Katja - (Bare GB) 3-8-'18 Wommelgem

A

Anonymous

Guest
Ik wist niet zo goed waar dit te plaatsen. Op basis van de rubriekdefinitie toch maar hier geplaatst.
Op basis van de advertentietekst zou ik toch zweren dat gezegd wordt: Katja gaat deze keer wel "bare".
Katja gaat nu een stapje verder, eindelijk weer GGG-style zegt de titel van de advertentie. Dus ik verder lezen, want denk zou Katja nu dan eindelijk TOCH "bare" doen. Dus ik lees verder: "Houd haar schaamlipjes uit elkaar en duw jouw lul diep in haar kut en pis krachtig. Spuit jouw zaad op haar KUT...." Volgens mij zit er geen condoom om een lul die in een kut zit en nog kan plassen ook. Dus denk: ja hoor, Katja is eindelijk over de streep.
Want ja, zonder condoom is zonder condoom. Blijkbaar heeft ze liever niet dat je er sperma in spuit, want dat dan weer op de kut. Maar pissen erin.
Denk laat ik me op basis van "begrijpend lezen" maar eens aanmelden. Komt er als antwoord terug: nee, het is NIET bare. :roll: Het is dat ik geen klomp heb, anders was die nu gebroken.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Ik begrijp de bare/niet bare verwarring.
Al vraag ik me af waarom ze nog een condoom wil gebruiken als je op haar kutje mag spuiten, en dan het zaad als glijmiddel kan gebruiken.
Dan heeft een condoom voor de dame geen enkele zin meer lijkt me. Het beschermd enkel de man nog.

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Ik lees de advertentie van katja regelmatig en het staat er toch echt altijd bij.
Onderaan vermeld.
Blijf het ook altijd raar en verwarrend vinden.
Maar zo dra het rubbertje weg mag meld ik mij meteen aan. ;)

Hopelijk gebeurt dat nog eens.

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
Vriendje3 zei:
Ik lees de advertentie van katja regelmatig en het staat er toch echt altijd bij.
Onderaan vermeld.

Katja zou binnenkort een laatste gangbang houden en die zou volledig bare zijn.

jokke

Toogplakker
27 apr 2015
117
8
Laatste gangbang?

Idd wel al een tijdje geleden van een adv, zou wel spijtig zijn moest zij ermee stoppen, ben er 1 keertje geweest op de plas en bukkake bang, was super geil maar door tijdsgebrek kon ik enkel het eerste deel blijven.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
wwam zei:
Vriendje3 zei:
Onderaan vermeld.

Katja zou binnenkort een laatste gangbang houden en die zou volledig bare zijn.

dat lijkt me een geile bende.

jokke

Toogplakker
27 apr 2015
117
8
Ik ben er een tijdje geleden geweest op haar GB in Wommelgem.
Was toen eerste deel met pis en bukkake bang.
Zeer geil en gewillige meid, zat in haar plastieje opblaasbootje met haar mondje wijd open en nam alles gewillig in ontvangst zowel zaad als pis en slikte alles gewillig door.

Was toen niet zo super veel volk, wat iedereen de mogelijkheid gaf zich goed te laten afzuigen en hard in haar mondje en keel te neuken.

En er was voldoende drinken aanwezig om weer aan te vullen en je blaas weer in haar mond/keel leeg te plassen, ze moedigde de aanwezige mannen zelfs aan :).
Geil dondertje, hoop echt dat de volgende niet haar laatste GB zal worden.
Denk niet dat er veel meiden voor dit alles te vinden zijn, moest er nog iemand eentje kennen hoor ik het graag.

Greetz Jokke

A

Anonymous

Guest
Ontving een mailtje. Hierin werd aangekondigd dat haar LAATSTE gangbang zal worden ingepland. En de laatste zal voor het eerst BARE zijn.

A

Anonymous

Guest
Ik kan er nog altijd geen wijs uit. In een mail die ik heb ontvangen zegt "ze" (ze schrijft het natuurlijk niet zelf) redelijk expliciet dat bare op haar " laatste" (want er wordt beweerd dat ze gaat stoppen) is toegestaan, maar tegelijkertijd wordt gemeld dat ze mogelijk volgende week ergens weer een GB gaat doen. 2 gangbangs, 1 vrijdagmiddag en 1 vrijdagavond, eerste in Brecht, tweede in Wommelgem. Wel wat veel op een dag. Maar goed. Bare of niet? Bij de mogelijkheden WEER niet genoemd op redlights en op Sexjobs niet geplaatst in de rubriek Barebangs. En uit de tekst valt niet meer op te maken dan de voorgaande keren. Ze ziet er lekker uit. Maar door deze onduidelijkheid blijf ik met het gevoel rondlopen: straks betaal ik €140 voor de volledige sessie van 2,5 uur met 1 dame. Geld afgedragen en puntje komt bij paaltje en daar komt toch het rubber te voorschijn. Jammer ook, dat voor 1x die plasseks ( al komt het er in praktijk vaak niet van lees ik op Hookers) niet wordt geschrapt. Da's echt niet mijn ding. Kortom, wederom confuus.

A

Anonymous

Guest
https://www.sexjobs.nl/gangbang/bukkake/ggg-style-gangbang_6171216https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/ggg-style-gangbang.htmlhttp://www.afspraakjes.com/Katja-Di...CA2-C532-4223-8DBC-AD275C851E2D}#.W04MftIzZPYhttp://www.afspraakjes.com/Katja-Ge...014-0023-4E95-8FBB-0E4291434150}#.W04MotIzZPY
En tekst uit te mail, ook niet 100% eenduidig. Blinken echt uit in duidelijk, maar niet heus... :roll:

"Op 20-07 doe ik de laatste feestjes. Ik ga er mee stoppen. Ik doe 2 feestjes. In Brecht van 12:00-14:00 GB en aansluitend een bukkake/golden shower. En in Wommelgem Van 18:30-19:00 bukkake/golden shower en aansluitend om 19:00uur GGG style. Pis en zaad overal waar je maar wilt. Omdat het de laatste keer is, mag het echt overal waar je maar wilt. Eenmalig gaan de remmen volledig los. Doe waar je zin in hebt en laat jezelf volledig gaan. Er is genoeg drank aanwezig en ook alcoholvrije bier.
De week daarop zal er nog een feestje plaatsvinden maar het is nog niet bekend waar."

A

Anonymous

Guest
Ja, ik weet...Maar vorige keer stond er ook: ""Houd haar schaamlipjes uit elkaar en duw jouw lul diep in haar kut en pis krachtig...."

jokke

Toogplakker
27 apr 2015
117
8
Born2goBare zei:
Ik kan er nog altijd geen wijs uit. In een mail die ik heb ontvangen zegt "ze" (ze schrijft het natuurlijk niet zelf) redelijk expliciet dat bare op haar " laatste" (want er wordt beweerd dat ze gaat stoppen) is toegestaan, maar tegelijkertijd wordt gemeld dat ze mogelijk volgende week ergens weer een GB gaat doen. 2 gangbangs, 1 vrijdagmiddag en 1 vrijdagavond, eerste in Brecht, tweede in Wommelgem. Wel wat veel op een dag. Maar goed. Bare of niet? Bij de mogelijkheden WEER niet genoemd op redlights en op Sexjobs niet geplaatst in de rubriek Barebangs. En uit de tekst valt niet meer op te maken dan de voorgaande keren. Ze ziet er lekker uit. Maar door deze onduidelijkheid blijf ik met het gevoel rondlopen: straks betaal ik €140 voor de volledige sessie van 2,5 uur met 1 dame. Geld afgedragen en puntje komt bij paaltje en daar komt toch het rubber te voorschijn. Jammer ook, dat voor 1x die plasseks ( al komt het er in praktijk vaak niet van lees ik op Hookers) niet wordt geschrapt. Da's echt niet mijn ding. Kortom, wederom confuus.

Ben er eens geweest in april ergens, toen was het enkel met condoom, en het plasseks in haar mondje en over haar lichaam werd constant gedaan het eerste uur samen met pijpen en haar mondje vol pis en zaad, was wel geil toen...
Greetz

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Na alle speculaties toch maar zelf gevraagd of het zonder was.
En werdt bevestigd

Terug
Naar boven