Jakarta

Bergm

Snuffelaar
27 feb 2019
5
1
In Jakarta heb je veel mega bordelen.
Een van die bordelen is hotel classic, op de 5 etage zit een mega bordeel, op de andere verdiepingen kleinere en anders opgezet.
Als binnenkomt op de vijfde etage, waar de muziek knetterhard staat, zie je langs de kanten meisjes zitten in groepjes van 15 tot 20 dames, elk groepje heeft dezelfde kleding aan.
Je kunt langs de groepjes lopen, als je een keuze hebt gemaakt ga je naar hun mama san, je krijgt een laser en kan de dame aanwijzen.
Je betaald aan mama san en volgt de dame naar de kamer.
Meestal praten ze geen engels sommige wel.
Afhankelijk wat je geboekt hebt krijgt het meisje wat condooms mee, op de kamer legt ze dan op het nachtkastje of zoiets.
Ik laat dan altijd weten dat ik liever geen condoom gebruik, soms als ze het niet begrijpen gooi ik het condoom weg.
Uiteindelijk stemmen na het beloven van een tip allemaal in, eentje vroeg ooit what about baby mister, ik antwoorde you will be a good mother.
Wel zelf glijmiddel meenemen.

Op youtube staan wel filmpjes als je hotel classic intoest.

modjomaster

Toogplakker
18 aug 2018
41
22
325.000 rp dat is €22 voor 1 uur inclusief pzc is standaard nzc moet je extra tip voor geven 100.000 (€7) of 50.000(3,50) rp het is echt supergoedkoop

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dat is bijna gratis man voor dat geld 1 uur NZC :lol: :lol:
Zijn de meiden daar net zo makkelijk als in Thailand want daar schijnen ze heel makkelijk te zijn.
Zijn de meiden daar makkelijk over te halen om te NZC en vol te spuiten ?

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Het kan net zoals in de meeste landen meeste zuid oost Aziatische landen spot goedkoop.
Op een paar rijkere landen na.
Waar je voor rond de €30,- circa 2 uur blanco in kan loggen

Je moet wel kunnen onderhandelen, anders betaal je de hoofdprijs.
Thaise dames zijn niet meer zo gemakkelijk als voorheen, mede door voorlichting en dergelijke worden ze steeds voorzichtiger

Er zijn gelukkig nog genoeg die het wel doen, mede door het teruglopend toeristen aantallen.
Dure baht, houding tegenover toeristen zijn daarvan de grootste oorzaken.

Voor genoeg geld gaat bijna iedere Aziatische dame van plezier overstag.
Dit is ook seizoensgebonden, in het laagseizoen is NZC gemakkelijker te verkrijgen.

Mvg

Naked

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Edit CWP
Het is onnodig hele lappen tekst te quoten !

Ben je er zelf wel geweest? Ik betwijfel het want je hebt alle fouten van het YouTube filmpje blindelings overgenomen en wat bij verzonnen.

Club zit niet op 5e verdieping, eerste fout
Club zit ook niet in het hotel, tweede fout.
Prijzen die je vermeld kloppen niet
Zonder condoom mag er niet eens besproken worden, op straffe dat de dame het meteen meldt en je de deur uit vliegt
Dame heeft altijd een basket bij zich met o.m. condoms en glijmiddelen.

Het YouTube filmpje zit vol fouten en jij nam ze klakkeloos over.

Ik woon in Jakarta, Tangerang nu. Dus....

Bergm

Snuffelaar
27 feb 2019
5
1
Ik ben er zeker geweest, zoals,ik zei het hele hotel zit vol met verschillende bordelen!
Door de roltrappen zou ik me van etage vergist kunnen hebben,!
Ik weet nog toen ik binnen kwam dat er gekeken werd of je cameras bij je had!
Er zaten verschillende groepen meisjes, en afhankelijk wat je kwa tijd wou krijgen ze een condoom mee.
De dame bood het zelf aan om het zonder te doen!

Indonesische dames zijn aardig snel geneigt om het zonder te doen!

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Nee. Er is 1 bordeel in de mall op 2e verdieping, geen enkele meer. Wel een spa in de kelder maar daar geen dames, alleen ontspannen dus.

Bewaking bij de deur, ga je zeuren om zonder condoom dan sta je in je geboortepak meteen buiten. Het is streng.

Ik woon in Jakarta, je verhaal is verzonnen.

Sorry.

Bergm

Snuffelaar
27 feb 2019
5
1
je weet waarschijnlijk niet eens waar Jakarta ligt!
Het hele hotel zit vol met verschillende bordelen.
Je wordt nergens uitgegooid, tenzij je een spycam hebt!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Gaan we weer een beetje aardig zijn naar elkaar. anders zit er niets anders op om alles te deleten.

Recensies en ervaringen aub

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Absoluut mee eens. Respect staat voorop, ik denk dat de opmerking van Bergm op zichzelf staat in deze discussie. Wat ik wel belangrijk vind is dat er waarheden verkondigd worden

Ben meermaals in classic geweest na sluiting van de Meat Factory (ik heb die naam niet verzonnen voor het grootste bordeel van Indonesië). Soms pak ik even een spa na een uurtje boven.Maar in de spa niets te beleven als je vertier zoekt, puur relaxen dus.

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Ouder topic maar ik ken dit hotel. Ik ben in dit reuzachtig bordeel geweest met een zakenrelatie

Het hotel ligt inderdaad niet in het winkelcentrum. Het ligt er achter.
Het winkelcentrum is uitgestorven op een koffietent na naast de roltrap.

Inderdaad is er een groot bordeel op de 2e verdieping, niet op de bovenste daar een verlaten cinema. Het kan niet missen, je hoort de muziek beneden al. In de kelder, - 1 een sauna of zoiets maar geen dames. Verder niets.

Binnen groepjes dames gekleed in kleur en zo gegroepeerd.
Een oude dame neemt de bestelling op, je rekent af bij haar.

Nu het zonder condom verhaal
Dit is absoluut onbespreekbaar. Je vliegt inderdaad meteen de deur uit. Ook als je wilt afspreken met de dame buiten het bordeel vlieg je eruit. Er staat bewaking in elke gang en die zijn erg ijverig.

Hier is niets te beleven. En ja, de YouTube video klopt inderdaad niet. Allerhande onzin hierin en blindelings overgenomen door de starter van dit topic.

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Ouder topic maar ik ken dit hotel. Ik ben in dit reusachtig bordeel geweest met een zakenrelatie

Het hotel ligt inderdaad niet in het winkelcentrum. Het ligt er achter.
Het winkelcentrum is uitgestorven op een koffietent na naast de roltrap.

Inderdaad is er een groot bordeel op de 2e verdieping, niet op de bovenste daar een verlaten cinema. Het kan niet missen, je hoort de muziek beneden al. In de kelder, - 1 een sauna of zoiets maar geen dames. Verder niets.

Binnen groepjes dames gekleed in kleur en zo gegroepeerd.
Een oude dame neemt de bestelling op, je rekent af bij haar.

Nu het zonder condoom verhaal
Dit is absoluut onbespreekbaar. Je vliegt inderdaad meteen de deur uit. Ook als je wilt afspreken met de dame buiten het bordeel vlieg je eruit. Er staat bewaking in elke gang en die zijn erg ijverig. Een kamergang kost een 500.000 voor een half uur. Dat is een hoop geld daar, niet voor ons. Een 30 euro dus de prijzen van de starter van het topic kloppen niet echt.

Hier is niets te beleven. Ik kan me in het verhaal van de topic starter ook niet vinden. Het klopt niet

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
Indonesië staat absoluut op mijn lijstje en bare is heerlijk maar is het in die contreien niet bloedjelink? Ik heb het idee dat je voor snoepreisjes naar Azië en Africa gewoon wel aan het rubber moet. Hoe zien jullie dat?

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Het maakt geen verschil op welk continent op aarde je bare plezier wilt beleven.
Het risico blijft overal even groot.
Het is een fabel dat iedere DVP in Azië of Afrika of waar dan ook het zonder doet.
De kans dat je zonder mag is wel groter, dit heeft vaak met de financiële situatie te maken van de DVP.

Mvg

Naked

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
769
In Afrika moet je wel aan het rubber denk ik, daar viert AIDS hoogtij, maar in Zuid-Oost Azië valt dat wel mee.
Ik kom er al meer dan 15 jaar en heb alleen af en toe een druiper opgelopen, die met een paar pilletjes eenvoudig te bestrijden was.
Waar ik wel een beetje bang voor ben, is resistente gonorroe. Dat zul je eerder oplopen dan AIDS.

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Ik ben het daar zeker mee eens. In Afrika ga ik zeker niet zonder, even los van AIDS ook mbt Hepatitis C, die waart er ook flink rond en kan je leven voorgoed verzieken. In Afrika hou ik hem dus meest in de broek. In Azië zijn de risico's vele malen kleiner.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Ik moet binnenkort, na lange tijd, weer naar Jakarta.
Hoe is het daar nu om onze hobby uit te oefenen en hoe liggen de prijzen? Als er uberhaupt nog iets mogelijk is met die nieuwe wet waar sex voor het huwelijk verboden is gesteld.

Terug
Naar boven