Jessica (vh Chiti, Miki, Miky) - Vlissingen (vh Middelburg, Grou, Rotterdam)

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
het is maar een vermoeden maar ik kan mij voorstellen dat er in Friesland minder klanten zijn die nzc doen en de mc klanten in de meerderheid zijn. Ook zijn er mc wandelaars die prostituees mijden die nzc aanbieden om eventuele risiko's te uit te sluiten. Heb dat wel een vaker gelezen bij hooker of duitse fora. Dus als op haar advertentie alleen mc staat, voelen zij zich dan veiliger niet wetende dat ze ook nzc aanbiedt in Rotterdam. Maar misschien heeft iemand anders andere theorieen erover.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Vanavond Chiti weer eens bezocht na een lange tijd. Het blijft een aardig meisje waarmee het goed vertoeven is. Ik heb haar 2 maal intern voorzien van mijn zaad. Ik ben er een uurtje geweest, totale schade was €140

4fun

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
Iemand nog weleens iets van Chiti gehoord? Helaas is ze hier geweest in een tijd dat ik niet wandelde, maar dat wil ik graag nog een keer goedmaken. :)

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
Ziet er in haar gezicht heel anders uit. Ben bang dat we Chiti nooit meer gaan zien en ik nooit het genoegen mag hebben..

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Chiti is een aantal keer op en neer gependeld tussen Grou en Rotterdam

Deze dames zitten nu allemaal in Grou.
Chiti zie ik er niet tussen. Zal
Topic naar archief verplaatsen. Vermoedelijk heeft ze haar € doel gehaald in de tijd dat ze in NL was en is nu een leventje aan het opbouwen van de bij elkaar geneukte centjes, en aangezien er vele van ons geweest zijn, zal dat begonnen zijn met de aankoop van een appartement :lol:

8519116F-0894-4434-949F-79D443CE075C.png

Terug
Naar boven