Kick op doorgeneukte volgespoten kutjes

V

Verwijderd lid 12162

Guest
In zekere zin zijn wij op dit forum allemaal afwijkend, want vrijwel iedereen neukt prostituees met condoom. Wij mannen die hen zonder condoom neuken zijn dus sowieso al afwijkend. Aangezien ook jij lid bent van dit forum zou je beter eerst eens naar jezelf kunnen kijken voordat je anderen "enigszins afwijkend" gaat noemen, want uiteindelijk ben je dit zelf ook.
Toch verteld menig prostituée mij dat minimaal de helft van alle klanten of zelfs meer vragen achter nzc, dus zo een kleine minderheid zijn we niet

Inktvlek

Toogplakker
19 apr 2023
67
53
Maar jij bezoekt (veelal) dames die nzc aanbieden? Als dat zo is dan zijn deze mogelijk overtegenwoordigd in jouw steekproeven. Dat geeft dan weer een vertekening. 🫤

iluzera

Ervaringsdeskundige
13 apr 2016
250
171
Het is wel heel erg geielom zien zo'n van het sperma druipend vers doorgeneukt kutje.
Ik hou er wel heel erg van om een kutje lekker te neuken en nadien te genieten van het geile zicht van het druipende kutje. Het is dan ook heel erg geil als ze daarna haar nog druipende kutje in mijn gezicht drukt om haar zo weer proper te likken. Maar om dit te doen nadat iemand anders haar geneukt en volgespoten heeft, neen dankje. Dus voor mij zeker geen bare-gangbang.

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32
Het is ook niet perse onderdeel van een bare gangbang, om je gezicht in het bewerkte kruis te duwen.

JosNL

Toogplakker
17 mrt 2022
64
34
Tot een tijdje geleden had ik nog nooit een sloppy second gedaan. Tot ik op een bare feestje door een knappe geile vrouw gevraagd ben om hem er na mijn voorganger zo in kon steken. Ik kon niet weigeren. Ik vond het heerlijk, zo lekker glad. Ik zelf heb mijn donatie er lekker bij gespoten.

Sinds dien doe ik het graag. Het is ook heerlijk om een vrouw als eerste lekker vol te spuiten wetende dat de andere mannen al klaar staan. Vaak maak ik dan aan het einde nog even een extra wippie.

Als er forum liefhebbers uit de regio Utrecht samen ergens iets willen plannen dan graag PM.

Jason26drenthe

Toogplakker
15 dec 2023
51
20
Ik heb het nu 1 keer meegemaakt … was nr 38 van de 40 plus van die dame … damn… wat was dat fijn! Heb sindsdien de wens om zelf ook zown partner het liefst te hebben. Ik bezoek niet super vaak een Cumdump…. Als het kan en ik er tijd voor heb dan ben ik zeker wel geïnteresseerd/van de partij.

michel

Toogplakker
13 dec 2023
100
43
Bij Cindy (Duisburg/Voerde) Nu in? ver weg, zij vraagt of je een volgespoten kutje wil. Heb haar in Duisburg diverse malen bezocht en lekker haar kut en kont volgespoten. Als ze weer wat in de buurt is ga ik er zeker weer naar toe, tongzoenen doet ze ook bij mij. Voor mij is ze een super sletje.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ik vind 't smerig eigenlijk als er nog restanten van een andere vent inzitten. Bef ook nooit dvps waarvan ik weet dat die nzc doen.

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Op bare gangbangs wacht ik steeds tot er zeker 3 in het kutje gespoten hebben. Is een zalig gevoel om een kutje te neuken dat vol zit met zaad. Ik hou het dan ook niet lang uit voor ik spuit, maar kan makkelijk 3 a 4x spuiten op zo een gangbang van 2u.

Als ik naar een club ga, kijk ik ook eerst wie bare doet. Is niet altijd het geval, maar der is er toch meestal wel eentje die het doet en die spuit ik dan verschillende keren vol.

Zelf neem ik ook soms een vriendin mee naar een club die het ook super geil vindt om volgespoten te worden door vele lullen. Alleen spijtig dat Corona nu spelbreker is. Zodra de clubs weer open gaan, dan zal je het hier op het forum wel lezen als we gaan, meestal is dit in club Amai of Club Goesting.
Wij gaan regelmatig naar parenclub Amai misschien komen we elkaar wel eens tegen dan

Terug
Naar boven