Kassandra NS 39/1

Status
Niet open voor verdere reacties.

basko

Snuffelaar
14 jul 2020
10
1
Blijkbaar zijn er wel heren die hem er blank erin hebben gedaan zie een andere topic in Groningen.,,ben benieuwd wat je kwijt bent bij haar bare totaal ..........

Leipo

Toogplakker
12 jan 2025
92
116
Ik denk dat er heel veel dvp's zijn die voor het genot er toch altijd eentje bij hebben zitten waar ze het (mogelijk) ook zonder mee doen. Het zijn net mensen. Een dvp wil ook wel eens gewoon lekkere sex, en niet een draaiboekje afwerken zoals bij de meeste klanten gebeurt. Dus als ze, er van uit gaande dat ze geen partner hebben, keer klant treffen waar leuke klik mee is, die schoon is en waar ze zich prima mee op hun gemak voelen
dat er voor die lucky bastard wel meer kan. Ook een dvp zal stiekem nzc lekkerder vinden dan nmc. Wat Kassandra betreft denk ik dat het een combi van klik, uiterlijk en geld is. Ze staat niet bekend als een nzc dame zoals bijvoorbeeld Meriam in dezelfde straat. Maar er zijn inderdaad verhalen over nzc die we niet zo maar naar het land der fabelen kunnen verwijzen vind ik.

basko

Snuffelaar
14 jul 2020
10
1
Ik denk dat er heel veel dvp's zijn die voor het genot er toch altijd eentje bij hebben zitten waar ze het (mogelijk) ook zonder mee doen. Het zijn net mensen. Een dvp wil ook wel eens gewoon lekkere sex, en niet een draaiboekje afwerken zoals bij de meeste klanten gebeurt. Dus als ze, er van uit gaande dat ze geen partner hebben, keer klant treffen waar leuke klik mee is, die schoon is en waar ze zich prima mee op hun gemak voelen
dat er voor die lucky bastard wel meer kan. Ook een dvp zal stiekem nzc lekkerder vinden dan nmc. Wat Kassandra betreft denk ik dat het een combi van klik, uiterlijk en geld is. Ze staat niet bekend als een nzc dame zoals bijvoorbeeld Meriam in dezelfde straat. Maar er zijn inderdaad verhalen over nzc die we niet zo maar naar het land der fabelen kunnen verwijzen vind ik.
Iedereen kan wel een verhaal ophangen dat ze het zonder hebben gedaan, maar hoe weet je of het waar het waar is ???de meeste recensies zijn nogal opportunistisch en neem ik met een korreltje zout, ....misschien zit er een Brad Pitt
onder de wandelaars je weet maar nooit in Groningen.:cool:;)

Laatst bewerkt:

Leipo

Toogplakker
12 jan 2025
92
116
Deel van de reviews hier is ook fake, of in ieder geval sterk overdreven. En een verhaal wat ik in de verhalenrubriek heb gezet wordt door sommigen ook verwezen naar het rijk der fabelen. Dus ja, wat is waar? We zijn er niet bij geweest. Maar zoals ik eerder aangaf: Dames zijn ook maar mensen en bij een goede klik kan er soms zo maar meer gebeuren, ook bij dames als Kassandra

Leipo

Toogplakker
12 jan 2025
92
116
Ze is ook wel beetje vergane glorie zo lang zamer hand. Misschien dat ze daardoor minder klanten gaat krijgen waardoor ze misschien toch over stag gaat en bare gaat. Geld went snel, dus minder geld in het laatje gaat toch vervelend worden op den duur. Uitbreiding van het dienstenpakket met daarin bare tegen meerbetaling doe dan wonderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven