A
Anonymous
Guest
- Topic starter
Ik werk bij CoolBlue :!: 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Janneman zei:Een grote fan van creampies en sloppy seconds. Mijn wildste fantasie is nog altiid een trio doen met een koppel waarbij de mannen meerdere keren de dame volspuiten.
Gangbangs vind ik ook leuk. Heb er meerdere gedaan bij Freya en Bekkevoort.
Die kans zit er dik in iddRogier5166 zei:Janneman zei:Een grote fan van creampies en sloppy seconds. Mijn wildste fantasie is nog altiid een trio doen met een koppel waarbij de mannen meerdere keren de dame volspuiten.
Gangbangs vind ik ook leuk. Heb er meerdere gedaan bij Freya en Bekkevoort.
Tussen 2017 en 2020 ook verschillende keren GB's in Bekkevoort bezocht... meestal was het een jonge dame, 1 keer een wat oudere, maar die was de lekkerste .... hebben dan wss in elkaar's sperma geneukt![]()
RichardSPP zei:Een kutje met vers zaad is mijn fetish nummero 1....100% hetero, maar niets windt me meer op...de enige motivatie die ik kan bedenken is dat vreemd zaad iets zegt dat zij zo geil is dat ze het ook met andere mannen doet....m'n vriendin kan me niet blijer maken dan wanneer ze me op het werk appt dat ze de mannen van Coolblue heeft bedankt voor het naar de zolder tillen van de wasmachine door zich door beide mannen bare te laten neuken...ondanks de ook wel aanwezige angst voor een onaangename soa, wint die lust het van het verstand...