Je beste wip in 2023

• Topic starter Verwijderd lid 1700
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Karina, Brussel Alhambra

Iemand nog gespot, haar gsm nr is dood ???

spermadouche001

Toogplakker
19 mei 2023
122
113
Bruna in Belo Horizonten. Een prachtige here morena. Stevig, maar toch een slanke middel. Heerlijk. Beetje langer, omdat ze zelf ook graag wilde klaarkomen geen probleem.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Ik vind het altijd grappig dat er zoveel mannen zijn die super wantrouwig reageren voor dat ze waarheden willen geloven. Dat een dvp 'zelf ook graag klaarkomt' geloven ze echter zonder enig probleem.

On topic: mijn beste wip dit jaar is zonder enige twijfel met mijn eigen vriendin. De beste, de liefste, de mooiste. Dvp's neuken is enkel een hobby waarbij je opgaat in het toneeltje dat zij opvoeren. Ook prettig, maar wel totaal anders dan met de vriendin. Ik kan als hobbydame zelfs geen enkele als 'de beste' aanduiden. Er zijn zoveel 'besten'.

spermadouche001

Toogplakker
19 mei 2023
122
113
Ik vind het altijd grappig dat er zoveel mannen zijn die super wantrouwig reageren voor dat ze waarheden willen geloven. Dat een dvp 'zelf ook graag klaarkomt' geloven ze echter zonder enig probleem.

On topic: mijn beste wip dit jaar is zonder enige twijfel met mijn eigen vriendin. De beste, de liefste, de mooiste. Dvp's neuken is enkel een hobby waarbij je opgaat in het toneeltje dat zij opvoeren. Ook prettig, maar wel totaal anders dan met de vriendin. Ik kan als hobbydame zelfs geen enkele als 'de beste' aanduiden. Er zijn zoveel 'besten'.
Nooit in Brazilië geweest begrijp ik hieruit. DVP en dol op sex is daar echt heel normaal.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Met mijn vakantie vriendin Ladyboy Jenny in Bangkok. Niet alleen ik had haar lekker genaaid, ze naaide me ook.

Na rondreis en break van een week onder break hadden we beide 2x daags zinkpillen gebruikt. Die date was geil zeg. Ze naaide me, woonde me uit haar kleine pikkie stoote mijn kringspier helemaal open en een partij zaad wat er uit druipt. Gelijk opgevangen in een schaal en haar ass pussy ermee gevuld mijn cumgun erin geilste lapdance ooit en de rest van der uitgedruipte witte gloed mee getongd.

En omg wat spoot mijn cumgun der gewillige asspussy vol met white cumload. We zijn zeker 3 uur doorgegaan en zaten beide onder zaad van elkaar.

Deze foto kreeg ik net van der. Kga zo video bellen en mijn paal voor de cam te spuiten.

Bijlagen

• SmartSelect_20231224_144719_WhatsApp.jpg
    SmartSelect_20231224_144719_WhatsApp.jpg
    642 KB · Weergaven: 492

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Mimi/Amy van Wommelgem. Intussen al ff van de radar. Mr 1 keer kon het niet op boj haar. Ik had voor 30min betaald maar ben meer dan een uur binnengeweest.

Al heeft ze soms rare kronkels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven