Kinky-meningen en commentaren en zeikers in het algemeen

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Bij heel wat topics hebben forumleden de behoefte om hun mening te posten zonder echt concrete informatie toe te voegen over een advertentie, of start er in een advertentietopic een algemene discussie (zoals hier) die heus wel zinvol is, maar dáár niet op zijn plaats is en waardoor er soms meer discussiebijdragen staan over een algemeen thema dan concrete informatie over een advertentie / adverteerder.

Daarom nu hiervoor dit topic aangemaakt waarin iedereen zijn zegje kwijt kan en eventueel ook posts naartoe kunnen worden verplaatst om een advertentietopic informatief te houden.

Dus hier kan je bijvoorbeeld kwijt:
Naar aanleiding van deze recensie (>link<) vraag ik me af waarom steeds die Roemeensen opzoeken als je van tevoren weet dat je telkens teleurgesteld zult zijn?

Of:
Naar aanleiding van de bevindingen in dit topic (>link<) mag wat mij betreft het OM de hele bende van Midhold oprollen onder welke vorm van pretext ook.

Of:
Uit deze post (>link<) Lijkt dit wel de Nederlandse politiek, oh wacht of het leger, oh wachtof de zorg, oh wacht of de Nationale Politie, hahaha.. Zie ik hier in dit land nou een tendens???

Of:
Moeten jullie hier (>link<) nou eens kijken hoe geweldig CWP dit aan de kaak stelt. Een schot in de roos, want ik vind etc.

Nou, hopelijk werkt dit een beetje om topic-vervuiling tegen te gaan en zo toch degenen die er behoefte aan hebben hun zegje kunnen doen. Zo niet, dan mag dit topic in de prullenbak.
.

A

Anonymous

Guest
EmenA zei:
beffer007 zei:
Holy shit dat zijn veel nummers :shock: :shock: :shock:
Hoe geestelijk gestoord moet je zijn om zo vaak van nummer te moeten wisselen.

Je kan beter de vraag stellen: wat voor dumbo's er zitten bij Kinky / Midhold dat ze dit allemaal hebben laten passeren en zogenaamd niet eerder zagen ondanks vele eerdere meldingen op het forum van Kinky?!

Let wel: al MEER DAN EEN JAAR is deze oplichterij aan de gang en zijn er TIENTALLEN (ik denk zelfs meer dan 100, ga dat nog uitzoeken) advertenties van de oplichter door Support (waarschijnlijk Bram Jobse himself) goedgekeurd. Zelfs eergisteren dus nog DRIE op één dag.

Dat argeloze burgers door Kinky in gevaar worden gebracht, kan Kinky / Midhold geen lor schelen, want er wordt immers goed verdiend met de updates. Kinky is onderhand één van de grootste misstanden in de commerciële seksbranche.

Als CWP deze Delftse oplichterij niet met bewonderenswaardige volhardenheid aan de kaak had gesteld, met uren werk en research waar Kinky onderhand weleens voor mag betalen, had Kinky verder nog steeds niets uitgezocht.

En dan nóg met tegenzin, want het topic van CWP over de verantwoordelijkheden van Kinky / Midhold is prompt tijdens de vakantie van de nieuwe moderator TazzDev nu voor de 2e keer verwijderd van het Kinky-forum. En grote baas Bram Jobse weet zogenaamd niet wie dat heeft gedaan natuurlijk. Jaja, alsof er nou zoveel mensen 'werken' bij Midhold die daartoe allemaal zijn gemachtigd...
-

EmenA,

Mooi dat jij en CWB dit aan de kaak stellen. Echter ik mis steeds nog een andere verantwoordelijke en dat is de (R)overheid...

De klanten moeten aan van alles meedoen en hun verantwoordelijkheden kennen, dwz opletten bij misstanden, minderjarigheid (evt.vragen naar ID) etc. En als je een misstap maakt dan hang je al snel, hoewel het misschien helemaal niet de opzet was. De verantwoordelijkheid wordt min of meer bij de klant neergelegd. Als je het consumentenrecht analyseert is het juist precies het omgekeerde.

De wetgeving enerzijds is zo krom als een hoepel en de handhaving ook, getuige de bovenstaande misstanden bij Kinky en Sj. Ik blijf erbij dat onze (r)overheid hierbij de makkelijkste prooi pakt, namelijk de klant, en niet lange procedures wil tegen een groot commercieel bedrijf of criminele buitenlandse uitbuiters van Bulgarije en Roemenie.

Het is mij duidelijk dat de overheid haar rol in deze en haar uitspraken over uitbuiting en criminele bendes in de prostitutie louter retoriek zijn en leuk voor de buhne maar weinig hout snijden als het er echt op aankomt.

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Robinhood

Er zijn bij deze advertenties totaal geen hoeren of mnderjarige hoeren of gedwongen hoeren aanwezig.
Dit gaat over criminelen die dmv een sex lok advertentie mensen naar een portiek lokken en ze daar laten betalen en naar een leeg huis sturen. En een paar criminelen die ook sociale media afspeuren om je af te persen.

Graag topic lezen ipv vingetje opsteken. En over hongaren en roemenen en politiek beginnen, die kennen we zachtjes aan van je..

Ps de naam is CWP

CWP,

Rustig maar...ik weet dat het in dit geval specifiek niet om gedwongen h gaat. Maar het betreft hier wel misstanden die niet worden aangepakt. Met andere woorden, het risico is voor de klant. Op diverse manieren. Daarbij komt dat er ook veel gedwongen prostitutie voorkomt en dat Kinky en Sj de schijn willen ophouden dat zij hier iets aan doen door een paar mooie regeltjes te stellen op hun website.

Vingertje opsteken?? Waar heb je het over? Ik spreek niet over Hongaren maar over Bulgaren en Roemenen, totaal andere groep en volk die voor veel problemen hebben gezorgd in dit landje. Wat betreft politiek, tja vind jij soms dan niet dat er iets aan deze chaos gedaan moet worden? Ik zie namelijk in het buurland Duitsland een heel andere houding nml een van correctheid. Zowel naar de klant toe als naar de organisatoren toe. Je zult in Duitsland niet zo snel beroofd worden van je geld in dit circuit. En beloftes worden vaker waargemaakt als in Olanda.

Waarom jij met zo'n agressieve reactie beantwoord is mij een groot vraagteken. Misschien kan je het forum beter opheffen. Op deze manier vluchten mensen weg en schrijft niemand meer. Is een forum daar dan niet voor? Of vind je het Kinky forum en de censuur daar een voorbeeld misschien? Fijne avond verder.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Je valt in herhaling Robinhood2017 en je leest niet
En je aversie tegen roemenen en wat voor oost europees uitschot kennen we, het is niet de eerste keer dat je commentaar krijgt.
Ik delete de voorgaande post want ze slaan als een tang op een varken.

Effin. Vandaag weer een nieuwe http://forum.kinky.nl/showthread.php?p=286355#post286355

"Ze" is met het telefoonnummer van "Florien" aan de haal. Hoe is het allemaal mogelijk daar in dat advertentie beheer programma....

A

Anonymous

Guest
AlexJones zei:
Snap niet dat de meelezende autoriteiten niets met deze informatie doet.

Exact! Dat probeer ik de gehele tijd nu te vertellen ....

Maar wel de klanten overal voor aansprakelijk stellen, dat kunnen ze wel.

A

Anonymous

Guest
Daarom moet je ook nooit een Facebook account aanhouden...wijze les. Genoeg andere mogelijkheden om contact met mensen te krijgen en te houden. Nog nooit nodig gehad. Big brother is watching you!

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
ROBINHOOD2017 zei:
AlexJones zei:
Snap niet dat de meelezende autoriteiten niets met deze informatie doet.

Exact! Dat probeer ik de gehele tijd nu te vertellen ....

Maar wel de klanten overal voor aansprakelijk stellen, dat kunnen ze wel.

Ja precies! Klanten opsporen en ondervragen in de hoop dat ze zichzelf per ongeluk belasten. Lekker makkelijk scoren en goed voor de statistiekjes. Kunnen ze weer zeggen dat ze de maatschappij veiliger hebben gemaakt, terwijl de werkelijke criminelen zoals het rond reizende Roemeense circus of sites als Kinky die faciliteren met rust worden gelaten. Dat is allemaal veel te lastig om aan te pakken! Jammer dat ze te laf zijn om hier op het forum deel te nemen aan discussies. Ze zitten liever stiekem mee te lezen. Net zoiets als een politieagent die met een lasergun in de bosjes zit verstopt, keiharde criminelen aanpakken die 3km te hard rijden.
Tis sneu volk, voelen zichzelf heel wat en overtuigd van hun eigen gelijk zonder zich te verdiepen in de omstandigheid waarin sommige zaken plaatsvinden. Waarschijnlijk vroeger gepest op school...

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Discriminerend geneuzel over crimi's en Dumpert-achtige opmerkingen over de politie schiet allemaal niet op en leidt af van waar het om draait.

Er is hier maar één verantwoordelijk die deze misstanden allemaal mogelijk maakt, en dat is Kinky/Midhold, onderhand de grootste misstand in de seksbranche.

Bij elk fatsoenlijk bedrijf was de almaar falende Support ontslagen naar aanleiding van deze Delftse Affaire die al meer dan een jaar aan de gang is, of op zijn minst de verantwoordelijke persoon Bram Jobse de laan uit gestuurd vanwege het ernstig in gevaar brengen van argeloze burgers.

Dat is ook waar Stegeman compleet aan voorbij ging met zijn reportage vorige week waarbij hij opgeklopt een dumbo erin luiste. Want Stegeman liet na nog even met draaiende camera richting Parkstraat 22 te Den Haag te gaan waar Midhold zetelt, en daar de internetpooiers van Midhold kritisch ter verantwoording te roepen dat eigenaar Florian Albers zo lekker verdient aan de seksadvertentiesites waar mensenhandel vrij spel heeft, illegale prostitutie ruim baan krijgt, en tallozen worden opgelicht, afgeperst en/of bedreigd.
-

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Hoe zijn de opmerkingen van anderen anders dan die van jou EmenA? Omdat wij het over de politie hebben en jij over Kinky of Stegeman? Allen zijn van hetzelfde bedenkelijke nivo; makkelijk scoren en druk doen alsof ze zgn de samenleving hebben gered.

A

Anonymous

Guest
AlexJones zei:
Hoe zijn de opmerkingen van anderen anders dan die van jou EmenA? Omdat wij het over de politie hebben en jij over Kinky of Stegeman? Allen zijn van hetzelfde bedenkelijke nivo; makkelijk scoren en druk doen alsof ze zgn de samenleving hebben gered.

Volledig mee eens. Kinky cq Midhold kan je van alles verwijten, wat schiet je er mee op? Ze zijn een commerciele organisatie die alleen maar een ding voor ogen heeft, en dat is winst maken. Het zal ze, zo blijkt, een worst wezen hoe of wat.

De overheid is uiteindelijk als handhavende macht verantwoordelijk voor het reilen en zeilen in de branche (zoals de rest van het land). Daarvoor hebben wij als volk hen een mandaat gegeven in de vorm van een regering en een parlement om deze te controleren. Welnu, zo lijkt het, is er sprake van gebrek aan wil om deze misstanden aan te pakken. Maar er kan ook iets anders aan de hand zijn bijvoorbeeld bewust politiek beleid om deze organisaties met rust te laten.

Ik vind persoonlijk dit best interessante materie aangezien het al heel lang speelt en ik er ook twee maal zelf mee te maken heb gehad, met bedreiging zelfs. Zolang er niks door de overheid aan gedaan wordt zal Midhold geen enkele vinger veroeren. Mark my words. Wat ga je doen met al die berichten naar hun sturen? Soort bezigheidsterapie lijkt me. Heb wel wat beters te doen.

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
ROBINHOOD2017 zei:
AlexJones zei:

Volledig mee eens. Kinky cq Midhold kan je van alles verwijten, wat schiet je er mee op? Ze zijn een commerciele organisatie die alleen maar een ding voor ogen heeft, en dat is winst maken. Het zal ze, zo blijkt, een worst wezen hoe of wat.

De overheid is uiteindelijk als handhavende macht verantwoordelijk voor het reilen en zeilen in de branche (zoals de rest van het land). Daarvoor hebben wij als volk hen een mandaat gegeven in de vorm van een regering en een parlement om deze te controleren. Welnu, zo lijkt het, is er sprake van gebrek aan wil om deze misstanden aan te pakken. Maar er kan ook iets anders aan de hand zijn bijvoorbeeld bewust politiek beleid om deze organisaties met rust te laten.

Ik vind persoonlijk dit best interessante materie aangezien het al heel lang speelt en ik er ook twee maal zelf mee te maken heb gehad, met bedreiging zelfs. Zolang er niks door de overheid aan gedaan wordt zal Midhold geen enkele vinger veroeren. Mark my words. Wat ga je doen met al die berichten naar hun sturen? Soort bezigheidsterapie lijkt me. Heb wel wat beters te doen.

Het verschil is dat jullie er steeds politiek op borreltafel nivo bijhalen. En voor zover dat niet zo is, is het off topic. Het gaat hier niet over mensenhandelaren of te hard rijden. Opmerkingen als "bezigheidstherapie" zijn ronduit denigrerend.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
EmenA zei:
Dat is ook waar Stegeman compleet aan voorbij ging -

De hoegenaamde akties van stegeman zijn grotendeels in scene gezet , zit een kleine vorm
van waarheid in maar grotendeel is sensatie en dat wil men toch op de commerciele tv .

katwesel

A

Anonymous

Guest
pijpfitter zei:
ROBINHOOD2017 zei:
AlexJones zei:

Het verschil is dat jullie er steeds politiek op borreltafel nivo bijhalen. En voor zover dat niet zo is, is het off topic. Het gaat hier niet over mensenhandelaren of te hard rijden. Opmerkingen als "bezigheidstherapie" zijn ronduit denigrerend.

Politiek? Het gaat hierbij om een commerciele organisatie (Midhold) die, zo blijkt, haar eigen voorwaarden en beleidsregels, aan haar laars lapt. Bovendien is het een organisatie die ten faveure van de commercie criminaliteit binnen de prostitutie faciliteert. Dit op twee vlakken, nml, oplichtgroepen te Delft (en andere plaatsten) en Oost-Europese bendes die hun klanten oplichten en waar waarschijnlijk ook veel gedwongen prostitutie voorkomt. Wat is hier moeilijk aan? Leg mij dat uit.

Het heeft geen zin Midhold hier voor te benaderen want het gaat lijnrecht in tegen hun eigen belang, nlm. geld! Derhalve zal de overheid (lees:OM) hier iets aan moeten doen. Maar omdat zij niks doen lijkt het alsof deze commerciele partijen in hun dagelijkse bezigheden met rust gelaten worden. In tegenstelling tot de klanten, waarvan de processen breeduit in het nieuws komen. Begrijp me niet verkeerd, gedwongen prostitutie en minderjarigheid moet ten strengste aangepakt worden maar hier wordt duidelijk dat er met twee maten gemeten en dat veel door de vingers gekeken wordt. Politiek beleid misschien...

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
pijpfitter zei:
ROBINHOOD2017 zei:
Soort bezigheidsterapie lijkt me. Heb wel wat beters te doen.
Het verschil is dat jullie er steeds politiek op borreltafel nivo bijhalen. En voor zover dat niet zo is, is het off topic. (...) Opmerkingen als "bezigheidstherapie" zijn ronduit denigrerend.
Ahhh, beste ROBINHOOD2017, als je "wel wat beters" hebt te doen, gá dat dan ook doen in plaats van hier trollend post na post te zeulen met je defaitistische overpeinzingen.

Concrete informatie zoals CWP de Delftse Affaire strak monitort, alleen dáár hebben we wat aan, en dáár is dit topic voor bedoeld.

Verdere discussie is beter hier op zijn plaats, speciaal aangemaakt voor onder andere jou. Dáár wil ik eventueel wel ingaan op hetgeen je allemaal te berde brengt.
-

A

Anonymous

Guest
EmenA zei:
pijpfitter zei:
ROBINHOOD2017 zei:
Soort bezigheidsterapie lijkt me. Heb wel wat beters te doen.
Het verschil is dat jullie er steeds politiek op borreltafel nivo bijhalen. En voor zover dat niet zo is, is het off topic. (...) Opmerkingen als "bezigheidstherapie" zijn ronduit denigrerend.
Ahhh, beste ROBINHOOD2017, als je "wel wat beters" hebt te doen, gá dat dan ook doen in plaats van hier trollend post na post te zeulen met je defaitistische overpeinzingen.

Concrete informatie zoals CWP de Delftse Affaire strak monitort, alleen dáár hebben we wat aan, en dáár is dit topic voor bedoeld.

Verdere discussie is beter hier op zijn plaats, speciaal aangemaakt voor onder andere jou. Dáár wil ik eventueel wel ingaan op hetgeen je allemaal te berde brengt.
-

Ahh beste Emena,

Ik passeer...we komen er niet uit.

Ofschoon ik vind dat je goed werk doet en dit met volle kracht de misstanden aankaart ben ik bang dat Kinky met haar MO gewoon doorgaat.

Discussie hierover en argumentatie, begrip voor elkaars standpunt, hoor en wederhoor, spreek en luister etc zijn begrippen die kennelijk op dit forum niet thuis horen danwel gedoogd worden. Daarmee wordt dit forum tegelijkertijd een spreekbuis voor een paar lieden die denken het gelijk aan hun kant te hebben.

Het paradoxe hiermee is dat die lieden vinden dat moderatoren van Midhold en Hookers verkeerd bezig zijn door allerlei berichten te censureren en weg te halen. Kijk, de cirkel is weer rond. En daarom wordt er ook misschien zo weinig gerecenseert op dit forum. Er is gewoon niet op een redelijke wijze een discussie te voeren waarbij respect voor elkaars standpunt gewaarborgd blijft.

En ja...er is veel mis in dit landje. Dat lijkt me toch zo langzamerhand wel duidelijk.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
@ robinhood, discussie mag wel maar liever niet in deze post...dus ff link gebruiken en daar verder gaan schrijven. :mrgreen:

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Volgens mij hoort die pop hier niet thuis.
Bare sex staat niet bij de mogelijkheden......

:lol: :lol: :lol:

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Handycarp zei:
(...)Bare sex staat niet bij de mogelijkheden....
Logisch dat nzc met die pop niet mogelijk is:
die zou toch maar eens een soa oplopen en zie die pop dan maar eens naar de GGD te slepen voor een anaal uitstrijkje en bloedmonster... :lol:
-

Terug
Naar boven