Jennifer - Wichelen (Oost-Vl)

Nico_9320

Snuffelaar
1 mei 2024
3
0
Edit moderatorteam: topic verplaatst naar correcte rubriek.

Iemand ervaring met deze dame? Adverteert op afspraakjes.com, laat nzc toe en je mag klaarkomen in poesje en zelfs anaal

Bijlagen

• Schermafbeelding 2024-05-27 om 15.24.49.png
    Schermafbeelding 2024-05-27 om 15.24.49.png
    250,1 KB · Weergaven: 651
Laatst bewerkt door een moderator:

kristof

Toogplakker
1 mei 2015
178
42
Tja, ook contact gehad. Kan zonder zegt ze. Zou normaal deze namiddag gaan, maar de twijfel slaat toe. Het is een ebony en die hebben niet bepaald een goede reputatie.

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
je moet de moeite doen om eens te reageren op de advertentie in afspraakjes en dan krijg je het volgende terug :

Hey knapperd leuk dat je op mijn advertentie reageerde 🥰. Alles zonder condoom kan behalve klaarkomen in mijn mond. Voor 1 uur vraag ik 200 euro voor 2 uur 300 en voor 3 uur 450 euro. Anaal, vaginaal pijpen enz alles wat je graag zou willen proberen kan voor die prijzen. Een overnachting is 650 euro. Grts😘

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Tja, ook contact gehad. Kan zonder zegt ze. Zou normaal deze namiddag gaan, maar de twijfel slaat toe. Het is een ebony en die hebben niet bepaald een goede reputatie.
Ik ben er woensdag geweest en moet er nog altijd van bekomen!

De voorbije jaren heb ik veel dames ZC geneukt en de meeste daarvan heb ik hier beschreven, goed of slecht, soms heel enthousiast...

Maar deze Jennifer? Amai, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Hiervoor zijn superlatieven nodig, zo goed is die!!!

Een echte nymfomane die het eigenlijk voor haar plezier doet. Ok, je moet ze betalen, maar da's meer haar manier om mannen met wat klasse aan te trekken. Dat zie je ook aan haar prijzen:
1u voor 200
2u voor 350
3u voor 450
Geen extra voor NZC (creampie)

Jennifer is een mooie ebony jongedame. Ze lijkt hard op Anna Foxxx, maar dan met een volle D-cup (siliconen) en ietsje ronder. Ze ontvangt in een woonhuis in een wijk. Ze spreekt even goed Vlaams als jij en ik want het is haar moedertaal.

Ons samenzijn was heel leuk. Voor de eerste keer had ik gekozen voor een uurtje. Maar een volgende bezoek zal zeker langer duren.

Uitgebreid tongzoenen, strelen, pijpen... en dan heeft ze me in amazone klaargereden waarbij ik de volle lading diep in haar heerlijke poesje spoot.

Betaling was pas op het einde van het bezoek. Waar vind je dat nog de dag van vandaag?

2 kleine minpuntjes: ze rookt + kon me achteraf niet verfrissen. Maar dat zal me zeker niet verhinderen om opnieuw langs te gaan.

Laatst bewerkt:

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Waoh, thx voor jouw recensie Lieverleffe ! Ik vind Anna foxxx een absolute topper om te zien (doet ook heel wat anaal), dus Jennifer zal als lookalike en met haar enthousiasme dan inderdaad wel de moeite zijn :p, alleen jammer van die cup D, ik hou zelf wel van kleine borsten . Geniet er van (y)

Zoro

Toogplakker
28 mei 2018
218
60
Ik ben er woensdag geweest en moet er nog altijd van bekomen!

De voorbije jaren heb ik veel dames ZC geneukt en de meeste daarvan heb ik hier beschreven, goed of slecht, soms heel enthousiast...

Maar deze Jennifer? Amai, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Hiervoor zijn superlatieven nodig, zo goed is die!!!

Een echte nymfomane die het eigenlijk voor haar plezier doet. Ok, je moet ze betalen, maar da's meer haar manier om mannen met wat klasse aan te trekken. Dat zie je ook aan haar prijzen:
1u voor 200
2u voor 350
3u voor 450
Geen extra voor NZC (creampie)

Jennifer is een mooie ebony jongedame. Ze lijkt hard op Anna Foxxx, maar dan met een volle D-cup (siliconen) en ietsje ronder. Ze ontvangt in een woonhuis in een wijk. Ze spreekt even goed Vlaams als jij en ik want het is haar moedertaal.

Ons samenzijn was heel leuk. Voor de eerste keer had ik gekozen voor een uurtje. Maar een volgende bezoek zal zeker langer duren.

Uitgebreid tongzoenen, strelen, pijpen... en dan heeft ze me in amazone klaargereden waarbij ik de volle lading diep in haar heerlijke poesje spoot.

Betaling was pas op het einde van het bezoek. Waar vind je dat nog de dag van vandaag?

2 kleine minpuntjes: ze rookt + kon me achteraf niet verfrissen. Maar dat zal me zeker niet verhinderen om opnieuw langs te gaan.
Had je afgesproken via mail of telnr gekregen?

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Eerste contact via de mail van AFSPRAAKJES. Dan via eigen email. Tenslotte via haar gsm nummer.

kristof

Toogplakker
1 mei 2015
178
42
Bedankt lieverleffe voor de recensie. Ik zou ze graag nog vandaag bezoeken maar wacht op antwoord op m'n mail. Is ze groot van gestalte?

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Ze is een kopje kleiner als ik en ik ben dus 1m95. In bed maakt me dat weinig uit. Als ze me bereed, kwam ze ver genoeg om te tongzoenen. Dat doet ze graag.

Oh vandaag moest ze werken (haar normale job). Ze zal eerder 's avonds ontvangen. Morgen is ze vrij.

kristof

Toogplakker
1 mei 2015
178
42
Bedankt. Ik ben maar 1,65 en hou er wel van als de dame groter is. Als ze vandaag niet meer reageert probeer ik morgen. Verslag volgt dan nog 😃

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Ik had enige tijd geleden een afspraak voor een uurtje met haar.
200 all in dus nzc in kutje en anaal. Ik ben 1X klaargekomen in haar kutje en 1X in haar mondje.
Ze ziet er min of meer uit zoals op de foto's : is een mooie donkere dame met lekker lichaam en redelijk mooie borsten. Lekkere kut die je mag beffen : ze geniet er duidelijk ook van.
Van kut naar kontgaatje en terug geen probleem. Anaal kan ze heel goed hebben : ik schoof er zo in en kan lekker diep doorstoten.
Eventueel is trio met haar man mogelijk. Vroeger heeft ze wel eens geprobeerd om een gangbang te organiseren maar dit was te veel werk om te managen.
Misschien zou het wel leuk zijn om eens met 2 of 3 naar haar te gaan en haar lekker samen te nemen en vol te spuiten...
Ze ontvangt in een woning in een rustige wijk en we hebben het uur zeker vol gemaakt. Ze spreekt perfect Nederlands en doet dit naast haar gewone job.

Terug
Naar boven