Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scheelt iets met u ze man..wil blijven slapen voor 200 euro
Ik ben er woensdag geweest en moet er nog altijd van bekomen!Tja, ook contact gehad. Kan zonder zegt ze. Zou normaal deze namiddag gaan, maar de twijfel slaat toe. Het is een ebony en die hebben niet bepaald een goede reputatie.
Had je afgesproken via mail of telnr gekregen?Ik ben er woensdag geweest en moet er nog altijd van bekomen!
De voorbije jaren heb ik veel dames ZC geneukt en de meeste daarvan heb ik hier beschreven, goed of slecht, soms heel enthousiast...
Maar deze Jennifer? Amai, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Hiervoor zijn superlatieven nodig, zo goed is die!!!
Een echte nymfomane die het eigenlijk voor haar plezier doet. Ok, je moet ze betalen, maar da's meer haar manier om mannen met wat klasse aan te trekken. Dat zie je ook aan haar prijzen:
1u voor 200
2u voor 350
3u voor 450
Geen extra voor NZC (creampie)
Jennifer is een mooie ebony jongedame. Ze lijkt hard op Anna Foxxx, maar dan met een volle D-cup (siliconen) en ietsje ronder. Ze ontvangt in een woonhuis in een wijk. Ze spreekt even goed Vlaams als jij en ik want het is haar moedertaal.
Ons samenzijn was heel leuk. Voor de eerste keer had ik gekozen voor een uurtje. Maar een volgende bezoek zal zeker langer duren.
Uitgebreid tongzoenen, strelen, pijpen... en dan heeft ze me in amazone klaargereden waarbij ik de volle lading diep in haar heerlijke poesje spoot.
Betaling was pas op het einde van het bezoek. Waar vind je dat nog de dag van vandaag?
2 kleine minpuntjes: ze rookt + kon me achteraf niet verfrissen. Maar dat zal me zeker niet verhinderen om opnieuw langs te gaan.