Voormalig lid 50609
Snuffelaar
- 6 mei 2025
- 1
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was dat op Staatsbaan 92 in Zulte?vorige week mij laten oplichten door deze vrouw , aan de telefoon vroeg ze 200€ voor een jaar abonnement ( nog nooit meegemaakt en eigenlijk moest ik het dan al geweten hebben ) toch maar toegezegd . ik werd ontvangen in een vervallen villa op de grote baan te zulte , zag er niet netjes uit . bij het binnenkomen direct naar de slaapkamer waar het ook niet proper was en een sterke muffe geur hing . haar 200€ gegeven en op dat moment dacht ik "wat ben ik hier aan het doen " ze noteerde in een boekje dat ik tot 18/11/2026 zoveel mocht komen als ik wil ( ik dacht dan al dat gaat niet gebeuren ) heb mij wat verfrist in de badkamer , erna terug in de kamer waar ze een massage gaf en der na begon ze er aan , maar het stelde allemaal niet veel voor na een tijdje heb ik gezegd dat het ok was voor mij en terug mijn kleren aangetrokken en weg wezen . ze is volgens mij 60j , uitgeleefd , alles hangt . nee het is iemand die te mijden is .
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-te-zulte.html