Jakarta

Akkermann

Snuffelaar
3 okt 2023
15
28
Lang geleden een paar keer in Indonesië geweest, op weg naar Yokja, tussenstop Jakarta enkele dagen. Gewoon 's avonds wat gewandeld door een park Medan Merdeka. Nogal donker dus een beetje langs de straatkanten gelopen. Tot mijn verbazing werden mij op verschillende plaatsen meisjes aangeboden. Echt bijzonder mooie jonge vrouwen. Geen idee meer wat ik betaalde. Maar zo goed als niks, en dus een zeer royale tip gegeven. Toch maar eens eentje meegenomen naar mijn hotel, langs de balie gesmokkeld. En een fantastische nacht gehad. Omdat ik Jakarta niet ken het maar bij die locatie gehouden, ook al omdat ik de weg naar kleine barretjes en karaoke plekken niet goed wist. Telkens gewoon een leuke avond, dames waarderen het als je ze respecteert. In yojakarta meestal gewoon aan een taxichauffeur gevraagd, die brengen je naar de leukste dames, nadeel is wel dat die chauffeur op je blijft wachten, bleek achteraf. Benieuwd of Medan Merdeka nog een ontmoetingsplaats is. Leuk om dit topic te lezen

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik wil zeker joinen als er leden nar Jakarta gaan. Als ik op dat moment vrij ben ga ik zeker mee. Zelf nog nooit geweest, wel al jaren naar Thailand om kutjes, soms vrouwelijke kontjes te neuken.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
137
Het zal nog even duren, heb eerst wat andere tripjes op de planning staan, maar Indonesië en daarmee Jakarta staat zeker op de planning om nog te gaan bezoeken!.. wellicht dat er iets te combineren valt tegen die tijd @bare-addict maar je moet er niet van op kijken als dat een jaar of langer duurt voor ik hier tijd voor heb... helaas want zoals Akkermann het schetst zou ik er nu al willen zitten :p

cdegraaf123

Snuffelaar
22 jun 2022
13
4
Ik wil zeker joinen als er leden nar Jakarta gaan. Als ik op dat moment vrij ben ga ik zeker mee. Zelf nog nooit geweest, wel al jaren naar Thailand om kutjes, soms vrouwelijke kontjes te neuken.
Ik neuk het liefst jonge kontjes bare, geen jongens. Zit er om te denken in juni naar Indonesië of Filipijnen af te reizen.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Daar heeft @Wandelwandel gelijk in anaal willen veel vrouwen niet... mss is t niet Halal? Ik heb t daar ook weinig gedaan.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Als trouwe indo wandelaar kan ik bovenstaande twee berichten wel beamen. Echter ik heb niet de echte intentie om anaal te gaan, de Indo vrouwtjes zijn vaak zo krap en geil dat ik daar ook geen behoefte aan heb.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Tuffenuff86 Heb je alles al goed doorgelezen in deze rubriek? Je kan heel veel vinden. Begin bij pagina 1...

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Lees de vele tips en ervaringen van Martin en mij. Gebruik die en gooi er eens 30€ tegen aan en je wilt nooit meer terug naar Nederland 👍

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Tuffenuff86 je spreekt een woordje Bahasa? Dat gaat je zeker helpen als je in de gordel van de smaragd bent. Veel plezier en probeer het trio in classic of travel. Voor nog geen 45 euro twee dames. Ik heb daar een mega geil trio gehad met twee zusjes uit Sumatra. Dit kan vaak ook nzc met een tipje van 12-18 euro per dame.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Delano73 maak er een prachtig avontuur van. Als je dit topic doorleest gaat het vast lukken. Tinder of Badoo of andere dating app ook maar even aan dan weet je van gekkigheid straks niet meer wie je moet daten. Heel veel plezier. Oom XXX wanneer ga jij weer?

Delano73

Snuffelaar
12 nov 2023
19
9
@MartinG ben maandag thuisgekomen. Was idd heftig. De rellen waren vlakbij bij het hotel waar ik verbleef. Op zich had ik daar alleen last van wanneer in het verkeer. In de spits is het al zo'n chaos maar dit was 10x erger. Begrip is er natuurlijk ook waarom men demonstreerde. Afijn even terug naar mijn ervaringen. Ben naar Puri Sehat geweest voor een massage en extra's. Nou dat kan ik wel aanbevelen. Je moet reken op ongeveer 283000-3800000 rp massage+ faciliteiten (15-20 eur) en extra's rond 74000-100000) maar het helpt zeker wanneer je bahasa Indonesia spreekt dat vinden ze wel prettig en kan je krijg je ook meer gedaan bij de dames. Dus dit was perfect. Rondom Puri Sehat wat bars waar je ook makkelijk aan je trekken kan komen. @MartinG bedankt voor de tip van de Grab. Van deur tot deur ideaal!

Terug
Naar boven