Lira - Brugge (vh Hasselt, Genk, Antwerpen)

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
111
Afgelopen weekend lira haar kutje en haar kontje nog eens lekker volgespoten, ze is toch echt lekker, lira en mistry zijn toch mijn toppers

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Deze middag langsgeweest in RB, keihard haar aars en kut geneukt en volgespoten :geek:
Schreewde gans de gang bijeen :x
Toen ik terug naar buiten ging, was de housekeeping bezig aan de overkant...deze had direct door wat er zich afspeelde in de kamer van Lira :roll:

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Communicatie is haar beste kant niet. Maandag reeds afgesproken voor vandaag woensdag in het jullie bekend hotel. Maandag had ze een advertentie in A'pen. Ik ging er dus vanuit dat het in A'pen was. Op de koop toe had ze mij getekst dat ze volgende week in Brugge was. Op het gegeven uur krijg ik het kamernummer. Bleek haar kamer niet. Sms gestuurd. Zij wachtte me op in Brugge!

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Heb haar maandag voormiddag nog in Antwerp gepaald. :p
Blijkbaar werkt ze voorlopig niet meer op donderdag en vrijdag, zei ze me :x

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Vandaag nog eens bezocht in Brugge. :)
Ontvangt in ander hotel dan gewoonlijk, nu aan theatergebouw.
Enig minpuntje, is dat je voorbij de receptie moet passeren en dat ik werd aangesproken door een vriendelijke receptioniste :lol:
Lira in al haar gloriegaatjes terug volgespoten :)
Bij het terug naar buiten gaan, sprak de receptioniste mij terug aan :lol: ...wetende dat ik hier niet kwam om te overnachten, maar voor een ander geil uurtje :lol: :lol:

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Vandaag Lira terug bezocht op hotel in Brugge.:)
Deze keer had ik mij voorzien van een Cobra om mijn erectie te bevorderen, daar ik gisterenavond nog een privédate had met een geil wappend bi-koppel:p, laat ons zeggen een Valentijnsdate die wat uitgelopen is;)
Doordat de Cobra pil enorm goed zijn werk deed, was klaarkomen moeilijker dan normaal:cautious:
Met een keiharde pik in haar aars zitten rammen, totdat ik moest stoppen van haar...haar gekleurde buttplug in haar aars gestopt en haar kut verder geneukt, maar door het vele glijmiddel en olie kon ik blijven doorgaan, echter niet veel gevoel meer:rolleyes:.
Haar buttplug er langzaam uitgehaald en terug overgegaan om haar reet uit te wonen, ditmaal keihard klaargekomen, en mijn zaad eruit laten lopen, dit echter met wat klein beetje bloedverlieso_O...echt retegeil:LOL:

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Heeft deze nu HIV of niet.Medewandelaar zegt van wel maar hier lees je er niets van.Graag enige verduidelijking aub.

kurtvdw

Snuffelaar
25 nov 2020
17
6
Waarom zou Langejaap HIV+ zijn? Het is niet omdat je iemand zijn kont volspuit dat je HIV+ bent...

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Gisteren Lira nog voorzien van mn witte goud,in alle gaatjes, al dan niet met HIV:oops:, zoals men hier beweert.
Voor diegene die het wil weten of ik HIV heb, neuk de hoeren die ik geneukt heb, laat je testen na 3 maand, en zal je het weten:sneaky:. Succes !!

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Mic drop van Langejaap LOL 😂

Kijk je moet het niet altijd eens zijn met collega wandelaars (ben ik ook niet) maar er zijn hier nogal wat nonnen die niet tegen vuile praat kunnen en ocharme die meiden moeten verdedigen, alsof ze dan bonuspunten krijgen van de dames 🙄 pathetisch maar ja…

En zomaar alluderen dat iemand HIV heeft maakt je een veel grotere douchebag hoor 😎

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.698
1.108
Gisteren Lira nog voorzien van mn witte goud,in alle gaatjes, al dan niet met HIV:oops:, zoals men hier beweert.
Voor diegene die het wil weten of ik HIV heb, neuk de hoeren die ik geneukt heb, laat je testen na 3 maand, en zal je het weten:sneaky:. Succes !
kan je ons een lijstje van deze hoeren bezorgen?

Terug
Naar boven