Julia 38/3 Schipperstraat Day shift

A

Anonymous

Guest
roepie zei:
Deze Roma gypsy hoeren hebben een pooier. Netzoals bij vele andere Roma gypsys meisjes. Laatst had ik nog 2 Roma loverboys bij julia/maria/flori gezien en ze hadden lang haar in een staartje en zijkanten kort geschoren met een zonnebril.

Iemand die zich registreert op dit forum enkel om een beetje te gaan schelden in termen van "Roma gypsy hoeren" , "pooiers" en "loverboys"?
Denk niet dat ons forum daarvoor is bedoeld.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ach, uit de enquête bleek dat er soms "iets" te hard gemodereerd werdt, laat ik eens een opmerking staan, valt tie gelijk op :lol: :lol:
Normaal had deze roepie roepie vogel al gelijk op vakantie gegaan, en de posting er niet eens doorgekomen...

Zal morgen alles weer ruimen uit dit topic wat er nu gaat volgen :D

onvermoeibaar

Toogplakker
6 apr 2015
90
1
Heb Julia nog eens bezocht. Was al een ganse tijd geleden. Heb eerst haar kontje geneukt en volgespoten en daarna haar heerlijke poesje. GFE. Blijft een spetter.

A

Anonymous

Guest
Na het lezen van bovenstaande berichten mijn stoute schoenen aan en naar Antwerpen,
Enkele rondjes gewandeld want deze is best wel veel bezet, wel door de buurvrouwen getwijfeld voor Flori maar weet niet echt of deze zonder doet. Eindelijk was ze vrij, naar haar toegestapt en achter haar lekker poepje naar boven.
Het was mmmm lekker alles tussen haar borsten achter gelaten

lighano

Ervaringsdeskundige
2 jan 2017
327
71
Flori is de zus van Julia en doet het ook zonder, lees hier haar topic. Naar mijn gevoel is Julia wel een pak populairder, zelf vind ik haar persoonlijk ook meer mijn ding. Een trio tussen de twee is ook mogelijk, al ben ik er tot nog toe enkel in geslaagd om dat met pzc te hebben niet met nzc... Net alsof ze het nzc voor elkaar geheim houden, yeah right. :lol:

Zelf ben ik onlangs ook (nog maar eens) naar Julia geweest. Ze blijft mijn favorietje, heb er echt niks op aan te merken. Als je wat vaste klant bent bij haar, doet ze opmerkelijk echt haar best om jou als tevreden klant te hebben.

Poesjkapelle

Toogplakker
14 mrt 2018
108
3
Ik hoop er rond 18 uur of zo te zijn. Zou ze in zijn voor een bare trio ? Ben nog nooit bij haar geweest ...

DEN DUVEL

Snuffelaar
16 apr 2015
10
1
Bare trio weet ik niet kunnen is proberen ik ga proberen om 18 uur daar te zijn
ik hou je op de hoogte als je voor 17 uur geen post ziet verschijnen geraak ik er niet

grtz

A

Anonymous

Guest
Ik heb eerder in dit topic al haar reactie op mijn vraag naar een MMV trio beschreven. Een resoluut "nee". Wens jullie veel succes.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Deze ochtend, na telefonisch afspraak te hebben gemaakt, een heerlijk uurtje doorgebracht met Julia.

Ze zei dat dinsdag 2 juli haar laatste dag is, dan vertrekt ze voor 2 maanden met vakantie.

lighano

Ervaringsdeskundige
2 jan 2017
327
71
Voor zij die Julia als (mede)favorietje op hun lijst hebben staan zoals ik: naar wie wijken jullie uit tijdens deze vakantie?

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
soulcharger zei:
iemand een idee of ze al terug is?

Rekenen en lezen waren ook je beste vakken niet op school zeker? Lees 2 berichten terug. Maar aangezien je niet kan tellen: het bericht van 1 juli van Guy6

soulcharger

Toogplakker
2 mei 2015
83
3
peterke rap op zen teentjes getrapt zeker?
of gwn zon achterlijk mannetje dat achter zen pc'tje de stoere kan uithangen maar recht int gezicht wrs in zen broek schijt

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Wel, ik kreeg zopas een telefoontje van Julia, precies om aan te kondigen dat ze vanaf 3 september weer werkt. Ik heb haar ooit eens gebeld om een afspraak te maken en dus heeft ze mijn nummer op haar GSM. Julia doet blijkbaar heel erg haar best om haar zaak te doen draaien. :)

A

Anonymous

Guest
Ik kan enkel zeggen Njammie, zo een schatje. Begonnen met een hemelse pijpbeurt ondertussen met mijn tongske lekker haar poesje gelikt en afgedwaald naar haar sterretje wat ze wel kon verdragen. Dan is ze doggy begonnen en On top geëindigd met een lekker druipend kutje

Terug
Naar boven