Kassandra NS 39/1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piemel22

Toogplakker
31 mrt 2020
61
15
Dit bericht is gerapporteerd.
Nou na hier en daar wat te hebben gelezen en omdat Jasmine op 22/2 niet aan welig was. Voor de rest was het ook een uitgestorven bende. Ik dacht dat er maar vier a' vijf rode lampen branden en er maar drie beschikbaar waren. Eerst liep ik aan de overkant en spotte al dag het Kassandra was ooit in de Muurstraat bezocht toen zijj nog jonger was. Na de straat op en neer te zijn gelopen toch maar richting 39/1 en ja met een kort knikje ging de deur open en ik gelijk naar boven daar zonder overleg, iets wat ik nooit zomaar doe €150,— aan haar gegeven ze vroeg nog wat ik wilde? Ik zei alles ik had het beter niet kunnen zeggen. Nu even kort: mevr tongzoende fantastisch mag ook wel voor €150,— neuken is een aanfluiting, pijpen kan zij ook niet ondanks dat ze al lang in het vak zit, ze zei telkens dat ik aan haar borsten moest zuigen! Ik dacht volgens mij hebbik gebrek aan initiatief haar borsten zijn zo slap als wat net twee lege kruiken ik word er niet warm of koud van. Na het neuken want die smiecht had vlak voor heg pijpen op snieky wijze het condoom geplaatst en dat voor €159,— na dd daad heeft ze mij nog gemasseerd ook daar verwacht je veel meer van tenminste als ze niet kan neuken want dat kan ze echt niet, dan verwacht je toch een andere kwaliteit. Ze wreef tegen de richting in en wist niet wat ze moest doen alsof ze een YouTube filmpje had bekeken en telkens terug moest spoelen om het te onthouden. Mijn conclusie ze neemt niet zonder ondanks de verhalen hier en daar en ook al zou ze het wel doen ze is beslist geen zesje waard. Voor dd mannen die zeggen ik heb haar genaaid zonder dan zeg ik ik ook zonder verstand, ik had niet moeten zeggen dat ik alles wilde maar dat ik niets wilde ook geen condoom! Ze heeft drie condooms gebruikt tijdens het bezoek wat bij mij het signaal is dat ze hier niet thuis hoort maar bespaar u de moeite . De dames die wel willen zitten er wel, Karina, Miriam, Maria, Mia , Jasmine, Nathalie ongetwijfeld ben ik wel een dame vergeten maar dit lijkt mij eerst wel genoeg. Mijn advies voor meer dan € 50,— is zij de moeite niet waard. Maar ieder zijn ding. ! Was Laura er nog maar uit de Muurstraat dat was een topper die zijn gewoon schaars aan het worden.

Voormalig lid 42985

Toogplakker
8 mrt 2024
149
88
Slappe tieten? Dan ben je misschien siliconen gewend. Op kinky staan fotos die waarheidsgetrouw zijn. En daar kun je die tieten niet echt slap noemen. Nzc daar zal ze zeer, zeer selectief mee zijn. Denk dat ze met meer dan 90 procent van de klanten niks onveiligs wordt gedaan. Dus voor bare moet je echt geluk hrbben en lukt je dat überhaupt niet eerste keer. Op gilrsreview krijgt ze hoofdzakelijk positieve reacties van veel verschillende mensen. Dus denk dat jou ervaring combinatie is van te hoge verwachtingen en gebrek aan Klik. Ik herken ne überhaupt niet in bovenstaande verhaal. Volgens nij mij werkt le niet aan de muur straat zo ver ik kan herinneren. En ja Laura ken ik ook, maar die was toen al erg oud of Carmen. Die was ook lekker zc te foen maar ook gestopt

Laatst bewerkt:

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
ik gelijk naar boven daar zonder overleg, iets wat ik nooit zomaar doe €150,— aan haar gegeven
Maar niet opnieuw doen dan.

ze vroeg nog wat ik wilde? Ik zei alles ik had het beter niet kunnen zeggen.
Klopt! Zolang je geen duidelijke afspraak maakt heb je geen idee wat 'alles' bij haar inhoudt.
Na het neuken want die smiecht had vlak voor heg pijpen op snieky wijze het condoom geplaatst
Je had toch helemaal niet afgesproken dat het ZC zou zijn? Niets 'sneaky' aan dus. Ze deed gewoon haar werk.
na dd daad heeft ze mij nog gemasseerd ook daar verwacht je veel meer van tenminste als ze niet kan neuken want dat kan ze echt niet, dan verwacht je toch een andere kwaliteit.
Jouw logica is er gewoon niet! Waarom zou iemand die slecht neukt en pijpt, opeens een goede masseuse zijn. Mijn buurman kan slecht koken, moet ik dan 'nu tenminste verwachten' dat hij wel goed mijn huis kan schilderen?

Conclusie: Wij mochten nadat jij 5 jaar hier rond neust toch 'ten minste' verwachten dat jij 'ten minste' zou weten (1) dat als je geen goede afspraken maakt én (2) de klik er niet is, dat je NZC niet perse kunt verwachten.

Je hebt voor je €150 (of was het € 159) in ieder geval lekker getongzoend en 'ten minste' 3 condooms gekregen.

Dat een ander die wel de klik met haar heeft en het respect geniet of het vertrouwen, of voor haar aantrekkelijker is, wel er zonder in mocht is heel prima mogelijk.
Niets onmenselijks aan en ze is toch immers mens.

Voormalig lid 42985

Toogplakker
8 mrt 2024
149
88
Ben het eens met Benny. Weinig bekend over Elizabeth/Kassandra wat betreft bare, op enkel bericht na. Ben benieuwd of er meer mensen zijn met bare ervaring met haar. Heb altijd goede ervaringen.

Voormalig lid 42985

Toogplakker
8 mrt 2024
149
88
Zou deze week haar opzoeken. Jammer genoeg is ze er nu niet. Iemand die weet wanneer ze er weer is? Verder niks te beleven in Groningen raambuurt. Hoop dat Elizabeth er snel weer is.

Leipo

Toogplakker
12 jan 2025
92
116
Denk weinig kans als de verhalen lees. Voor geld is niet allee te koop. Zijn ook dames die buiten hun werk gewoon een relatie of een gezin hebben en geen risico willen lopen een ziekte mee naar huis te nemen. Eigenlijk als je er over nadenkt is het best apart dat er toch redelijk wat danes zich bare laten neuken door sons best veel kerels. En ja ik houd ook van bare, daarom ben ik ook hier. Maar bij sommige dames is nee gewoon nee. Lees niks echt heel concreets over nzc. Dus als iemand dat recentelijk wel gedaan heeft dan lezen we dat graag

Laatst bewerkt:

Leipo

Toogplakker
12 jan 2025
92
116
Geen bare dus. Dame hoort dus niet op dit forum thuis, tenzij iemand met een duidelijk verhaal komt wat het tegendeel bewijst

Leipo

Toogplakker
12 jan 2025
92
116
Dan doet ze op dit moment inderdaad geen bare. Nou, misschien ni even met haar partner dan. Kijken wat de verhalen dan weer in maart worden. Ik neem ze met korreltje zout

Leipo

Toogplakker
12 jan 2025
92
116
Eigenlijk is het simpel: Piemel22 heeft geen goede ervaring met haar. Geen bare in ieder geval. Op girlsreview zijn de ervaringen met deze dame over het algemeen wel erg positief, maar niks over bare. Bare is dan ook weer iets waar op GR niet zo openlijk over geschreven wordt. Omdat er op ons mooie forum niet echt duidelijke recentie over bare met haar te vinden is, ga ik er van uit dat dit niet mogelijk is bij haar. Ze hoort dus niet op dit forum thuis.

Laatst bewerkt:

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
Wat ben jij voor een bijdehandje, jij bent het type dat denkt veel te weten maar eigenlijk helemaal niets weet . Meneer de rechercheur.
Je schrijft een 'kul-verhaal', dat lees ik en ik probeer te duiden -met een vleugje humor- voor die aspecten waar het toch wel een vreemd verhaal is.
Ik 'denk helemaal niet veel te weten', ik baseer me letterlijk op wat jij schrijft. Ik voel me dan ook helemaal geen 'Meneer de rechercheur'. Ik heb namelijk helemaal niets uit hoeven te zoeken, alleen maar jouw eigen klaagzang over deze DVP hoeven te lezen. Niets 'rechecheur-achtigs' aan toch?

Met mijn bericht daar hoef je niets te doen natuurlijk. Blijkbaar beschouw jij het als kritiek en voel je je vervolgens persoonlijk aangevallen. Nergens voor nodig. Jouw persoon maakt me niet uit, je handelen was vreemd bij die DVP en dat duid ik. Niets meer en niets minder.

Je daaropvolgende reactie spreekt boekdelen: je klaagt vooral graag en legt -net als bij die DVP- de schuld graag bij de ander.

Net als 'hoe je het allemaal deed' bij deze DVP zoals gezegd, dit soort reacties hier 'op de man' maar niet meer doen.

Je hebt alleen jezelf er maar mee.

Laatst bewerkt:

Leipo

Toogplakker
12 jan 2025
92
116
En daar zijn er al zo veel van. Bare op de lul gaan wat minder. Bij deze dame blijkbaar ook niet

petertjeboz

Toogplakker
24 feb 2024
170
162
Geen bare dus. Dame hoort dus niet op dit forum thuis, tenzij iemand met een duidelijk verhaal komt wat het tegendeel bewijst
Ze staat toch in het topic over nmc op dit forum,dit topic is er speciaal voor dames die nmc doen e dusdanig goed zijn dat ze het waard zijn om vermeld te worden
Conclusie ze hoort hier wel en staat nog op de juiste plaats op het forum ook

Leipo

Toogplakker
12 jan 2025
92
116
Nou topicstarter vond het anders niet zo goed. En in andere topics bij Groningen waren er tijdje geruchten over bare ja of nee. Dus ja, voor nmc zal je bij haar, gezien reviews op GR, aan je trekken komen. Bare proberen? Succes. Ik hoor graag als het gelukt is

Laatst bewerkt:

Leipo

Toogplakker
12 jan 2025
92
116
Was recentelijk in Groningen en heb even door de straten gewandeld. Gewoon voor de sfeer, herinneringen ophalen. Nergens naar binnen geweest. Meriam toen gezien, vroeger bezocht. Even een knikje. Las op girlsreview dat iemand een niet zo'n leuk kadootje van Meriam had gekregen. Verder voor mij geen bekenden gezien, behalve Kassandra/Elizabeth. Is toch nog steeds mooie vrouw ondanks dat ze natuurlijk ook wat ouder wordt. Getwijfeld om ergens te pinnen en naar binnen te gaan. Maar ik wil een bare garantie, geen rubber om mijn lul. Haar even met een glimlach aangekeken toen ik van einde van de staat weer terug liep. Zou haar toch graag vol spuiten

Bastogne

Toogplakker
13 nov 2023
47
9
Was recentelijk in Groningen en heb even door de straten gewandeld. Gewoon voor de sfeer, herinneringen ophalen. Nergens naar binnen geweest. Meriam toen gezien, vroeger bezocht. Even een knikje. Las op girlsreview dat iemand een niet zo'n leuk kadootje van Meriam had gekregen. Verder voor mij geen bekenden gezien, behalve Kassandra/Elizabeth. Is toch nog steeds mooie vrouw ondanks dat ze natuurlijk ook wat ouder wordt. Getwijfeld om ergens te pinnen en naar binnen te gaan. Maar ik wil een bare garantie, geen rubber om mijn lul. Haar even met een glimlach aangekeken toen ik van einde van de staat weer terug liep. Zou haar toch graag vol spuiten
Gaat bij Elizabeth moeilijk lukken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven