Lana

FilipC

Snuffelaar
9 mrt 2024
8
9
Heeft iemand een idee wat de tattoo betekent op haar borst?
Die zal ik al eerder. Is dit een stamp van een huis of betekent dit iets?

FilipC

Snuffelaar
9 mrt 2024
8
9
Zover was duidelijk maar zijn ze gelinkt aan een bepaald huis of heeft het een betekenis in dit wereldje?

wandelaar1980

Toogplakker
27 mrt 2015
30
5
vorige week mij laten oplichten door deze vrouw , aan de telefoon vroeg ze 200€ voor een jaar abonnement ( nog nooit meegemaakt en eigenlijk moest ik het dan al geweten hebben ) toch maar toegezegd . ik werd ontvangen in een vervallen villa op de grote baan te zulte , zag er niet netjes uit . bij het binnenkomen direct naar de slaapkamer waar het ook niet proper was en een sterke muffe geur hing . haar 200€ gegeven en op dat moment dacht ik "wat ben ik hier aan het doen " ze noteerde in een boekje dat ik tot 18/11/2026 zoveel mocht komen als ik wil ( ik dacht dan al dat gaat niet gebeuren ) heb mij wat verfrist in de badkamer , erna terug in de kamer waar ze een massage gaf en der na begon ze er aan , maar het stelde allemaal niet veel voor na een tijdje heb ik gezegd dat het ok was voor mij en terug mijn kleren aangetrokken en weg wezen . ze is volgens mij 60j , uitgeleefd , alles hangt . nee het is iemand die te mijden is .
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-te-zulte.html

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Maar dan ben je toch niet opgelicht?
Hooguit ben je niet tevreden, maar je hebt betaald, gekregen waar je voor kwam en zelf besloten niet meer terug te gaan.
Lijkt me geen oplichting.

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Deze had ik een tijd geleden ook eens gecontacteerd. 2 dagen later gaf ze mee dat ze enkel via een abonnement service werkt.
Van scams krijg ik alleen maar een slappe dus verder niet op in gegaan.

Seppen

Toogplakker
7 mei 2015
118
64
Deze heeft al veel namen gebruikt en al overal gezeten. Allicht hier te vinden als Iris uit Brugge, daarna Kortrijk, Roeselare enz ... telkens met een andere naam. De enige constante lijkt zo te lezen dan toch de belabberde service

stier1092

Snuffelaar
6 sep 2022
7
0
een drie tal maand geleden toen ze in roeselare ontving ook eens geweest ,alles kon maar als ik 150 € betaald heb kon er opeens niks meer
slechte service

Droopy

Toogplakker
27 mrt 2024
31
7
vorige week mij laten oplichten door deze vrouw , aan de telefoon vroeg ze 200€ voor een jaar abonnement ( nog nooit meegemaakt en eigenlijk moest ik het dan al geweten hebben ) toch maar toegezegd . ik werd ontvangen in een vervallen villa op de grote baan te zulte , zag er niet netjes uit . bij het binnenkomen direct naar de slaapkamer waar het ook niet proper was en een sterke muffe geur hing . haar 200€ gegeven en op dat moment dacht ik "wat ben ik hier aan het doen " ze noteerde in een boekje dat ik tot 18/11/2026 zoveel mocht komen als ik wil ( ik dacht dan al dat gaat niet gebeuren ) heb mij wat verfrist in de badkamer , erna terug in de kamer waar ze een massage gaf en der na begon ze er aan , maar het stelde allemaal niet veel voor na een tijdje heb ik gezegd dat het ok was voor mij en terug mijn kleren aangetrokken en weg wezen . ze is volgens mij 60j , uitgeleefd , alles hangt . nee het is iemand die te mijden is .
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-te-zulte.html
Was dat op Staatsbaan 92 in Zulte?

Terug
Naar boven