Lira - Brugge (vh Hasselt, Genk, Antwerpen)

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Langejaap zei:
Ik bezoek haar straks, eind deze week laat ik me testen.
Heb haar verleden week in Brugge bezocht, of ik nu besmet ben of niet, maakt me nu toch niet uit. Volspuiten die gaatjes :twisted:
Welke dames heb je nog bezocht de voorbije weken?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Iedereen snapt nu toch wel van lira afblijven, kom op hoelang dringt het tot iemand door?

Ik ben nooit zo van de soa meldingen en in het verleden lira paar keer geneukt maar zoveel meldingen onafhankelijk van elkaar en ik zie er eentje van dave die ik betrouwbaar vind dan stoppen met haar te bezoeken!

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Gekke vraag maar als je een dame hebt hier op dit forum met ongeveer 1000 posts waarvan je hier al kunt zien dat het lopende band werk is....is het dan heel raar dat je daar een Soa oploopt?
Zelfs als ze zich regelmatig laat testen en evt behandelen dan nog zijn er tussen twee tests in misschien wel 100 man die haar volspuiten.

Ik verbaas me over de verbazing hier.
Lira lijkt me ultra geil maar dit is voor mij een rode vlag.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Lira ontvangt nu in Antwerpen. Onbegrijpelijk dat deze dame gewoon doorwerkt. Als iedereen verstandig is, deze dame mijden!

4fun

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Ik weet niet of iemand hiervan al Lira op de hoogte heeft gebracht. Indertijd heb ik Lira ook nog bezocht, zelf soa (2x) opgelopen, en haar hiervan op de hoogte gebracht.
Ik weet niet of ze verder hiervan gevolg heeft aangegeven door naar een dokter te gaan ofzo, of zelf voor (alternatieve) medicatie heeft gekeken.
Soit, als ze zich al dan niet wil laten behandelen of niet is haar probleem. Maar dat klanten van haar iets oplopen en verder doorgeven aan anderen zal een groter probleem kunnen worden, ook voor haar op lange termijn. En ja, er zijn mannen die erop kicken een dergelijke soa op te lopen, die het spannend vinden om Russische roulette te spelen.
Ik vond haar top, maar als ik haar nog eens zal neuken zal het met condoom zijn. Ik heb haar enige tijd niet meer bezocht uit schrik nog iets op te lopen en mijn relatie op het spel te zetten.

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
Jammer dat we helemaal niets lezen van iemand die Lira op de hoogte heeft gebracht en of zij vervolgens al een behandeling heeft gehad en dus weer SOA vrij is. :?

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.698
1.108
denk niet dat het haar veel kan schelen.
Als er zelfs forumleden zijn wie het niet kan schelen of ze nu besmet zijn of niet...

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
111
Lira is terug in genk, ga haar straks lekker vullen, de verleiding blijft te groot, en ze zou terug clean zijn

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ik weet ook dat SOA´s geen nationaliteiten kent, maar persoonlijk mijd ik alles wat Oost Europees, Afrikaans, aziatisch of zuid Amerikaans is.
Daar zitten de mooiste vrouwen tussen echte fotomodellen waarvan je uw afvraagt waarom die in godsherenaam in dit beroep zitten. Maar naast hun schoonheid hebben die niet zelden nog een extratje dat achteraf pas tevoorschijn komt.

Terug
Naar boven