Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dirtyharry61, Freitag um 22:01 Uhr 354602
NeuRitter-Sport Dilara
... habe kürzlich eine Bildungslücke geschlossen, d.h. die Villa Verena visiert.
Dilara werkelt nun hier - früher F39 und Villa Venus.
Hier weiss man was Mann hat. Keine Optik zum Niederknien aber exzellenter Service.
Sie ist wie Ritter-Sport - "quadratisch, praktisch, gut"
Robbie zei:Ik had gisteren een sneltest gedaan en wilde van het negatieve testresultaat gebruik maken door het bezoeken van toch weer Luderland. Door spoorproblemen in Duitsland kwam ik maar liefst 3 uur later aan namelijk 13.20 uur ipv 10.20 uur. Jammer dat de samenstelling van de dames onveranderd bleef in vergelijking met vorige week dus nog steeds 8 dames (Maya, Anita, Elena, Angela, Lori, Oana en de zussen Bianka en Tina) Jammer dat Dilara niet aanwezig was. Vind ik echt een stoot. Ook mis ik mijn 2 toppers Selena en Ada heel erg. Ook Lorena, Andrea, Melli, Michaela, Teri miste ik. Hopelijk zal het aantal dames weer wat toenemen en wat nieuwe dames erbij of dames die ik nog mis zou welkom zijn.
Ik zat wel eens te kijken vlakbij de thekebalie of msnnen wel op de hoogte waren van de toelatingseisen ivm corona en het viel me op dat er toch wat mannen waren die geen test konden overleggen en dus rechtsomkeert moesten maken.