Kinky reviews zijn waardeloos.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Een teleurstellende date verdient een passende recensie.
Dame adverteert op Kinky. Zeer matige date maar het betalen deed echt de deur dicht.
Voor 3/4 uur 110 euro volgens de advertentie. Betaal met 120 euro en verwacht 10 euro wisselgeld.
Dame beslist dat die 10 euro tip geld is. Nee ik ik wil graag mijn wisselgeld hebben. Dat deed ze niet.

Ik schrijf een recensie met mijn ervaring, beschrijving klopt niet het was een tegenvallende gebeurtenis.
Sluitstuk niet correct willen afrekenen. Niet zij bepaalt dat ik tipgeld geef dat bepaal ikzelf.
Daar was gezien het verloop van de wedstrijd zeker geen aan leiding voor.

De recensie wordt geplaatst. Staat er een paar dagen op. Dan verwijdert de dame alle recensies.
Tot mijn verbazing ineens bericht van Kinky dat de recensie is afgekeurd en verwijderd.
De reden: "waarschijnlijk onbetrouwbaar"

De dame heeft geklaagd met als resultaat dat Kinky mijn geplaatste review weer verwijdert.
Motivering: Ze heeft alleen positieve reviews. Dan zal die van mij wel niet betrouwbaar zijn.
Je moet er maar op komen. Bij Kinky kan alles.

Dame werkt bij een massage bedrijf in Leeuwarden dat zeer correct is.
Ze is al aangesproken op het berekenen van te hoge prijzen. 3/4 uur is 100 euro en geen 110.
Die prijs is op kinky inmiddels aangepast.

Kinky geÏnformeerd dat ik me niet voor leugenaar laat uitmaken.
Dit verhaal komt op fora.
Inmiddels ook het massagebedrijf ingelicht over de streken van de dame.
Het bedrijf had haar al aangesproken op het berekenen van te hoge prijzen.
Mijn klacht komt er nu nog bij.
Dat Kinky een fabeltjeskrant is was algemeen bekend.
Dit is wel een erg bijzondere ontwikkeling " waarschijnlijk onbetrouwbaar " vanwege protest van een DVP.
Je moet er maar op komen Kinky.

Ik ben niet rancuneus maar ik vergeet slecht.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Een teleurstellende date verdient een passende recensie.
Dame adverteert op Kinky. Zeer matige date maar het betalen deed echt de deur dicht.
Voor 3/4 uur 110 euro volgens de advertentie. Betaal met 120 euro en verwacht 10 euro wisselgeld.
Dame beslist dat die 10 euro tip geld is. Nee ik ik wil graag mijn wisselgeld hebben. Dat deed ze niet.

Ik schrijf een recensie met mijn ervaring, beschrijving klopt niet het was een tegenvallende gebeurtenis.
Sluitstuk niet correct willen afrekenen. Niet zij bepaalt dat ik tipgeld geef dat bepaal ikzelf.
Daar was gezien het verloop van de wedstrijd zeker geen aan leiding voor.

De recensie wordt geplaatst. Staat er een paar dagen op. Dan verwijdert de dame alle recensies.
Tot mijn verbazing ineens bericht van Kinky dat de recensie is afgekeurd en verwijderd.
De reden: "waarschijnlijk onbetrouwbaar"

De dame heeft geklaagd met als resultaat dat Kinky mijn geplaatste review weer verwijdert.
Motivering: Ze heeft alleen positieve reviews. Dan zal die van mij wel niet betrouwbaar zijn.
Je moet er maar op komen. Bij Kinky kan alles.

Dame werkt bij een massage bedrijf in Leeuwarden dat zeer correct is.
Ze is al aangesproken op het berekenen van te hoge prijzen. 3/4 uur is 100 euro en geen 110.
Die prijs is op kinky inmiddels aangepast.

Kinky geÏnformeerd dat ik me niet voor leugenaar laat uitmaken.
Dit verhaal komt op fora.
Inmiddels ook het massagebedrijf ingelicht over de streken van de dame.
Het bedrijf had haar al aangesproken op het berekenen van te hoge prijzen.
Mijn klacht komt er nu nog bij.
Dat Kinky een fabeltjeskrant is was algemeen bekend.
Dit is wel een erg bijzondere ontwikkeling " waarschijnlijk onbetrouwbaar " vanwege protest van een DVP.
Je moet er maar op komen Kinky.

Ik ben niet rancuneus maar ik vergeet slecht.
Ik heb het al eerder geschreven op dit forum, adverteerders kunnen slechte recensies weg laten halen bij Kinky.
Heb dit ook 2x gehoord van de dames zelf en gezien dat ze dit lukte.

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Algemeen bekend, maar een dergelijk verhaal houdt ons wakker. Net als Saunaclub Sixsence die hun eigen forum hebben en de slager die zijn eigen vlees keurt. Allemaal bedrog om zoveel mogelijk geld te verdienen aan de onoplettende klant.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dame adverteert als Simone.
Het bedrijf noem ik niet. Hen treft geen enkele blaam.
Ze zijn zeer correct en willen dit gedoe zeker niet hebben.

Reviews/recencies zijn altijd subjectief. Dat deel heb ik hier bewust buiten beschouwing gelaten.
Dit is voor mij een bijzondere ervaring door de manier waarop de DVP botweg weigert wisselgeld terug te geven.
Wat het nog merkwaardiger maakt is de reactie van Kinky. " waarschijnlijk onbetrouwbaar ".
Gebaseerd op een paar andere reviews die wel positief waren.
Hoe positieve reviews bij Kinky tot stand komen weten we inmiddels.
Advertenties en reviews van Kinky kunnen zo in de fabeltjeskrant.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Klopt helaas inderdaad! Vandaag bij Reshma vermeld dat ze vriendelijk is. Maar dat de foto's zeer gedateerd zijn. Zomaar 20 jaar. Review werd geweigerd

Mars74

Toogplakker
27 aug 2015
90
107
Er is eu wetgeving inzake reviews. De website moet oa een review policy op haar website tonen. Betaalde, fake of het verwijderen van negatieve reviews is verboden. Je kunt je beklag doen bij de ACM in Nederland. Die kunnen een dwangsom onder last of boete opleggen.

Mijn ervaring met kinky is er een aantal 5 star reviews geplaatst worden door de handler van dames. Negatieve reviews verwijderd worden. Of ze reviews helemaal uitzetten om geen negatieve reviews meer te ontvangen.

Baredvpgirlslover

Toogplakker
17 mrt 2021
127
94
Negatief mag niet op kinky. Worden meestal snel verwijderd of komen de controle niet door. Wat dan de meerwaarde is van dit systeem geen idee. Het laat wel zien dat externe websites voor reviews nog wel een spel te spelen hebben.

Maar wat verwacht je. een website als kinky waar de dames zich moeten verifieren met paspoort met leeftijd.
Vervolgens mogen ze zelf invullen in de advertenties wat ze willen, de fotos hoeven ook niet op degene te lijken van de paspoort.

Gross van de 30-35 kippen is al dik in de 50-60. Met fotos van 20-30 jaar terug.
Vervolgens lees je in de reviews dat het de dame van de foto's is en net zo knap en jong...
Ja is dit dan nep of hebben de klanten een roze bril op of zijn ze blind?

Wandelen is erg lastig in nederland, werkelijk een mijnenveld. Waar eigenlijk alleen de ervaren rotten zich doorheen weten te manuvreren.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dat de dames moeite hebben zich hun geboortejaar te herinneren weten we al.
Dat ze soms even in het familiealbum wat foto's van 15-20 jaar geleden opzoeken en plaatsen is ook niets nieuws.
Met 30 kg overgewicht glashard normaal postuur invullen is ook niets nieuws.

Bij 1 op de 10 zie je een dame die overeenkomt met de beschrijving.
Dan heb je meestal ook een DVP die nakomt wat ze belooft.

Om de vreugde van het zoeken wat groter te maken zet Kinky er ook nog goed ogende dames op die
niet bestaan. Die herken je door maar 3-4 foto's. Veel belovende omschrijving en een telefoonnummer dat
meteen voice mail geeft.

De sector nep wordt afgesloten met dames die je naar hun straat laten rijden en dan het huisnummer niet geven omdat ze onbereikbaar zijn.

We neuken graag en laten ons dit allemaal aanleunen omdat we nu en dan een gelukje hebben.
Prettige dame die het graag doet en ons inspireert er een feestje van te maken.
Die dames worden door mannen die een ander ook wat gunnen hier positief beschreven.
Dat is het voordeel van een selectief forum met gelijkgestemde medestrijders.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Wie betaalt, bepaalt. Dus geen verrassing.
Duidelijk. Kinky geeft het zelf toe nadat ik meer details gaf over de gang van zaken.

Het massage huis valt niets te verwijten. De ontvangst is vriendelijk met een kopje verse koffie of iets anders.
Het huis houdt zich aan de vastgestelde prijzen voor de tijdsduur van de date.
Extra's in overleg met de dame af te spreken en te betalen.

Ik heb me aan de afspraak gehouden en verwacht dat ook van de dvp.
Soms valt de wedstrijd wat minder uit. Dat is mijn risico, ik betaal altijd.
In dit geval naderhand afrekenen. Dat is een blijk van vertrouwen dat steeds zeldzamer is.
In de beste helaas niet meer bestaande bordelen was dat vroeger ook zo.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
man man man , onze GertG is eindelijk ook eens van zijn voetstuk gevallen , je lijkt wel op iemand die ook continu over geld begint te lullen . In het kort gezegd de massagesalon is zeker niet blij met een negatieve beoordeling van een van haar medewerkers (ze zullen dit niet toegeven) en zijn indirect ook betrokken bij het verwijderen van de beoordeling op de betreffende website ..... Negatieve reclame is nooit goed voor een bedrijf . Maar jij als goedgelovige persoon gelooft daar natuurlijk niet in .

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Recente ontwikkeling:
Kinky geeft mij gelijk en plaatst mijn recensie weer op de site.
Veel begrip bij de verhuurder van de locatie. Die treft geen enkele blaam.
Op aanwijzing van de verhuurder zijn de prijzen verlaagd door de DVP.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@Stinkzwam

Joh dat gezeik over een tientje waar hebben we het over een heel relaas over de uitbater van die zaak man man man

Terug
Naar boven