Lira - Brugge (vh Hasselt, Genk, Antwerpen)

Worstenbroodje

Toogplakker
9 feb 2017
193
29
Incubatietijd van SOA

Als je een SOA hebt opgelopen, dan duurt het een bepaalde tijd voordat het mogelijk is om goed te testen. Als je een SOA-test doet binnen de incubatietijd, dan is de kans aanwezig dat de test niet betrouwbaar uitgevoerd wordt, en moet je nogmaals een test doen nadat de incubatietijd is verstreken. 
Zorg er voor dat je altijd een condoom gebruikt gedurende de incubatietijd, en totdat je een test hebt gedaan en zeker weet dat je geen SOA hebt. Maar na hoeveel dagen moet je een SOA test doen na onveilige seks te hebben gehad?

De incubatietijden van de verschillende SOA op een rij:
SOA (klik voor info) Incubatie tijd
Chlamydia 14 dagen
Gonorroe 14 dagen
Trichomonas 21 dagen
Candida 21 dagen
Syfilis 4 weken*
HIV 4 weken*
Hepatitis B 8 weken*

Dus met andere woorden heeft Lange Jaap onze Lira besmet met iets wat hij veel eerder heeft opgelopen (als het waar is wat Lange Jaap allemaal zit te vertellen want begin dit allemaal met een grote zak (geen korrel meer) zout te lezen)...

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Zal het vast en zeker waar anders opgelopen hebben.
Lira heeft nog nooit een soa opgelopen en zal het nooit hebben ook, ik kan ervan meespreken..

Vettige Jos

Toogplakker
18 jan 2019
77
12
barecock zei:
Zal het vast en zeker waar anders opgelopen hebben.
Lira heeft nog nooit een soa opgelopen en zal het nooit hebben ook, ik kan ervan meespreken..

Gast, echt! Die griet heeft al regelmatig eeen soa doorgeven, check dit forum maar eens!

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
Heb haar vorige week in Hasselt nog lekker volgespoten, echt zo een geil zaadsletje, heb filmpje mogen maken, wist toen niet van soa melding, maar nergens last van gelukkig

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
498
Ben al een keer of 10 bij haar geweest, noppes soa

Er zijn er die haar onrecht aan doen door haar te beduvelen met soas, pure laster en eerroof :lol:

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Ben ook al een keer of vijf, zes bij haar geweest, en nog nooit ergens last van gehad. :mrgreen:

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Indien ze haar schema aanhoudt zou ze volgende week in Hasselt of Genk zitten.
Ofwel in haar thuisland. :(
Met die Kerstdagen weet je natuurlijk nooit.

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Kreeg deze morgen berichtje van haar dat ze in Antwerpen zit. ;)
Afspraak ligt al vast voor vandaag :twisted:

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Gisteren Lira nog eens voorzien van mijn geile zaad , in poes en kontje ;)
Via WA zei ze me dat ik nog even moest wachten, want mijn voorganger was zich nog aan het douchen. :p
Nog even gewacht in de lobby van het RB, terwijl mijn voorganger uit te lift kwam, sms-te ze dat ik mocht komen ;)
Volgeolied stond ze alweer te dansen in haar zwart niemendalletje, en kon ik mijn geile pik in haar natte soppende kut palen, waar het zaad van mijn voorganger langs mijn kloten naar beneden liep :D
Mijn natte paal afwisselend in kut en reet geramd om weer klaar te komen in haar gapende shithole :p
Vroeg haar om een afspraak vast te leggen voor zaterdag, maar vandaag was alweer de laatste dag in Antwerp. :x

Terug
Naar boven