Een teleurstellende date verdient een passende recensie.
Dame adverteert op Kinky. Zeer matige date maar het betalen deed echt de deur dicht.
Voor 3/4 uur 110 euro volgens de advertentie. Betaal met 120 euro en verwacht 10 euro wisselgeld.
Dame beslist dat die 10 euro tip geld is. Nee ik ik wil graag mijn wisselgeld hebben. Dat deed ze niet.
Ik schrijf een recensie met mijn ervaring, beschrijving klopt niet het was een tegenvallende gebeurtenis.
Sluitstuk niet correct willen afrekenen. Niet zij bepaalt dat ik tipgeld geef dat bepaal ikzelf.
Daar was gezien het verloop van de wedstrijd zeker geen aan leiding voor.
De recensie wordt geplaatst. Staat er een paar dagen op. Dan verwijdert de dame alle recensies.
Tot mijn verbazing ineens bericht van Kinky dat de recensie is afgekeurd en verwijderd.
De reden: "waarschijnlijk onbetrouwbaar"
De dame heeft geklaagd met als resultaat dat Kinky mijn geplaatste review weer verwijdert.
Motivering: Ze heeft alleen positieve reviews. Dan zal die van mij wel niet betrouwbaar zijn.
Je moet er maar op komen. Bij Kinky kan alles.
Dame werkt bij een massage bedrijf in Leeuwarden dat zeer correct is.
Ze is al aangesproken op het berekenen van te hoge prijzen. 3/4 uur is 100 euro en geen 110.
Die prijs is op kinky inmiddels aangepast.
Kinky geÏnformeerd dat ik me niet voor leugenaar laat uitmaken.
Dit verhaal komt op fora.
Inmiddels ook het massagebedrijf ingelicht over de streken van de dame.
Het bedrijf had haar al aangesproken op het berekenen van te hoge prijzen.
Mijn klacht komt er nu nog bij.
Dat Kinky een fabeltjeskrant is was algemeen bekend.
Dit is wel een erg bijzondere ontwikkeling " waarschijnlijk onbetrouwbaar " vanwege protest van een DVP.
Je moet er maar op komen Kinky.
Ik ben niet rancuneus maar ik vergeet slecht.
Dame adverteert op Kinky. Zeer matige date maar het betalen deed echt de deur dicht.
Voor 3/4 uur 110 euro volgens de advertentie. Betaal met 120 euro en verwacht 10 euro wisselgeld.
Dame beslist dat die 10 euro tip geld is. Nee ik ik wil graag mijn wisselgeld hebben. Dat deed ze niet.
Ik schrijf een recensie met mijn ervaring, beschrijving klopt niet het was een tegenvallende gebeurtenis.
Sluitstuk niet correct willen afrekenen. Niet zij bepaalt dat ik tipgeld geef dat bepaal ikzelf.
Daar was gezien het verloop van de wedstrijd zeker geen aan leiding voor.
De recensie wordt geplaatst. Staat er een paar dagen op. Dan verwijdert de dame alle recensies.
Tot mijn verbazing ineens bericht van Kinky dat de recensie is afgekeurd en verwijderd.
De reden: "waarschijnlijk onbetrouwbaar"
De dame heeft geklaagd met als resultaat dat Kinky mijn geplaatste review weer verwijdert.
Motivering: Ze heeft alleen positieve reviews. Dan zal die van mij wel niet betrouwbaar zijn.
Je moet er maar op komen. Bij Kinky kan alles.
Dame werkt bij een massage bedrijf in Leeuwarden dat zeer correct is.
Ze is al aangesproken op het berekenen van te hoge prijzen. 3/4 uur is 100 euro en geen 110.
Die prijs is op kinky inmiddels aangepast.
Kinky geÏnformeerd dat ik me niet voor leugenaar laat uitmaken.
Dit verhaal komt op fora.
Inmiddels ook het massagebedrijf ingelicht over de streken van de dame.
Het bedrijf had haar al aangesproken op het berekenen van te hoge prijzen.
Mijn klacht komt er nu nog bij.
Dat Kinky een fabeltjeskrant is was algemeen bekend.
Dit is wel een erg bijzondere ontwikkeling " waarschijnlijk onbetrouwbaar " vanwege protest van een DVP.
Je moet er maar op komen Kinky.
Ik ben niet rancuneus maar ik vergeet slecht.