Joy (vh Ebony Angel, Angela) - Leuven (vh Genk)

stefanpervers

Toogplakker
11 apr 2015
106
3
Deze week een bezoekje gebracht aan Ebony Angela in Genk.

www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-girl-looking-for-real-men-32487676081.html

Ze adverteert op kinky met alle mogelijkheden zowat aangevinkt inclusief bare.
Dit aan de telefoon nog voor de zekerheid gevraagd.
In gebrekkig engels alles was ok, half uurtje 100 euro.
Ze ontvangt in een daghotelletje.
Eenmaal daar aangekomen kon de fun beginnen, ze is zoals op de foto's.
Ze heeft me eerst gepijpt zonder condoom terwijl ik haar goed gebeft heb.
Eenmaal goed op oorlogs sterkte pakte ze meteen een condoom erbij waarop ik meteen reageerde en haar wees op onze afspraak.
Zonder condoom was absoluut niet mogelijk zei ze en ze deed net alsof ze niet begreep dat het toch echt in haar advertentie stond.
Omdat ik goed geil was heb ik haar toch met condoom geneukt die zat er inmiddels met een handige beweging al om immers.. Haar nog wel even duidelijk gemaakt dat ik niet zo gediend was van deze misleiding. Ze heeft me toen nog als excuus een massage gegeven die nog best redelijk was. Maar voor mij dus absoluut geen herhalings gevaar.

Dus bij deze een waarschuwing als je deze dame van plan was te gaan bezoeken om bare te neuken, bespaart je de rit en het geld.

Justask

Snuffelaar
12 apr 2017
24
1
Heb hetzelfde voorgehad, maar ik ben gestopt (toen ze mij aan het pijpen was) en m'n geld terug gevraagd. Na wat discussie 10 euro betaald voor de 3 min pijpen. Had trouwens voor een half uur alles zonder 50 euro met haar afgesproken. Aan de tel meerder keren bevestiging gevraagd, bij het overhandigen van het geld,... maar toch niet aan de afspraak houden. In dat geval heb ik er ook geen medelijden mee.

A

Anonymous

Guest
Justask zei:
Had trouwens voor een half uur alles zonder 50 euro met haar afgesproken. Aan de tel meerder keren bevestiging gevraagd, bij het overhandigen van het geld,... maar toch niet aan de afspraak houden.
Excusez...maar bij zo'n bedrag, gaat er dan bij jou geen belletje rinkelen... ??? :roll: :roll: :roll: :roll:

Justask

Snuffelaar
12 apr 2017
24
1
't is vlakbij voor mij dus de gok waard. En ja belletje, vandaar ook meerdere keren naar bevestiging gevraagd, maar in het verleden ook al enkele keren positief uitgedraaid.

Waar ik m'n twijfels over heb zal ik trouwens nooit geen 100 of 150 euro geven hoor ;-)

A

Anonymous

Guest
Volgen mij dezelfde dan
Jennifer - Leuven

Bericht
door Malice » 05 dec 2017, 02:31
Was toevallig in het Leuvense, contact genomen en vooreerst aan de telefoon bevestiging gevraagd van de voorstellen in de ad.
Ter plaatse nogmaals gevraagd en er werd door haar bevestigd in goed verstaanbaar Engels dat alles van de ad mogelijk was. Ik vertrouwde het zaakje toch niet helemaal, ondanks dat ze er vrij goed uit ziet. Daarom gegaan voor 50 Eur . Zoals ik verwachte eenmaal de centjes er waren kon niks meer, geen zoenen geen borstjes aanraken, alles met etc.. Kwaad weggegaan. Mag ook in beerput, jullie zijn alvast geïnformeerd.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Knappe vrouw. Zeker en vast. Maar PZC of NZC is niet mogelijk. Ze zei Because I don't know if you're sick.

Ik kon haar niet overtuigen. Noch met mijn recente hiv test. Noch met extra duiten.

Achteraf bekeken denk ik dat dit een van de ebony profielen is die de ronde van Vlaanderen doen...

goldentarantula

Snuffelaar
27 apr 2017
9
4
Na een aantal jaren in Duitsland actief te zijn geweest, nu maar eens in België op onderzoek gegaan.
Uiteindelijk een afspraak gemaakt met deze dame:https://www.redlights.be/profiel/ebony-joy/

Per SMS overeengekomen: suck, fuck, assfuck, one hour, no rubber, 100€.
VERGEET HET!!!!!!!!, ter plekke aangekomen, en na het uitkleden, doet ze op slinkse wijze met de mond
een condoom erop bij het pijpen. Bij het neuken houdt ze angstvallig 1 hand bij het condoom, neuken doet
ze overigens aardig, pijpen is gevoelloos. Uiteindelijk klaargekomen, ik had ja toch betaald, en daarna snel vertrokken.

MIJN ADVIES: WEGBLIJVEN, zonde van je geld.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
goldentarantula zei:

Na 1 jaar hier mee gelezen te hebben...

MIJN ADVIES: Gebruik de zoek functie eerst is voor je een topic opent zou zo maar kunnen dat de betreffende dame allang besproken wordt... Had je ook nog de nodige €€€ gescheeld

Samengevoegd maar weer

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Mijn excuus was dat ik na 3 weken vakantie zonder sex zo geil was dat ik de ZOEK functie vergeten was...

Terug
Naar boven