Katja - (Bare GB) 3-8-'18 Wommelgem

firefox777

Toogplakker
22 mei 2015
62
1
hoe was de BARE bang? had helaas geen tijd en voldoende vertrouwen dat Katja echt all the way gaat. Heb haar ca een jaar terug wel eens SAVE gebangd en vond het een top ervaring maar jammer van dat rubbertje. Is dan ook bij 1 keer gebleven. Mocht de bang inderdaad BARE geweest zijn en komt er alsnog nog een afterparty voor de twijfelaars dan houd ik me aanbevolen :lol:

A

Anonymous

Guest
Of het speciaal was of niet: mijn twijfel dus niet niet weggenomen door iemand die specifiek voor "bare"ging. Ondanks de beweringen hier en in de mail zou deze keer "bare" mogelijk zijn, maar voor Nederlanders (dus goed bekend met Sexjobs), wel heel gek dat de GB niet werd geplaatst onder de rubriek Barebangs. Er werd ook voor deze week een herhaling beloofd in de mail, daar ook niks meer van gezien. Daarvan was de locatie nog niet bekend, maar zie niks op de Nederlandse en Belgische sites.
Dus blijf vermoeden dat dit gewoon een "reclame-stunt" was. Noodzakelijk geworden omdat week in week uit 1,2,3 GBs , deels in NL en deels in Belgie, gedurende een hele lange periode ...dat leidt altijd tot hetzelfde - hoe knap en goed het meisje ook zou kunnen zijn - tot een sterke daling van het aantal deelnemers.
Geen getuigen van het tegendeel, dus terecht nog in deze rubriek.
Blijf het jammer vinden dat deze Katja niet gewoon de Bare GB-wereld is betreden, maar het zal wel zo zijn dat het vriendje een andere "kick" heeft dan het met sperma gevuld kutje....

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Zoals ik al zei, het inititief condooms te gebruiken werd volgens meerdere hooker recensies geheel aan de heren zelf overgelaten.
De aankondiging voor de komende party spreekt ook duidelijke taal ("spuit al haar gaten helemaal vol zodat het zaad uit al haar gaten druipt"...waarom die advertentie wederom bij bukkake staat en niet bij bare GB weet ik niet, wellicht toch eens soort struisvogelpolitiek).

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Overigens constateer ik net als vorige keer een significant verschil tussen de aankondigingen voor Zundert (die bij GB algemeen staan) en die voor Wommelgem (die bij Bukkake staan). Mogelijk heeft dit te maken met verschil wetgeving Nederland en België maar voor het echte werk moet je wellicht in Wommelgem zijn.

lighano

Ervaringsdeskundige
2 jan 2017
327
71
Als ze bare doet zou dat voor die prijs (€ 90 enkel gb) wel behoorlijk de moeite zijn, toch is een plaatsje reserveren :!:

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
lighano zei:
Als ze bare doet zou dat voor die prijs (€ 90 enkel gb) wel behoorlijk de moeite zijn, toch is een plaatsje reserveren :!:

Het is wel degelijk bare in Wommelgem op donderdag 2/8 om 19:30 (bukkake, 50 EUR) en van 20 tot 22 uur (bare gangbang, 90 EUR) met buitenseksmogelijkheden en ook te Wetteren op vrijdag 3/8 van 18:30 tot 20:30 (bare gangbang, 90 EUR) en om 20:30 uur (bukkake, 50 EUR) Samen (bukkake en gangbang) is dat telkens 140 EUR. In Brecht (vrijdag 13:00 - 15:00 gangbang en om 15 uur bukkake is het NIET bare)

Misschien toch graag verplaatsen naar gangbang/Antwerpen

A

Anonymous

Guest
Inmiddels uit voldoende betrouwbare bronnen bevestigd gekregen dat de gangbang vandaag in Wommelgem en waarschijnlijk ook die van morgen in Wetteren ECHT VOLLEDIG BARE was, dus kan van GEEN NZC naar (nu ineens wel) NZC. Helaas behoorde ik tot de twijfelaars en kan ik me helaas morgen niet vrijmaken. De opkomst schijnt alleszins redelijk (15 bij bukkake en 15 bij bare gangbang, althans zo werd mij gezegd) te zijn geweest. Wat ik al wist: de dame is idd mooi en de dame van de foto's.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Kan het bevestigen dat het een Bare GB was.
Helaas zijn de foto's wel echt van haar maar van enkele jaren geleden, ongeveer 10 jaar???

A

Anonymous

Guest
Hoe oud schat je haar dan? Ik heb er altijd een hekel aan als een dame 10 jaar ouder blijkt te zijn dan in de advertentie staat. Een paar jaar ouder en in elk geval recente foto's kan ik nog wel inkomen, maar 10 jaar :roll: :roll: :roll:
Of lijkt ze 10 jaar ouder door overmatig gebruike van coke, GHB, XTC en speed, want zonder dit soort middelen weet een dame echt niet zo een brute gangbang te doorstaan.... (mijn mening, en ook van dichtbij wel vaker gezien, de cokesnuivertjes waarbij alles kan en niks pijn doet)

botten1980

Toogplakker
3 jul 2015
67
8
De organisator (*******) heeft me bevestigd dat de gb bare is vanavond,

Edit CWP Nergens voor nodig

onvermoeibaar

Toogplakker
6 apr 2015
90
1
Ik ben geweest op 02/08 in Wommelgem. Was een bare gangbang met een hele gewillige en geile Katja en een groep plezante mannen. Was dus een super geslaagde avond. Ben 3 x in Katja klaargekomen. Het zaad van alle mannen bleef al die tijd in haar poesje zitten. Was dus heerlijk. Mocht ze nog zo'n gangbang doen, doe ik terug mee.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Als ik de advertentie zo lees is het de bedoeling dat iedereen over haar heen plast en op haar spuugt enzo klinkt wel als een geile boel. Maar ik vraag me af of dat ook gebeurd eigenlijk.
Kan iemand dat verduidelijken?

Terug
Naar boven