stefanpervers
Toogplakker
- 11 apr 2015
- 106
- 3
Deze week een bezoekje gebracht aan Ebony Angela in Genk.
www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-girl-looking-for-real-men-32487676081.html
Ze adverteert op kinky met alle mogelijkheden zowat aangevinkt inclusief bare.
Dit aan de telefoon nog voor de zekerheid gevraagd.
In gebrekkig engels alles was ok, half uurtje 100 euro.
Ze ontvangt in een daghotelletje.
Eenmaal daar aangekomen kon de fun beginnen, ze is zoals op de foto's.
Ze heeft me eerst gepijpt zonder condoom terwijl ik haar goed gebeft heb.
Eenmaal goed op oorlogs sterkte pakte ze meteen een condoom erbij waarop ik meteen reageerde en haar wees op onze afspraak.
Zonder condoom was absoluut niet mogelijk zei ze en ze deed net alsof ze niet begreep dat het toch echt in haar advertentie stond.
Omdat ik goed geil was heb ik haar toch met condoom geneukt die zat er inmiddels met een handige beweging al om immers.. Haar nog wel even duidelijk gemaakt dat ik niet zo gediend was van deze misleiding. Ze heeft me toen nog als excuus een massage gegeven die nog best redelijk was. Maar voor mij dus absoluut geen herhalings gevaar.
Dus bij deze een waarschuwing als je deze dame van plan was te gaan bezoeken om bare te neuken, bespaart je de rit en het geld.
www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-girl-looking-for-real-men-32487676081.html
Ze adverteert op kinky met alle mogelijkheden zowat aangevinkt inclusief bare.
Dit aan de telefoon nog voor de zekerheid gevraagd.
In gebrekkig engels alles was ok, half uurtje 100 euro.
Ze ontvangt in een daghotelletje.
Eenmaal daar aangekomen kon de fun beginnen, ze is zoals op de foto's.
Ze heeft me eerst gepijpt zonder condoom terwijl ik haar goed gebeft heb.
Eenmaal goed op oorlogs sterkte pakte ze meteen een condoom erbij waarop ik meteen reageerde en haar wees op onze afspraak.
Zonder condoom was absoluut niet mogelijk zei ze en ze deed net alsof ze niet begreep dat het toch echt in haar advertentie stond.
Omdat ik goed geil was heb ik haar toch met condoom geneukt die zat er inmiddels met een handige beweging al om immers.. Haar nog wel even duidelijk gemaakt dat ik niet zo gediend was van deze misleiding. Ze heeft me toen nog als excuus een massage gegeven die nog best redelijk was. Maar voor mij dus absoluut geen herhalings gevaar.
Dus bij deze een waarschuwing als je deze dame van plan was te gaan bezoeken om bare te neuken, bespaart je de rit en het geld.