Je beste wip in 2023

• Topic starter Verwijderd lid 1700
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
31 aug 2016
1.194
112
mijn beste bare wip in 2023 :unsure::unsure::unsure:

heb ik over na moeten denken
er zijn er een paar waar ik betere herinneringen aan beleefd dan aan andere .
in willekeurige volgorde .

Date met 1 suikernichtje (21jaar) omdat ik voor langere periodes in italie werkzaam ben , lukt het al enige tijd niet om af te spreken met dit suikernichtje.
andere 3 suikernichtjes lukte het wel ieder kort verlof elkaar te ontmoeten .
maar haar niet , meerdere oorzaken die daaraan debet waren .
eindelijk na 4 maanden toen kwamen de agenda,s overeen.
de opgekropte geilheid van de afgelopen 4 maanden kwam er allemaal uit in die 1 nacht op hotel .
latere dates samen concluderen wij dat die date wel iets speciaals was

In italie doe ik met grote regelmaat de baan (langs proviciale wegen & industiezones 1 dvp op pikken)
had al met regelmaat dat zelfde jonge slanke licht gekleurde afrikaanse terug aan straat gezet terwijl mijn zaad langs haar benen
naar haar schoentjes zakte . alleen dat gehannes in de auto was ik eens beu en nam haar mee naar mijn apartment .
was leuk maar niet bijzonder ze was aan het werk .
na paar weken stond ze bij mij voor de deur . (ik dacht gelijk stront aan de knikker) zwanger /afpersing of wat meer )
niets van dat alles was er aan de hand , heel onduidelijk verhaal laatst dag vriendelijkste klant bla bla bla
het kwam er op neer dat ze samen met mij nederlandhaar laatste nacht in italie wilde door brengen .
heb 1 wilde nacht beleefd geen tijd gehad om te slapen .
heb haar niet meer terug gezien

rond de kerstdagen was ik in nederland 1 van de suikernichtjes had 1 vriendin die 1 malig 1 fiks geld bedrag nodig had !
aangezien ze 1 vriend heeft die nergens van mag weten . wilde ze zo snel mogelijk van die schuld af .
het bedrag was mij te gortig om dat aan 1 wip te spenderen !
de vriend van deze meid is nogal bezitterig en het is haar eerste neukertje .
overeen gekomen dat het een trio werdt met meerdere episodes
de eerste 2 dates zijn geweest dat mokkel wordt geiler en geiler het suikernichtje heeft een grote verzameling sextoys
die bijna allemaal door die 2 samen zijn gebruikt .
die 2 meiden zijn al de hele middag bezig flesje wijn pilletje hier snuffie daar beetje ghb beetje blowen .
als ik daar dan toekomt dan ben ik zo uit de kleren geholpen .
van een schuchter onwetend meiske verander ze in een geile slet .
ik zou het sonde vinden als dit sletje over 3 dates er mee stopt .

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
Een topper was zeker Joke uit Gent/Lochristi in haar camper
de beste was mijn geile minnares/milf die zelf geniet en laat genieten
voor het nieuwe jaar hoop ik mijn nichtje zover te krijgen dat ze zich laat nemen.
neukt Joke zc?

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
't is niet omdat het mc is dat het niet leuk kan zijn.
@fiebert3 : nee wat joke betreft.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Hey, ze is terug :) ... Je zegt dat ze soms rare kronkels heeft ... wat bedoel je daarmee want ik denk erover om eens af te spreken met haar.
Vd week ze bezocht en zei dzt ik een nieuwe afspraak ging maken voor een uur met anaal. Antwoord:" ik doe nooit anaal en heb nooit anaal gedaan"..... zo ne kronkel dus. Ik ben niet de enige hier die haar wel anaal heeft geneukt hoor

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
mijn 3 beste wip's van 2023 : op 1# blijft nog steeds mijn oost europese poetsvrouw waar ik al 5 jaar mee samen woon . dan op nr 2# staat mijn vaste Thaise DVP die sinds dat ze gestopt is in het massagesalon mij regelmatig berichtjes stuurt om een paar uurtjes te komen rampetampen , ( over betalen word niet meer gesproken , maar toch geef ik haar af en toe wat , zodat het zakelijk blijft ) ... en op de 3é plaats van 2023 staat dan mijn Ex die ik om de 2 maanden platneuk en in een parenclub met andere koppeltjes ruil .. we zullen zien wat 2024 brengt ..

SirOsiris

Toogplakker
3 mei 2020
35
33
Beste wip voor mij was met Melody in Amersfoort. Nooit extra te betalen en mocht altijd in haar klaarkomen. Jammer dat ze gestopt is.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Mijn beste wip was met een DVP die zich gewillig liet fisten en daarna mij het beste orgasme van 2023 bezorgde.
Haar naam laat ik buiten beschouwing. Is niet van belang verder.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Beste wip voor mij was met Melody in Amersfoort. Nooit extra te betalen en mocht altijd in haar klaarkomen. Jammer dat ze gestopt is.
Lekker handig om NZC met haar op het forum bekend te maken.
DVP's hebben de eigenschap te stoppen maar ook weer opnieuw te beginnen.

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Merel, Vaassen!!!!
Eens! Dit was mijn eerste DVP bezoek in lange tijd en ik was helemaal niet uit op NZC. Maar wat een gezellige en geile meid is dat zeg! We hadden vooraf dus ook niet gesproken over met of zonder en toen ze na het pijpen lekker met dr benen wijd ging liggen hoefde ik niet lang na te denken 😅

Op een zeer goede volgende plek komt een zeer uitgebreide blowjob op een van de banken bij saunaclub VV. Niet eerder was ik het middelpunt van de belangstelling en lag daar voor iedereen om te zien heerlijk lang gepijpt worden. Ben sindsdien niet zo hard meer gekomen geloof ik !

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Beste wip , jong Koppel biseksuele / lesbisch vrouwen die een vent erbij wilden, terwijl ze beiden geen anticonceptie hadden toch lekker weten vol te spuiten na hun goed geil te maken. Bij 1 van hun was t de eerste keer ooit dat ze piemel kreeg

stann541hm

Snuffelaar
29 apr 2024
5
1
Mijn beste date was met Mimi in zuid Afrika.
Op een avond in een B&B waren er een stel (6) vriendinnen uit Kaapstad.
Veel gesprekken gehad met Mimi en beide genoeg gedronken .
Ik had wel zin in haar en nam de gok , ik was nl ongeveer 2 x zo oud als Mimi.
Maar blank en zwart hè .
Voor beide een uitdaging.
Dus ik vroeg haar kom zo lekker even langs op mijn kamer.
Ik rekende nergens op , maar nadat ik in mijn bed lag werd er op de deur geklopt.
Uiteraard open gedaan en ja hoor Mimi😊
Ik heb best veel buiten de deur geneukt en met veel verschillende vrouwen .
Maar nog nooit een donker nat kutje geneukt.
Dus het duurde niet lang of ik befte en neukte haar …. Het moest helaas allemaal een beetje snel , want haar vriendinnen mochten het niet weten.
Dus na 45 minuten volgas te hebben gegeven en heerlijk haar te hebben volgespoten ging ze weer ….jammer jammer .
Maar we verbleven er 2 nachten … dus de volgende dag nog eens alles overgedaan ze gaf me een onvergetelijke blowjob en ik gaf haar een foutieve 06 mee …. Mimi had een heerlijke kut en dito borsten mis haar ….,

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Tjemig.....we zitten inmiddels al bijna in mei!
Dan nog bezig over 2023....pffff

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Tja, maar het gaat over de beste wip. Dan is het ook als de dag van gisteren, zo lekker. :)

Hooked

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven