Luderland - (FKK) Leverkusen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Jessy wordt aanstaande zaterdag verwacht en Sara niet veel later. De terugkeer van Oana waarschijnlijk over ruim een week.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Hopelijk zijn onze toppers snel weer terug van vakantie. Toch volgende week maar weer die kant uit om Oana te kietelen. Voor de heren die wat variatie zoeken is kamer 6 boven ook leuk. Daar heb je een 2-persoons bank en bed. Leuk voor een trio ;-)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vandaag weer naar Luderland want had vernomen dat Jessy vanaf zaterdag weer was begonnen. Ik stapte uit de bus en was nog te vroeg want het was nog geen 9.45 uur en op een gegeven moment 3 dames die net voor me uit liepen. Ze gingen opeens rechtsaf de porschestrasse in en ik stopte even want ik meende Anita en Emi te zien en ze liepen langzaam en wilde ze niet passeren. Wat ik al verwachtte dat ze net voorbij de kruising linksaf de parkeerplaats van Luderland inliepen.

Nog even gewacht tot het 10 uur was en toen aangebeld en weer Veronica die opendeed. Nadat ik wat geld in het kluisje had gedaan keek ik vlug naar rechts voor de bank van Vanessa maar die zat er niet en is al enige dagen niet aanwezig maar Veronica zei me dat ze er zaterdag weer zou zijn.

Toen ik naar de kleedruimte liep zag ik Jessy al met een man dus die was er al vroeg bij want het was net na 10 uur. Na de douche nam ik plaats op de bank waar Jessy normaliter zit maar opeens kwam Maya naar me toe en zat ik dus op de verkeerde bank. Kreeg te horen dat Jessy in het rechtergedeelte zat samen met Silvia, Veronica en Elena. Victoria zat helemaal in het linkergedeelte. Verder nog Anita, Andrea, Emi en Oana op de bank van Vanessa. Ze is vandaag begonnen kreeg ik te horen na 5 weken vakantie.
In totaal dus 10 dames en dan te bedenken dat 6 dames nog ontbreken: Bianca, Tina, Vanessa, Selina, Lori en Sara.

Nam plaats op de bank van Jessy. Lang hoefde ik niet te wachten. Ze had het nodige te vertellen. 2 maanden vakantie en nu terug want er moet toch brood op de plank komen. Jessy zag er erg lekker uit. Ze heeft relatief korte beentjes en vooral haar buik vind ik erg sexy. We nemen weer een kamer beneden en mijn pik was weer de anaconda. Eerst wat voorpret en heb haar daarna lekker geneukt en doggy dit keer overgeslagen. Volgens mij wilde ze dit liever ook niet en voor mij geen probleem. Begin meestal in missio zo ook deze keer. Rustig aan begonnen en vervolgens het tempo wat opgevoerd en dieper gaan penetreren. De kreuntjes bleven niet uit en ze leek het steeds zwaarder te krijgen. Toen lepeltje lepeltje voorgesteld. Best een geil standje en klaarkomen in deze positie lukt me niet zo vaak maar ik was al een poos bezig en met goed zicht op de spiegel was het geil om te zien hoe ik met Jessy bezig was en vervolgens haar volgespoten. Was een flinke lading en nog even wat aftertalk en haar beloond voor haar goede optreden.

Een pauze ingelast en even na 12 uur op de bank van Andrea gaan plaatsnemen. Ze vertelde me tot eind oktober te blijven en das goed nieuws voor mij want ik kan het goed vinden met haar en vind haar lichaam erg aantrekkelijk. Al snel met haar een kamer opgezocht en na wat pijp- en trekwerk mijn stijve pik weer in haar kutje geloodst en ze was verrast dat ik deze keer zo snel klaarkwam. Ik zei nog de vorige keer het klaarkomen te hebben uitgesteld waardoor het bijna niet meer ging lukken dus deze keer het gewoon laten komen.

Ik had nog zin in een derde kamergang maar ik twijfelde tussen Emi en Oana. Op een gegeven moment een man naast Oana op de bank en ze liepen samen weg en opeens Emi er ook achteraan dus een trio. Dit zag ik niet aankomen want Emi had net gekamerd en neemt meestal dan wel even pauze maar nu dus gelijk weer in actie. De man had blijkbaar hoge nood want veel langer dan 10 minuten heeft de kamergang niet geduurd.

Ik zat te denken dat een trio met Oana en Emi misschien helemaal niet zo'n slecht idee zou zijn. Zo sla je immers twee vliegen in één klap en er was nog een reden om voor een trio te gaan. De laatste keer wilde ik naast Emi zitten maar ze schudde nee en wilde pauze. Misschien was dat ook zo maar ik dacht dat ze zich herinnerde dat ik een grote pik heb en daar geen zin in had. Nu waren Oana en Emi ongeveer gelijktijdig terug in het zitgedeelte en ik zat inmiddels op de bank naast Oana. Emi kwam er ook aan maar liep naar buiten waar ook de andere dames genoten van de zon. Ik zei gelijk tegen Oana dat ik wel zin had in een trio met Emi. Oana dus even naar buiten om Emi te halen en zo geschiedde een kamergang met Emi en Oana. Ik denk dat als ik Emi zelf had benaderd buiten dat ze wellicht had gezegd even pauze te nemen maar nu gebruikte ik Oana min of meer als lokaas om Emi eruit te vissen wat dus ook lukte.

Heb al eens met Oana gekamerd maar echt bijzonder kan dat niet zijn geweest anders had ik haar zeker vaker geneukt.
Altijd spannend een trio en zeker als je ze nooit beiden tegelijkertijd hebt geneukt. Emi pijpte me eerst en ik zat lekker aan de tepels van Oana die behoorlijk hard waren. Vervolgens beiden gelikt en begonnen met neuken in Oana's kutje. Niet echt strak en ik denk dat als ik alleen met Oana was gaan kameren ik nooit was klaargekomen. Daarna in Emi's kutje en hoe het nou precies komt ik merkte dat ik meer opgewonden raakte. Ze is een stuk jonger en haar lichaam heel petit. Toen weer in Oana's kutje liggen pompen maar ik merkte dat ik bij haar niet klaar zou komen. Ik ging weer naar Emi en in standje plat doggy was geil om te zien hoe ik haar neukte en ze kreunde er ook lekker bij en omdat het mijn derde kamergang was wilde ik niet meer uitstellen ook al had ik nog ruim de tijd en spoot Emi vervolgens vol. Niet veel sperma maar het gevoel was nog even aangenaam als na de eerste of tweede keer klaarkomen. Even voor 15 uur de club weer verlaten want ik vond het genoeg voor vandaag.

Nb: Wat mij wel opvalt is dat veel dames hun handdoek over hun lichaam hebben. Wel jammer want je wilt de dames zien in al hun naaktheid dus zonder huidbedekking. Ook geen openbare actie gezien en in het zitgedeelte dames niet echt intiem gezien met mannen zoals dat in andere clubs wel vaak het geval is. Alleen Oana zag ik even aan een pik trekken maar pijpen, laat staan neuken in het zitgedeelte niet waargenomen.

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Vanmorgen naar Luderland gereden met als doel Emi te gaan neuken. Door wat oponthoud op de snelweg 10:15 uur aangekomen. Ik baalde in eerste instantie want gezien de verhalen hier op de site zou Emi hoogstwaarschijnlijk al bezet zijn. Ondanks de aanwezigheid van een viertal mannen zat zij alleen op de bank. Ik ben er meteen bij gaan zitten. Oh wat een petit meisje inderdaad. Ik heb haar gekust en zij neem mijn pik in haar hand. Ik wilde dat iedereen dat zou zien maar dat ging niet. Paar minuten daarna naar kamer gegaan. Wat een geil ding niet normaal! Ik wilde haar beffen waar dat mocht niet zij ging naar onder en naam mijn pik in haar mond. Ik hield het niet meer en wilde haar neuken. Ik heb haar op de rug gelegd en na vijf keer stoten heb ik haar volgespoten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nou, Sara schijnt weer terug te zijn en met Andrea, Jessy, Vanessa en Emi voor mij genoeg keus. Wellicht dat Bianca ook terug is en dan heb ik niks te klagen. Zondag wil ik gaan en profiteren van het prachtige weer met een aangename temperatuur van rond de 24 graden is er vast ook activiteit in één van de twee tuinhutten en das altijd geil om gade te slaan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Heb nog nooit 2 mannen achter haar aan zien lopen maar elke dame met 2 man bevredigen is geil en als Emi er is en je er ook bent kunnen we het altijd proberen.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
549
186
Net geweest op een vrijdag middag / avond. Telefonisch werden er 10 dames beloofd ik kon er echter 8 tellen. Maar helaas erg druk met de heren.

Als eerste Elena , zoals altijd een goede kamer.
Toen zag ik een dikkertje lopen die ik niet eerder gezien had ze bleek sylvia te heten. De slechtse kamergang ooit zoals altijd als excuus dat mijn pik te groot zou wezen. Geen zoenen , geen beffen niks mocht. Haar hard geneukt en uiteindelijk vol gespoten.

Daarna weer een nieuwe voor mij geprobeerd veronica . Had wel zin om gerimt te worden maar helaas deed ze dat niet dus zon service kanon was het wat mij betreft ook weer niet. Het enige wat kan is anaal tegen meerprijs. Doet me denken aan vroeger met die setcards van de dames in de vitrine. En het was altijd inclusief. Tijden veranderen laten we maar zeggen.

Daarna lekker voor de duitse prijzen getankt en een hapje wezen eten.

Gegroet!

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
... maar ook op de ligstoel in de tuin is geil. Echter willen de meeste dat niet. Maar bijv. Anita deed daar niet moeilijk over

Terug
Naar boven