Katja - (Bare GB) 3-8-'18 Wommelgem

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
1e half uur is een bukkake/golden shower sessie (niet mijn ding, hoef je ook niet te betalen als je niet mee doet). Katja zit dan in een rubber bootje met alle mannen eromheen.

wim_p

Snuffelaar
15 dec 2017
2
0
Heeft ze tijdens de afgelopen 3 gangbangs (Brecht, Wommelgem en/of Oost-Vlaanderen) iets gezegd over dat het de laatste zouden zijn?

wim_p

Snuffelaar
15 dec 2017
2
0
Had eind vorige week via email contact met haar (of haar pr-persoon eerder) en had aangegeven graag een gang-rape te doen. Ze zou dat blijkbaar wel een geil idee vinden. Ik zou dan wel 10 man bij elkaar moeten krijgen. Zijn er hier mensen met interesse daarin? Idee is dus haar met 10 man te "verkrachten" eerder dan dat ze alles gewillig ondergaat zoals op de gangbangs van haar.
Eventueel op 21/8 rond 14u?

wim_p

Snuffelaar
15 dec 2017
2
0
Moest ik 10 man bij elkaar krijgen, wou ze nog wel een gb doen. Nu weet ik niet of er directe interesse is omdat ze er toch 3 vlak na elkaar gedaan heeft. Maar om dan toch maar eens te polsen, wie heeft er interesse en KAN op:
  • dinsdag 21/8 13u
  • dinsdag 28/8 13u

31 aug 2016
1.194
112
wim_p zei:
Moest ik 10 man bij elkaar krijgen, wou ze nog wel een gb doen. Nu weet ik niet of er directe interesse is omdat ze er toch 3 vlak na elkaar gedaan heeft. Maar om dan toch maar eens te polsen, wie heeft er interesse en KAN op:
  • dinsdag 21/8 13u
  • dinsdag 28/8 13u

Zo mijnheer de organisatort .

Als je er ook ff de regio vermeld waar jij dit wil gaan te organiseren .

Is wat makkelijker voor de mensen .

Ivm reistijd !!

Als ik goed lees ga je eerst venters zoeken
Voordat je contact heb met de dame of haar "vriend "

Dus eerst triggeren en dan blijkt dat er niets te zijn .

wim_p

Snuffelaar
15 dec 2017
2
0
Locatie inderdaad vergeten, dat zou dan Wommelgem zijn.
Ik vond het ook een beetje vervelend hoe ze het voorstelden, maar goed. Als er genoeg interesse zou zijn, waarom niet dan.

jokke

Toogplakker
27 apr 2015
117
8
Hallo,

Nog iemand iets van deze Katja vernomen?
Dacht dat ze gestopt was met GB's, maar over een week of 2 nog een adv zien passeren voor een GB in Brecht, maar was al te laat voor mij.
Iemand hiernaar toe geweest of iemand die weet of dit eenmalig was of dat zij terug regelmatig zal organiseren?

Greetz

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Vrijdag 12/10 bukkake en gangbang in Wommelgem. Geen aanduiding ivm bare.

jokke

Toogplakker
27 apr 2015
117
8
burrito zei:

Thx Burrito,
Vrijdag kan ik er spijtig genoeg onmogelijk geraken, hopelijk komt er nog een vervolg.
Heb jij een mail gekregen van hun, vroeger kreeg ik steeds mail, maar laatste keer en nu niet?

Greetz

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
jokke zei:
burrito zei:

Thx Burrito,
Vrijdag kan ik er spijtig genoeg onmogelijk geraken, hopelijk komt er nog een vervolg.
Heb jij een mail gekregen van hun, vroeger kreeg ik steeds mail, maar laatste keer en nu niet?

Greetz

Nee. Er stond een advertentie op afspraakjes. Kan ook niet want ik zit dan op de Heizel voor België - Zwitserland.

tartinut

Toogplakker
26 okt 2015
114
7
Ze doet alleszins nog af en toe een gangbang, zie haar voorbij komen op afspraakjes. Vorige zomer haar bezocht, maar voor de pis en sperma bukkake, na haar gb. Lekker buiten in de tuin in het zonnetje. Haar kin, hals, en op verschillende plaatsen over haar hele lichaam hing opgedroogd sperma, dan lekker met 3 man haar in haar mond en over haar lichaam en gezicht gepist, en dan heerlijk laten klaarpijpen en haar gezicht onder gespoten, wat een geil ding! En voor de mensen die twijfelen over de foto's, die zijn misschien al wat ouder, maar ze zag er waanzinnig goed uit, prachtig lichaam, waanzinnig knap gezichtje, en prachtig zwart haar, en een (ietwat marginale) groffe bek...kortom, een supersletje dus!

DeStef

Toogplakker
27 sep 2018
40
13
Bij de huidige advertentie voor een gb in Nijlen aanstaande vrijdag staat in ieder geval niet meer "geen bare" vermeld. Goede hoop ...
Of heeft iemand toevallig al nagevraagd of het bare zou zijn?

Gangbang - Afspraakjes.com

DeStef

Toogplakker
27 sep 2018
40
13
Heb haar even hierachter gevraagd. De reden dat ze geen bare gb's meer doet is omdat volgens haar de meeste gasten dit niet willen. Bij privédates is het bv wel mogelijk om haar bare te nemen.

Geen oproepen in topics AUB

Terug
Naar boven