Lira - Brugge (vh Hasselt, Genk, Antwerpen)

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Ben gisteren (21/04) bij haar geweest in Gent. Heb het mij wederom niet beklaagt :D

Ze ontving mij in een hotel in het centrum van Gent, vlakbij de Vrijdagmarkt. Toen ze de deur opende stond ze daar in een open speelpakje en kousen met open kruis. :mrgreen: Ze begon verleidelijk te dansen (haar gebruikelijke ritueel),maar de muziek was nu niet irritant, eerder rustige loungemuziek. Kon haar overal betasten, ging met 1 vinger in haar poes die werd al goed nat. Ze ging mij zelf proberen uit te kleden, dat lukte gedeeltelijk. Heb een beetje moeten helpen met kousen en schoenen.

Volledig uitgekleed en ze begon heerlijk te tongzoenen. :mrgreen: Haar verder gevingerd. Zij werd kletsnat. Haar op bed gelegd en haar grot uitgebreid en langdurig uitgelikt. Zij smaakte zeer goed. Ook haar kontgaatje gelikt. Dat smaakte ook goed. Terwij ik haar likte zag ik een paar dildo's liggen waaronder een kleintje. Dat stak ik zonder veel poespas in haar kont. Daar had ze niet veel last van. Na haar uitgebreid te hebben gelikt kroop ik naar boven en zei haar dat ze mij moest pijpen. Dat was ook heerlijk. Ondertussen bleef ik haar vingeren.

Na een paar minuten, ging ik terug naar beneden en begon haar te neuken. Kletsnat was zij en na een paar stoten kwam ik heerlijk klaar in haar. Ze liet mij liggen op haar tot wanneer mijn pik uit haar kwam. Toen ze nam ze mijn pik in haar mond en begon ze hem schoon te likken. Wow dat was heerlijk. Ondertussen liep mij zaad uit haar poes. Daar maalde ze niet om.
Toen zij mijn pik helemaal had schoongelikt van bed gegaan naar de badkamer om mij handen en pik te wassen en mij terug aan te kleden. Toen pas heb ik haar het geld gegeven ze vroeg er helemaal niet om.

Het was haar laatste dag in Gent zei ze. Waar ze nu naar toe ging wist ze niet. Het blijft toch de geilste slet die je, je kunt voorstellen. Volgende keer(en die mag er voor mijn part vlug aankomen)ga ik eens proberen haar in de kont te neuken. :) :)

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Ben er ook langsgeweest, in het rivier hotel 2de verdiep.
Mooie kamer met uitzicht op de kanalen van Gent.
Had terug een iets betere dag, kan soms zeer wispelturig zijn. :roll:
Ik begreep dat ze ging pasen vieren bij haar vriend of familie ofzo, daana ging ze terug ontvangen in een andere stad.

Alladin30

Snuffelaar
28 nov 2018
1
0
Heb morgen een afspraak met haar in de ochtend!
Eerste keer met haar dus ben benieuwd en zal een leuke recensie schrijven EN in de toekomst mezelf goed in de gaten houden :!:

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Gisteren haar nog eens bezocht in het gekende hotel aan het station. Haar beide gaatjes nog eens goed verwend en gevuld met mijn geile zaad.

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Ditmaal ontvangst te Genk, niet ver van een groot shoppingcenter, waar je gemakkelijk je auto kunt parkeren. Alhoewel aan het hotel kan ook, mits ook daar betalend parkeren. Daar staat je auto wel in het zicht van een druk bezochte autoweg.
Na het kamernummer gekregen te hebben, stond ze al terug in een nieuw doorzichtig rood setje te dansen. Ik stond al terug retegeil en haar naar het raam geduwd waar ik een mooi zicht op de vijver en haar kontje had, haar al rechtstaand afwisseld in haar gladde beoliede kontje en kut genomen terwijl ze het luid uitkreunde. Raam stond open, op het terras eronder zullen ze het wel gehoord hebben :lol: :lol:
Haar na een ruim uur 2 x volgespoten en na een douche mijn weg terug verder gezet naar Brussel in de hoop de zaadfee daar nog eens te ontmoeten.
Maandag zal ik nog eens passeren bij Lira, daar ik niet zo ver vandaan in de buurt ben. :twisted:

Cairo

Snuffelaar
23 mrt 2022
5
21
Gisteren proberen een afspraak te maken met Lira maar dit ging niet omdat ze al was volgeboekt. Afgesproken dat ik haar vandaag ging vol spuiten en na alle lovende berichten te hebben gelezen op het forum wist ik ongeveer wat mij te wachten stond.
Vanuit Nederland naar hotelM in Genk gereden waar ik makkelijk kon parkeren en vervolgens vlot langs de "bewaking" glipte om naar haar kamer te gaan.
Eenmaal boven stond de deur al open en ik kondigde mezelf even aan voordat ik naar binnen liep.
Ze ontving me in een geil stukje lingerie waardoor mijn groeier al een beetje loskwam. Daarna begon ze lekker met dat slanke lijfje tegen me op te schuren op van die oosterse muziek en duwde ze spontaan mijn gereedschap in haar nauwe sterretje. Na wat voorwerk met opzich redelijk goed zoenen duwde ze mij het bed op en begon lekker te smikkelen van mijn trompet. Haar 69 lekker verwend en ook haar kontje alvast een beetje geprept, wetende van mijn snode plannen voor haar later in de sessie. Zachtjes begon ze mij te berijden waarbij ze het niet kon laten om af en toe een slaakje van genot te uiten en daarna haar tegen mij opgetrokken om wat harder gas te geven. Afwisselend geneukt en blowjobs ontvangen waarbij ze ook niet schroomde om wat verder naar onder te likken om haar mondje eens goed de kost te geven^^. Ik zag links een speeltje liggen waarvan ik wist dat het de anale missie zou bevorderen en daarna anaal was ook goed alleen beetje veel olie naar mijn smaak. Terwijl ik dat neukstaafje eens flink te pakken nam besefte ik dat ze misschien wel in zou zijn om een beetje te filmen wat ik zelf super geil vind om te doen. Zachtjes fluisterde ik: video? In de heat of de moment vond Lira het geen probleem waarbij ik mijn telefoon goed neer zette en nog 4 standjes en beetje handboeiwerk en anaal filmde om vervolgens doggy in haar te komen. Uiteindelijk anderhalf uur binnen geweest met deze kinky dame. Herhalingsgevaar wel aanwezig.

A

Anonymous

Guest
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

En zin om dat filmpje te delen? 🙈🙈

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
Ze is terug in genk, had haar niet zo snel terug verwacht, maar ze is er graag zegt ze, dus alleen maar goed voor degenen die van Limburg zijn, echt weer zalig genoten van haar :D

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Haar vandaag weer eens volgespoten, ontvangt inhetzelfde hotel, maar nu in een grote suite kamer met terras, met uitzicht op parking.
Haar buiten op terras laten pijpen, ik in een stoel, haar gezichtje volledig ondergespoten, daarna haar kontje en kutje afwisselend volledig terug uitgewoond.
Wou eerst niet aan buitensex doen, maar over de brug gekomen met met meer geld, dan kan plots veel... :lol: :lol:

PolarBear

Toogplakker
19 dec 2016
55
3
Ook maar weer eens naar Lira geweest. Erg plezierig uurtje gehad. Haar service is geheel gericht op je wensen. En ze kan een sensationele bodymassage geven!

Immer wieder, zoals onze oosterburen zeggen.

Terug
Naar boven