Julia 38/3 Schipperstraat Day shift

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Julia is a nice girl I visited 5 times last year I have not been back for a while and could not resist her approach in the window.
She is one of the smallest girls in #38 brown/blonde hair in nice bikini.
A lot of the other girls in #38 are happy to NZC Flori ,Maria, Cynthia .
Since I was with her last she has had a tieten upgrade (not too big) I preferred the original pair.
The visit was not rushed I asked for all bare E150 no problem.
She kisses nicely and is very hygienic excellent pzc .
Nzc all positions finish in cowgirl wow ,wow really pumped dry .
A good date
Bareboy

mr.love

Snuffelaar
27 jul 2015
11
0
hey
vandaag julia bezocht in de namiddag had aan de raam gevraagd naar pzc en ze zij dat het niet mogelijk was maar zag dat ze aan het twijfelen was
daarmee dat ik een gok gewaagt had eens op de kamer haar kunnen overtuigen om pzc en nzc voor 150 euro.
voor de rest de sex was lekker en zeker de moeite om nog eens opnieuw langs te gaan

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ze bevestigde mij dat ze inderdaad het zusje van Flori is. Ze was bereid tot nzc en voldoende tijd nemen mits betaling van 200 €. Ze liet weten dat ze niet met iedereen nzc doet, alleen met iemand die "proper" is. Ze heeft ook niet graag dat het te wijd geweten is dat ze soms nzc toelaat omdat ze anders overspoeld wordt door ongewenste klanten. Ze leest zelf mee op deze site en ze weet dus dat er is niets aan te doen is dat ze reeds vermeld is, maar ze wil zeker niet dat ze op "hookers" vermeld wordt met nzc ja.

Voor de rest kan ik zeggen dat 200 € misschien een tikkeltje duur is, maar het is het wel waard. Julia is echt een schoonheid, ze heeft een zachte huid en ze geeft een GFE (laar zich gewillig kussen, streelt met haar handen over mijn rug, ...). Het viel me ook op dat ze na afloop haar kutje heel grondig spoelt en ook zich insmeert met huidcrème (vandaar dus haar zo zachte velletje,..).

duvelke

Toogplakker
16 apr 2015
103
5
guy6 zei:
Ze bevestigde mij dat ze inderdaad het zusje van Flori is. Ze was bereid tot nzc en voldoende tijd nemen mits betaling van 200 €. Ze liet weten dat ze niet met iedereen nzc doet, alleen met iemand die "proper" is. Ze heeft ook niet graag dat het te wijd geweten is dat ze soms nzc toelaat omdat ze anders overspoeld wordt door ongewenste klanten. Ze leest zelf mee op deze site en ze weet dus dat er is niets aan te doen is dat ze reeds vermeld is, maar ze wil zeker niet dat ze op "hookers" vermeld wordt met nzc ja.

Voor de rest kan ik zeggen dat 200 € misschien een tikkeltje duur is, maar het is het wel waard. Julia is echt een schoonheid, ze heeft een zachte huid en ze geeft een GFE (laar zich gewillig kussen, streelt met haar handen over mijn rug, ...). Het viel me ook op dat ze na afloop haar kutje heel grondig spoelt en ook zich insmeert met huidcrème (vandaar dus haar zo zachte velletje,..).

200 euro is wel veel , ik heb haar reeds een aantal keer volgespoten voor 100 euro.

wegkapotjes

Toogplakker
28 apr 2015
47
0
guy6 zei:

Welke eikel geeft deze website door aan een d.v.p !!! :(

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi when we make recommendations and reviews on this site we do it to share a good or bad experience.
Just because all of the posts are positive means that she is consistent and respectful to the client.
In this case for sure.
She is a happy girl and so are many of her clients.
Bareboy

barelover

Toogplakker
14 apr 2015
143
11
Weet van haar buurmeisje in de nr. 38 dat ze ook wel speuren achter berichten over hen op fora, en dat ze helemaal niet appreciëren dat er doorgegeven wordt wie er bare doet. Dus voorzichtigheid geboden en zeker niet aan hen melden wat ze al dan niet zouden doen volgens berichten op internet.

paternoster

Toogplakker
26 mrt 2015
34
11
Vandaag ook het SKW eens bezocht en tot mijn grote verbazingen waren in nr 38 zowel Julia,Maria als Flory aanwezig. Met elk van hen een kort praatje gemaakt en zowel Julia als Maria beloofden TZ voor 50 euro. Was moeilijk kiezen en uiteindelijk toch bij geen van deze drie binnengestapt. Wie van deze 3 is het meest aan te raden, zonder rekening te houden met NZC.

denjefhier

Toogplakker
9 dec 2015
108
15
Een paar dagen gelden heb ik Julia aangesproken, gestimuleerd door de goede kritieken op deze site.
Toen ik vroeg of ze pzc wilde doen, zei ze tot mijn verrassing nee. Over nzc heb ik het toen maar niet meer gehad.
Jammer, ik had me er veel van voorgesteld.

duvelke

Toogplakker
16 apr 2015
103
5
denjefhier zei:
Een paar dagen gelden heb ik Julia aangesproken, gestimuleerd door de goede kritieken op deze site.
Toen ik vroeg of ze pzc wilde doen, zei ze tot mijn verrassing nee. Over nzc heb ik het toen maar niet meer gehad.
Jammer, ik had me er veel van voorgesteld.

Heel raar , gisteren nog bij haar geweest.Afwisselend in haar kut en kont geneukt zc, uiteindelijk in haar kont klaargekomen.Daarna ging ze rechtstaan om het sperma uit haar kont te laten lopen: zeer geil.Lekker sletje.

Wandelaar992

Snuffelaar
18 apr 2016
17
1
Beste collega's,
Ik heb na mijn bezoek aan julia een aantal dagen geleden de symptomen van gonnoroe opgelopen, herken de symptomen aangezien ik dit al eens eerder heb opgelopen(toen niet bij haar).
Dus een waarschuwing aan jullie om even uit te kijken bij haar :( .

Bmw

Toogplakker
26 jul 2015
241
19
Kan iemand dat bevestigen, aangezien dit zijn eerste bericht is, maar het kan.

markie_880

Toogplakker
14 dec 2015
34
5
ben er maandag langs geweest en kom net van de dokter met hetzelfde nieuws. dus opgepast en mss even aan de dame melden

Wandelaar992

Snuffelaar
18 apr 2016
17
1
Bmw zei:
Kan iemand dat bevestigen, aangezien dit zijn eerste bericht is, maar het kan.
Normaal lees ik alleen, waarom zou iemand hier niet de waarheid over spreken.. Wel zo fatsoenlijk om anderen hier over te waarschuwen, toch..

Terug
Naar boven