Lira - Brugge (vh Hasselt, Genk, Antwerpen)

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
Begin September bij Lira geweest, toen in Antwerpen.

Lira stond al lang hoog op het verlanglijstje door alle verhalen hier boven, dus uiteindelijk toch maar eens de knoop doorgehakt. Het meeste is natuurlijk al geschreven hier, bij binnenkomst het dansje waarbij zij je langzaam uitkleed. Op bed beland en redelijk gepijpt, maar echt bijzonder was het allemaal niet. Vervolgens over gegaan op de sex en dan was naar mijn mening ook allemaal maar zo zo. Uiteindelijk volgespoten wat ze laat zitten en er langzaam uit laat druipen, duidelijk niet bang voor vlekken op de lakens. Foto's en video maken is geen enkel probleem, alleen geen gezicht er op.

Na een korte pauze/massage door naar ronde 2, deze anaal afgemaakt waarna ze je zonder blikken of blozen nog pijpt om het af te ronden.

Voor mij geen herhalingsgevaar. Wazig type, geen enkele klik en voor mij toch een te hoog risico.

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Na mijn bezoek van gisteren bij de geile junkhoer in Brussel stond ik nog altijd retegeil :lol: daardoor nog eens bij Lira geraakt in Genk (moest daar trouwens toch niet ver van in de buurt ziijn), gevraagd of ze vrij was. :?:
Had nog een gaatje vrij :lol: , eens aangekomen waren alle gaatjes al terug" volgeboekt" :lol:
Haar nog eens goed voorzien van een gaping ass :ugeek:

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
111
Ik ben er ook langs geweest juist, altijd super geil en ze gaat er echt voor, in totaal3 keer klaargekomen, en haar kutje lekker laten spuiten :p , had nog zin na gisteren mijn bezoekje aan de grote blonde getatoeëerde slet die op de 214 op karina haar plaats zat en karina haar regels hanteerde 100€ bare , ook zonder probleem voltanken

NZCking

Snuffelaar
14 feb 2022
12
1
Langejaap zei:
Na mijn bezoek van gisteren bij de geile junkhoer in Brussel stond ik nog altijd retegeil :lol:

Over welke junkhoer heb je het in brussel ? Wil ik ook wel eens gaan bezoeken :)

Edit moderatorteam: het is niet de bedoeling andere dames te bespreken in deze topic.
Gelieve deze vraag in de toekomst via pb te stellen,
Antwoord op deze vraag dan ook liefst in pb of in een nieuwe, of in de van deze dame bestaande topic!

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Hier even een reactie van een Friese collega van jullie.
Wat een enorm geil sletje is Lira, Hier zijn we in Nederland jaloers op. Ik zou haar graag eens daten.. t is wel 224 km rijden naar Hasselt enkele reis maar denk ik de moeite waard.
Ik vraag mij af als we in Ned ook zulke geile sletjes hebben die alles doen met plezier.
Staat er nog ergens een advertentie van haar online?

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Hoi Martin, geil is ze soms, doet gewoon haar job ´onley for the money´.. :twisted: ..Ze voert altijd haar nummer op zoals een actrice en probeert je zo snel mogelijk te laten klaarkomen :shock: ... ´easy money'. :lol:
Heb haar gisteren nog eens genomen in Antwerpen. Ze zou minderen met werken enkel nog een paar avonden en in de weekends. Heb haar gevraagd wat de reden was. Maar kreeg geen duidelijk antwoord hiervoor :?: :?:

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Gisteren trachten een afspraak te maken met Lira in Brugge, helaas vandaag was ze al terug verdwenen. :|
Dan maar een afspraak gemaakt bij Lucia kold (trans) zie ervaring hieronder. :idea:

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Gisteren had ze nog een plaatsje vrij in Mercure, beide gaatjes nog eens onder gespoten. :D
Jammer dat ik geen poppers meer mag gebruiken bij haar :cry: ze kan de geur niet goed verdragen. :evil:
Bepaalde standjes wou ze niet meer, deed pijn of was iets anders,.. :roll:
Ze begint wat wispelturig te worden heb ik de indruk...en dat al sinds enkele weken :? is niet meer dezelfde van voordien :evil:
JAMMER

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Kom juist van van RB Brugge waar ik daarjuist haar kontgaatje nog eens heb gevuld, deze keer geen vol uur maar een vluggertje, ze had het zeer druk en was nog een half uurtje vrij. :|

A

Anonymous

Guest
Ze is precies van de aardbodem verdwenen. Als een week geen advertentie meer

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Neen Pastore, naar Playa Chlamydias, voor 2 weekjes :roll:

PS: ik had thans gezegd dat ze meer kiwis en bananen moet eten... maar ze is geen fruittype zei ze

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Heb vorige week dinsdag(08/11) nog contact met haar gehad.
Toen zat ze nog in Brugge.
Als ik haar vroeg om dezelfde dag nog langs te komen,gaf ze aan dat ze de hele dag afspraken had.
Ze stelde mij voor om woensdag te komen,maar toen kon ik niet. :(
En toen ik de woensdag keek op RL was haar adje weg.
Dus,waarschijnlijk een tijdje niet beschikbaar.

Terug
Naar boven