Heb ll reeds 2 maal bezocht en steeds dezelfde dames namelijk 8 stuks (Anita, Elena, Oana, Maya, Angela, Lori, Tina en Bianka). Zit nog te wachten op meer dames als Ada, Selena, Andrea en Lorena en eventueel Ola. Succes in ll.

Terug
Naar boven