Kick op doorgeneukte volgespoten kutjes

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Janneman zei:
Een grote fan van creampies en sloppy seconds. Mijn wildste fantasie is nog altiid een trio doen met een koppel waarbij de mannen meerdere keren de dame volspuiten.

Gangbangs vind ik ook leuk. Heb er meerdere gedaan bij Freya en Bekkevoort.

Tussen 2017 en 2020 ook verschillende keren GB's in Bekkevoort bezocht... meestal was het een jonge dame, 1 keer een wat oudere, maar die was de lekkerste .... hebben dan wss in elkaar's sperma geneukt :)

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
het is heerlijk klaarkomen in een volgespoten kut.
Ik kom regelmatig bij een stel waar hij haar eerst volspuit en ik daar overheen en dat voelt toch lekker als je klaarkomt.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Rogier5166 zei:
Janneman zei:
Een grote fan van creampies en sloppy seconds. Mijn wildste fantasie is nog altiid een trio doen met een koppel waarbij de mannen meerdere keren de dame volspuiten.

Gangbangs vind ik ook leuk. Heb er meerdere gedaan bij Freya en Bekkevoort.

Tussen 2017 en 2020 ook verschillende keren GB's in Bekkevoort bezocht... meestal was het een jonge dame, 1 keer een wat oudere, maar die was de lekkerste .... hebben dan wss in elkaar's sperma geneukt :)
Die kans zit er dik in idd

giopetto

Snuffelaar
14 aug 2021
10
2
RichardSPP zei:
Een kutje met vers zaad is mijn fetish nummero 1....100% hetero, maar niets windt me meer op...de enige motivatie die ik kan bedenken is dat vreemd zaad iets zegt dat zij zo geil is dat ze het ook met andere mannen doet....m'n vriendin kan me niet blijer maken dan wanneer ze me op het werk appt dat ze de mannen van Coolblue heeft bedankt voor het naar de zolder tillen van de wasmachine door zich door beide mannen bare te laten neuken...ondanks de ook wel aanwezige angst voor een onaangename soa, wint die lust het van het verstand...

Geile gedachte, je vrouw bare met twee mannen van Coolblue. Je hebt ook wel een lekker geile vriendin dan!!
Ik biedt me bij deze aan om de "Salando-man" te spelen! Of een lekker triotje?!

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
Vòòr 1983, d.w.z. vòòr het onstaan van HIV, in de rode buren van Amsterdam, Den Haag, Antwerpen, Brussel, enz, waren condoms nog weining gebruikt.

Zo vaak, baden de hoerenlopers in de sperma van de voorgangers...;-) :D

En ook zo, voor anale seks, geen nood voor een lubricant... ;-) ;-) :lol:

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ieder z´n zin, maar ik begrijp met de beste wil vd wereld die fascinatie niet van zogenaamde hetero mannen die er op kicken om andere, vreemde mannen hun zaad uit een vrouw haar kut te gaan likken of er met hun eigen piemeltje gaan in te roeren?
Dat bi mannen of homo´s kicken op andere mannen hun zaad kan ik eventueel nog inkomen, alhoewel...
Maar hetero mannen??

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Idd, 'k heb het ook al eens aangehaald dat zulke zaken en gangbabgs enz... voor verdoken homo's of bi's zijn. Maar dan staan er plots ne ganse hoop op hun achterste poten. De waarheid onder ogen zien is voor velen een pijnlijke zaak. Dan is het natuurlijk makkelijker en stoerder (NOT!) moord en brand te schreeuwen dan toe te geven dat je (ook) op mannen kickt.

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Nou ik vind een volgespoten kutje echt 1 van de meest geile dingen die er zijn, en ben blij dat mijn vrouw dat ook vind.
Tevens heb ik weleens geprobeerd te spelen met een man en diverse tv dames maar hoe mooi ze ook zijn, ik word er niet opgewonden van.
Dus jullie theorie dat iedereen die dit geil vind home of bi is stiekem klopt dus niet.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Je wordt wel opgewonden van andermans zaad, dus kan je het draaien, keren en ontkennen zoveel je wilt maar je bent dan nooit ofte never 100% hetero. Feiten zijn feiten.

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Wat maakt het uit? Ik kick ook op zaad. Ik pijp regelmatig een man en slik ook graag zijn zaad. En een volgespoten kutje uitlikken en/of neuken is nog nooit gebeurd maar staat wel bovenaan mijn bucket-list.
Maar tongen of neuken met mannen is echt mijn ding niet. Ik voel me dus zeker niet homo. Noem me dan maar 75% hetero, ik geniet er echt niet minder om als ik met een geil vrouwtje in bed lig.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Daar is op zich helemaal niks mis mis mee, ieder zijn goesting. Het was dan ook enkel bedoeld op wie zichzelf hetero noemt en toch op mannen, hun bijzijn of hun zaad kickt. Jij doet er tenminste niet hypocriet over.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
@ B.Effer

Voila, geen probleem. Jij bent voor een stukje dus bi en zegt dit zelf.
No problem en dan is die fascinatie voor mannelijk zaad te plaatsen.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
@ Dromer2

Wat ik dan nog raarder vind dan een man die het kutje van een hoer wil volgespoten zien om dan uit te likken, is een man die er op kickt dat de kut van z´n eigen vrouw door ander mannen word volgespoten zodat hij zich er kan aan tegoed doen.
Zo is het toch dat je bedoelde in je post?
Dan lijkt die hoop kwakken je volgens mij meer waard te zijn dat je vrouw haar kutje ?? Want je noemt het een vd geilste dingen dat er zijn.

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Ik vind dat idd heel erg geil als iemand of meerdere mijn vrouw volspuiten ja.
Jij vind dat gek en veroordeelt mij daar op alleen omdat jij dat zelf niks vind.
Je bericht is zeer veroordelend en daar heb ik serieus moeite mee want uiteindelijk beslis ik dan nog wel wat ik mijn vrouw waard vind, de laatste persoon die ik daarvoor nodig heb ben jij.
Overigens lik haar kutje niet uit, zonde van de moeite om dat zaad erin te krijgen.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ik veroordeel niet, ik stel enkel vast dat er mensen zijn met toch wel enkele sterk afwijkende smaken en voorkeuren.
Ik heb nergens gezegd dat dit niet mag, maar net zoals er mannen mogen zijn die wild worden van andere mannen hun sperma mag ik dit toch wel enigszins afwijkend vinden, niet?

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Als jij dat afwijkend vind heb je er een oordeel,over en dus veroordeel je.
Deze hele wereld hangt aan elkaar van mensen met voorkeuren, die zul jij zelf ook ongetwijfeld hebben en ook jouw voorkeuren zijn prima.
Dus als ik jouw niet veroordeel waarom doe je het dan wel bij mij of anderen

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Nu mag je het draaien of keren gelijk je wil, het is alvast niet normaal te noemen.
Bij een bi man kan ik dit snappen.
Maar iemand die zichzelf ziet als een hetero maar terwijl er op kickt dat de kut van z´ eigen vrouw overloopt vh zaad van verschillende vreemde mannen...da´s niet normaal. Sorry.

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Hou eens op met er labels als niet normaal of afwijkend aan te hangen. Stel gewoon vast dat het jouw smaak of voorkeur niet is. Helemaal prima, maar laat een ander zijn eigen keuzes maken en hang daar geen waardeoordeel aan.

Terug
Naar boven